Oostenrijkers
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- EryciusPuteanus
- Euro-Regular
Oostenrijkers
Acht nieuwe oostenrijkers sinds gisteren... zou er iets in hun media over EBT verschenen zijn? Of zijn die gewoon altijd zo goe bezig?
- neef_van_ans
- Euro-Regular in Training
Ik denk dit weer zo'n nadeeltje is van de scrollwiel op de muis.
Ik denk namelijk dat een foutje is omdat die postcode die die 'oostenrijker' gebruikt heeft ook een postcode is die in de Nederlandse Lelystad voorkomt.
Google zegt niks over Lelystad in Oostenrijk (heel kort gekeken).
Maar het kan natuurlijk nog altijd.
Zeker als je die username bekijkt
'kaiser pfarrer' ...
Oostenrijk of Nederland? Wie zal het zeggen?
Ik denk namelijk dat een foutje is omdat die postcode die die 'oostenrijker' gebruikt heeft ook een postcode is die in de Nederlandse Lelystad voorkomt.
Google zegt niks over Lelystad in Oostenrijk (heel kort gekeken).
Maar het kan natuurlijk nog altijd.
Zeker als je die username bekijkt

Oostenrijk of Nederland? Wie zal het zeggen?
-
- Euro-Master in Training
Bij mijn gebuur is er een vorm van hoevetoerisme. Toen ik vandaag voorbij kwam merkte ik ook iets op wat ik nooit eerder zag.
Er stond ook een Oostenrijker op de parking. Normaal gezien wordt het hier overspoeld door Nederlanders op hun hoeve, maar blijkbaar heeft er reeds een Oostenrijker ook de weg gevonden...
Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi
Er stond ook een Oostenrijker op de parking. Normaal gezien wordt het hier overspoeld door Nederlanders op hun hoeve, maar blijkbaar heeft er reeds een Oostenrijker ook de weg gevonden...
Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi
Nee, we hebben geen poldersarjanvs wrote:heb je in oostenrijk ook een lelystad![]()
![]()
er is vandaag een user bijgekomen uit lelystad oostenrijk![]()

Ik denk niet dat het een scroll fout is. De landen keuze is altijd in het Engels, dus zitten er heel veel landen tussen Nederland en Oostenrijk. Misschien dacht hij bij de aanmelding dat hij zijn nationaliteit moest invullen.

Dat wordt dan de eerste belgisch-oostenrijkse hit.rufus50 wrote: Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihi

- Van Geel
- Euro-Regular
Is er nog geen enkele hit tussen een Belgische en een Oostenrijkse user? Ik ken nochtans veel mensen die naar Oostenrijk op skivakantie trekken!peter_at wrote:Dat wordt dan de eerste belgisch-oostenrijkse hit.rufus50 wrote: Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihiBlijkbaar houden de Nederlanders meer van skien.
Er zijn al vier nederlands-oostenrijkse hits.

-
- Euro-Master in Training
Ik ben er 1 van! Jaarlijks trek ik het snowboard eens onder de voeten. Mijn exliefjeVan Geel wrote:Is er nog geen enkele hit tussen een Belgische en een Oostenrijkse user? Ik ken nochtans veel mensen die naar Oostenrijk op skivakantie trekken!peter_at wrote:Dat wordt dan de eerste belgisch-oostenrijkse hit.rufus50 wrote: Hopelijk komt die eventjes langs in ons bedrijf alvorens door te rijden richting Oostenrijk... Dan voorzie ik hem van een stapeltje vijfjes om ginds uit te geven. hihiBlijkbaar houden de Nederlanders meer van skien.
Er zijn al vier nederlands-oostenrijkse hits.
![]()