Oostenrijkers

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Locked
EryciusPuteanus
Euro-Regular
Euro-Regular

Oostenrijkers

Post by EryciusPuteanus »

Acht nieuwe oostenrijkers sinds gisteren... zou er iets in hun media over EBT verschenen zijn? Of zijn die gewoon altijd zo goe bezig?
neef_van_ans
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

SN

Post by neef_van_ans »

€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

wie voegt dit toe bij de persstukken ??
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
peter_at
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by peter_at »

FotoVideoStore wrote:wie voegt dit toe bij de persstukken ??
Ik heb net een mailtje aan het support team gestuurd.
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

heb je in oostenrijk ook een lelystad :?: :?:
er is vandaag een user bijgekomen uit lelystad oostenrijk :oops:

het zou natuurlijk kunnen dat diegene het verkeerde land heeft aangeklikt
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ik denk dit weer zo'n nadeeltje is van de scrollwiel op de muis.
Ik denk namelijk dat een foutje is omdat die postcode die die 'oostenrijker' gebruikt heeft ook een postcode is die in de Nederlandse Lelystad voorkomt.
Google zegt niks over Lelystad in Oostenrijk (heel kort gekeken).
Maar het kan natuurlijk nog altijd.
Zeker als je die username bekijkt :) 'kaiser pfarrer' ...

Oostenrijk of Nederland? Wie zal het zeggen?
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Bij mijn gebuur is er een vorm van hoevetoerisme. Toen ik vandaag voorbij kwam merkte ik ook iets op wat ik nooit eerder zag.

Er stond ook een Oostenrijker op de parking. Normaal gezien wordt het hier overspoeld door Nederlanders op hun hoeve, maar blijkbaar heeft er reeds een Oostenrijker ook de weg gevonden...

Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi
peter_at
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by peter_at »

arjanvs wrote:heb je in oostenrijk ook een lelystad :?: :?:
er is vandaag een user bijgekomen uit lelystad oostenrijk :oops:
Nee, we hebben geen polders :lol:, niet eens een Lelystadt. Misschien is het een van de Habsburgers die niet naar Oostenrijk mag. :lol: Maar hij voelt zich toch nog als kaiser van Oostenrijk. :lol: Hij denkt gewoon: "L'Autriche, c'est moi". Dus is zijn landenkeuze natuurlijk correct :lol:. In ieder geval heeft hij veel geld: 15 briefjes ingevoerd, ervan zijn 14 briefjes van 500 8O .

Ik denk niet dat het een scroll fout is. De landen keuze is altijd in het Engels, dus zitten er heel veel landen tussen Nederland en Oostenrijk. Misschien dacht hij bij de aanmelding dat hij zijn nationaliteit moest invullen. :roll:
peter_at
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by peter_at »

rufus50 wrote: Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi
Dat wordt dan de eerste belgisch-oostenrijkse hit. :lol: Blijkbaar houden de Nederlanders meer van skien. :lol: Er zijn al vier nederlands-oostenrijkse hits.
Van Geel
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Van Geel »

peter_at wrote:
rufus50 wrote: Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi
Dat wordt dan de eerste belgisch-oostenrijkse hit. :lol: Blijkbaar houden de Nederlanders meer van skien. :lol: Er zijn al vier nederlands-oostenrijkse hits.
Is er nog geen enkele hit tussen een Belgische en een Oostenrijkse user? Ik ken nochtans veel mensen die naar Oostenrijk op skivakantie trekken! 8O :D
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Van Geel wrote:
peter_at wrote:
Is er nog geen enkele hit tussen een Belgische en een Oostenrijkse user? Ik ken nochtans veel mensen die naar Oostenrijk op skivakantie trekken! 8O :D
Ik ben er 1 van! Jaarlijks trek ik het snowboard eens onder de voeten. Mijn exliefje :oops: geeft er skiles ook en zit er samen met haar vader 4 keer op een jaar... Kzal eens kijken om onze hotelier (of hoe zeg je dat) van ginds te mailen... Die krijgen veel centjes binnen als ze ne goeie shnaps achterover kappen...
Lucaz
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Lucaz »

In Oostenrijk moeten ook nog wat van mijn biljetjes zwerven.
Ik hoop dat iemand ze vindt, alhoewel het daar wel ergens midden in de rimboe was (ze hadden daar nog niet eens internet :twisted:)
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”