Tavaranlahjoitusthreadi

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Tavaranlahjoitusthreadi

Post by Dakkus »

Ärh. Pitäisi heittää pyykinkuivauskaappi roskiin näemmä, kun sille ei muuton jälkeen enää ole tarvetta eikä tilaa.. Toimii ihan hyvin, mitä nyt ovi on vähän huono pysymään kiinni. Eli pitää pistää joku asia eteen pitämään oven kiinni. Mutta eipä tuo mikään ongelma ole.

Että hakekaa joku se pois tässä ennen kuun loppua :)

Joo ja mä tiedän, että tämä on off-topic. Mutta olkoot, kyllähän EBT:täkin on mainostettu vaikka missä ;)
Jos tuolle kaapille löytyy näin järkevää käyttöä, kai se on yhden spämmin arvoista?
Last edited by Dakkus on Mon Jan 30, 2006 12:40 am, edited 1 time in total.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
Schaza
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 672
Joined: Wed Jun 04, 2003 11:45 am
Location: Heinola, Finland
Contact:

Post by Schaza »

Tänne pitäisi kehittää topicci ihan tavaran lahjoittamista varten. Itsellänikin on kaikenlaista krääsää nurkissa jota ei kuitenkaan ihan roskiin viitsisi heittää. Voisi vaikuttaa siinä sivussa kierrättämällä muutakin kuin seteleitä. :) Kannatusta?
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Post by Dakkus »

Threadin otsikko vaihdettu ;)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
tiura
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1013
Joined: Wed May 19, 2004 12:59 pm
Location: Turku, Finland
Contact:

Post by tiura »

Joo, mun kellarista saa hakea pois seuraavia romppeita:

- 1 kpl näkövammaisten televisio. Viimeksi kun kokeilin, ääni tuli muttei kuvaa.
- 1 kpl kuurosokeiden televisio. Virtanappiin tulee valo, muttei kuvaa ruutuun eikä ääntä ämyriin.
- 2 kpl rikkinäisiä videoita.
- 2 kpl vanhan Volvon vanteita. Päällä erittäin laittomat gummit.

Veisin nämä itse kierrätyskeskukseen, mutten ole vaan saanut toimeksi ja autokin on talviteloilla. Ties vaikka joku elektroniikkaharrastaja saisi niistä jotain hupia. Volvon vanteista ehkä ei, mutta ne taas saattavat sopia jonkun peräkärryyn.
User avatar
Skyline
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 33
Joined: Mon May 07, 2007 9:36 am
Location: Turku, Finland

4kpl renkaita vanteineen

Post by Skyline »

Elikkäs multa sais Fiat Unon renkaat peltivanteilla. Vanteet on kunnossa ja renkaissa kulutuspintaa 1.6-2mm. Kyseessä ovat kesärenkaat.
User avatar
Titu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 68
Joined: Sun Jul 02, 2006 11:08 am
Location: Turenki-city

Post by Titu »

tiura wrote:
- 1 kpl näkövammaisten televisio. Viimeksi kun kokeilin, ääni tuli muttei kuvaa.
- 1 kpl kuurosokeiden televisio. Virtanappiin tulee valo, muttei kuvaa ruutuun eikä ääntä ämyriin.
*reps* Mä meinasin kipata lattialle rämäkkään nauruun kun luin tuon, en vaan kehtaa kun kello on lähes puolen yön
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Post by Yippo »

Multa löytyis näin äkkiseltään ajatellen ainakin:

-1 Microsoftin langaton hiiri, ledillä (ei palloa) ainoa vika on että patteriluukun kansi ei pysy paikallaan. Patterit pysyy enimmäkseen paikallaan ilmanki, mutta itelle tuli hommattua parempi.
-Nokian 447XS näyttö (olisko 15 tuumanen), toimii mun huoneessa about puol tuntia, sitten kuva katoaa (kun lämpenee), arktisiin olosuhteisiin...
User avatar
Sippej
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 580
Joined: Mon Jan 22, 2007 12:14 am
Location: Pietarsaari Finland
Contact:

Post by Sippej »

Yippo wrote:Multa löytyis näin äkkiseltään ajatellen ainakin:

-1 Microsoftin langaton hiiri, ledillä (ei palloa) ainoa vika on että patteriluukun kansi ei pysy paikallaan. Patterit pysyy enimmäkseen paikallaan ilmanki, mutta itelle tuli hommattua parempi.
-Nokian 447XS näyttö (olisko 15 tuumanen), toimii mun huoneessa about puol tuntia, sitten kuva katoaa (kun lämpenee), arktisiin olosuhteisiin...
17 Tuumaiset näytöt.
Malli, mk alin, mk Ylin, 3 kk:n mk Keskiarvo, Markkinoille
Nokia 447Xs, 2 690, 3260, 2880, 9/98

Mahtaisko se toimia Kemijärvellä..???? "Arktinen"
Raha on kuin lannoitetta, hyvää vain levitettynä. - (Francis Bacon)
:flag-fi: Työpöytä :flag-fi:
User avatar
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 984
Joined: Tue Aug 03, 2004 8:56 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by Apila^ »

Meiltä saa hakea pois lipaston. Kuvia tässä, 1 - 2 - 3. Kissa ei kuulu mukaan, vaikka välillä kyllä houkuttaisi.

Mitat: leveys 106 cm, korkeus 87 cm, syvyys 42 cm. Mitat ulkomittoja. Meiltä = Vantaan Pakkalasta.
User avatar
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 984
Joined: Tue Aug 03, 2004 8:56 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by Apila^ »

... ja otsikkoa kaunistettu taas :)
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Post by Dakkus »

Njoo. Otsikonkorjaamista olen pohdiskellut itsekin. Mutta, kun toisaalta se pyykinkuivauskaappi on yhäkin siellä mummoni autotallissa odottamassa jatkotoimenpiteitä, en ole viitsinyt mitään tehdä. Mutta samapa tuo.
Olkoon tämä viesti kuitenkin tiedoksi, että pyykinkuivauskaappi on nykyäänkin saatavilla.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
Sippej
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 580
Joined: Mon Jan 22, 2007 12:14 am
Location: Pietarsaari Finland
Contact:

Post by Sippej »

Dakkus wrote:Olkoon tämä viesti kuitenkin tiedoksi, että pyykinkuivauskaappi on nykyäänkin saatavilla.
Niinpä tietysti.. :roll: :roll: :roll:
Justiin perjantaina "suksin" mm. Hiihtäjäntiellä, Sisustajantiellä ja vähän keskustassakin.
Kaappi pitkään hakusessa ja olin vielä farmarilla liikkeellä.. :?

Kai mun on opeteltava lukemaan.. :lol:
Raha on kuin lannoitetta, hyvää vain levitettynä. - (Francis Bacon)
:flag-fi: Työpöytä :flag-fi:
juntu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 129
Joined: Fri Dec 09, 2005 11:45 pm
Location: Helsinki

Post by juntu »

Multa saa hakea esim. Ford mondeoon passaavat renkaat peltivanteilla. Kumit on kehnot ja kolme vannetta suoria. Neljäs väänty vähän ku ensiliukkailla kanttasin kurvin liika tiukkaan, ja vanne otti kontaktia kanttikiveen. No ompahan ainakin tarjottu :roll: :roll: :roll:
en tiedä sinusta, mutta minulla on tosi hauskaa
User avatar
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5174
Joined: Sat May 28, 2011 10:02 pm
Location: Joensuu/Suomi/Finland

Re: Tavaranlahjoitusthreadi

Post by Aatos99 »

Onhan meilläkin kaikenlaista tarpeetonta tavaraa,ne paljastuvat varmaan kohta muuttolaatikoiden seasta.... Mutta kun en löytänyt parempaakaan otsikkoa aiheelle,niin kysympä tässä että olisiko jollain myynnissä flipperi,kaikkein paras vaihtoehto olisi Road Show.... Ei flipperiä kuitenkaan kukaan viitsi antaa lahjoituksena,se kuuluisi jo Härskeimmät tempaukset-topicciin :mrgreen: :mrgreen:
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”