Tavaranlahjoitusthreadi
- Dakkus
- Euro-Master

- Posts: 4734
- Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
- Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
- Contact:
Tavaranlahjoitusthreadi
Ärh. Pitäisi heittää pyykinkuivauskaappi roskiin näemmä, kun sille ei muuton jälkeen enää ole tarvetta eikä tilaa.. Toimii ihan hyvin, mitä nyt ovi on vähän huono pysymään kiinni. Eli pitää pistää joku asia eteen pitämään oven kiinni. Mutta eipä tuo mikään ongelma ole.
Että hakekaa joku se pois tässä ennen kuun loppua :)
Joo ja mä tiedän, että tämä on off-topic. Mutta olkoot, kyllähän EBT:täkin on mainostettu vaikka missä ;)
Jos tuolle kaapille löytyy näin järkevää käyttöä, kai se on yhden spämmin arvoista?
Että hakekaa joku se pois tässä ennen kuun loppua :)
Joo ja mä tiedän, että tämä on off-topic. Mutta olkoot, kyllähän EBT:täkin on mainostettu vaikka missä ;)
Jos tuolle kaapille löytyy näin järkevää käyttöä, kai se on yhden spämmin arvoista?
Last edited by Dakkus on Mon Jan 30, 2006 12:40 am, edited 1 time in total.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Joo, mun kellarista saa hakea pois seuraavia romppeita:
- 1 kpl näkövammaisten televisio. Viimeksi kun kokeilin, ääni tuli muttei kuvaa.
- 1 kpl kuurosokeiden televisio. Virtanappiin tulee valo, muttei kuvaa ruutuun eikä ääntä ämyriin.
- 2 kpl rikkinäisiä videoita.
- 2 kpl vanhan Volvon vanteita. Päällä erittäin laittomat gummit.
Veisin nämä itse kierrätyskeskukseen, mutten ole vaan saanut toimeksi ja autokin on talviteloilla. Ties vaikka joku elektroniikkaharrastaja saisi niistä jotain hupia. Volvon vanteista ehkä ei, mutta ne taas saattavat sopia jonkun peräkärryyn.
- 1 kpl näkövammaisten televisio. Viimeksi kun kokeilin, ääni tuli muttei kuvaa.
- 1 kpl kuurosokeiden televisio. Virtanappiin tulee valo, muttei kuvaa ruutuun eikä ääntä ämyriin.
- 2 kpl rikkinäisiä videoita.
- 2 kpl vanhan Volvon vanteita. Päällä erittäin laittomat gummit.
Veisin nämä itse kierrätyskeskukseen, mutten ole vaan saanut toimeksi ja autokin on talviteloilla. Ties vaikka joku elektroniikkaharrastaja saisi niistä jotain hupia. Volvon vanteista ehkä ei, mutta ne taas saattavat sopia jonkun peräkärryyn.
4kpl renkaita vanteineen
Elikkäs multa sais Fiat Unon renkaat peltivanteilla. Vanteet on kunnossa ja renkaissa kulutuspintaa 1.6-2mm. Kyseessä ovat kesärenkaat.
*reps* Mä meinasin kipata lattialle rämäkkään nauruun kun luin tuon, en vaan kehtaa kun kello on lähes puolen yöntiura wrote:
- 1 kpl näkövammaisten televisio. Viimeksi kun kokeilin, ääni tuli muttei kuvaa.
- 1 kpl kuurosokeiden televisio. Virtanappiin tulee valo, muttei kuvaa ruutuun eikä ääntä ämyriin.
Maailmalle olet vain joku,
jollekin olet koko maailma
♥♥
jollekin olet koko maailma
♥♥
Multa löytyis näin äkkiseltään ajatellen ainakin:
-1 Microsoftin langaton hiiri, ledillä (ei palloa) ainoa vika on että patteriluukun kansi ei pysy paikallaan. Patterit pysyy enimmäkseen paikallaan ilmanki, mutta itelle tuli hommattua parempi.
-Nokian 447XS näyttö (olisko 15 tuumanen), toimii mun huoneessa about puol tuntia, sitten kuva katoaa (kun lämpenee), arktisiin olosuhteisiin...
-1 Microsoftin langaton hiiri, ledillä (ei palloa) ainoa vika on että patteriluukun kansi ei pysy paikallaan. Patterit pysyy enimmäkseen paikallaan ilmanki, mutta itelle tuli hommattua parempi.
-Nokian 447XS näyttö (olisko 15 tuumanen), toimii mun huoneessa about puol tuntia, sitten kuva katoaa (kun lämpenee), arktisiin olosuhteisiin...
My EBT statistics.
- Sippej
- Euro-Expert

- Posts: 580
- Joined: Mon Jan 22, 2007 12:14 am
- Location: Pietarsaari Finland
- Contact:
17 Tuumaiset näytöt.Yippo wrote:Multa löytyis näin äkkiseltään ajatellen ainakin:
-1 Microsoftin langaton hiiri, ledillä (ei palloa) ainoa vika on että patteriluukun kansi ei pysy paikallaan. Patterit pysyy enimmäkseen paikallaan ilmanki, mutta itelle tuli hommattua parempi.
-Nokian 447XS näyttö (olisko 15 tuumanen), toimii mun huoneessa about puol tuntia, sitten kuva katoaa (kun lämpenee), arktisiin olosuhteisiin...
Malli, mk alin, mk Ylin, 3 kk:n mk Keskiarvo, Markkinoille
Nokia 447Xs, 2 690, 3260, 2880, 9/98
Mahtaisko se toimia Kemijärvellä..???? "Arktinen"
- Dakkus
- Euro-Master

- Posts: 4734
- Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
- Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
- Contact:
Njoo. Otsikonkorjaamista olen pohdiskellut itsekin. Mutta, kun toisaalta se pyykinkuivauskaappi on yhäkin siellä mummoni autotallissa odottamassa jatkotoimenpiteitä, en ole viitsinyt mitään tehdä. Mutta samapa tuo.
Olkoon tämä viesti kuitenkin tiedoksi, että pyykinkuivauskaappi on nykyäänkin saatavilla.
Olkoon tämä viesti kuitenkin tiedoksi, että pyykinkuivauskaappi on nykyäänkin saatavilla.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
- Sippej
- Euro-Expert

- Posts: 580
- Joined: Mon Jan 22, 2007 12:14 am
- Location: Pietarsaari Finland
- Contact:
Niinpä tietysti..Dakkus wrote:Olkoon tämä viesti kuitenkin tiedoksi, että pyykinkuivauskaappi on nykyäänkin saatavilla.
Justiin perjantaina "suksin" mm. Hiihtäjäntiellä, Sisustajantiellä ja vähän keskustassakin.
Kaappi pitkään hakusessa ja olin vielä farmarilla liikkeellä..
Kai mun on opeteltava lukemaan..
Re: Tavaranlahjoitusthreadi
Onhan meilläkin kaikenlaista tarpeetonta tavaraa,ne paljastuvat varmaan kohta muuttolaatikoiden seasta.... Mutta kun en löytänyt parempaakaan otsikkoa aiheelle,niin kysympä tässä että olisiko jollain myynnissä flipperi,kaikkein paras vaihtoehto olisi Road Show.... Ei flipperiä kuitenkaan kukaan viitsi antaa lahjoituksena,se kuuluisi jo Härskeimmät tempaukset-topicciin

Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99


