(pahoittelut, että loin uuden topicin, olisi ehkä mahtunut vanhojenkin sekaan)
Onko jo suunnitteilla tapaamista?
Espoo lienee yksi paikka, jossa EBT tapaamista ei ole järjestetty. Koska me Espoo EBT:läiset olemme niin aktiivisia
Ehdottaisin tapaamista Hotelli Korpilammella
Mukavat fasiliteetit kauniin metsän keskellä, lammen rannalla. Voisin järjestää huokeat huonehinnat, mukavat saunatilat altaineen. Ruokailu ravintolassa mahtavine näköaloineen..
reippaat osallistujathan voivat samalla kertaa käydä viereisessä Serenassa. Serena on omakustanne luonnollisesti.
Menu;
Cesar salaatti naturel 9,80
Cesar salaatti kanalla/katkaravuilla 14,60
Pariloitu loho-jokirapusalaatti 13,50
kermainen lohikeitto ja mätiä 13,50
Artisokkakeitto ja vuolukermaa 13,50
Herkkusienillä täytettyjä tortellineja 12,80
pariloitua lohta, kermaista kanttarellikastiketta, tilliperunaa 20,80
Maissikanaa punaviinikastikkeella, sahrami-parmesanirisottoa 21,00
Porsaan grillipihvi, jalopenomaustevoita, lankkuperunaa 19,50
Pariloitua härän ulkofileetä, tummaa chili-paprikakastiketta, paahdettua perunaa 19,50
Korpilammen hampurilainen, lankkuperunaa 13,50
MAJOITUSTARPEEN VOI ILMOITTAA ALLEKIRJOITTANEELLE!
Mukana
yoto
jukkap
Skiggeböy
Eliezer
Amii
Timo1963
SipuliSopuli
Avij
Juristi M
Aatos99
Nomen Nescio
emppu
Tinge






