vermeer wrote:Hoe dan of is iets voor in de toekomst met een nieuw analyseprogramma?
Ik had het over dat GPU computing. (waarbij ik er voor het gemak even vanuit ging dat het inderdaad werkt.)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
vermeer wrote:Hoe dan of is iets voor in de toekomst met een nieuw analyseprogramma?
Waarschijnlijk Duisenberg. Ik heb wel eens begrepen dat ook nieuwe Trichet-combinaties als Duisenberg gezien werden.vermeer wrote:Ik ben benieuwd of Draghi-biljetten als Duisenberg of Trichet worden beschouwd.

Volgens mijn ligt het nog net iets ingewikkelder. Ik geloof dat het zo zit:jrnsndrs wrote:Waarschijnlijk Duisenberg. Ik heb wel eens begrepen dat ook nieuwe Trichet-combinaties als Duisenberg gezien werden.vermeer wrote:Ik ben benieuwd of Draghi-biljetten als Duisenberg of Trichet worden beschouwd.
(ik zal eens naar mijn E/X biljetten kijken)
Inderdaad Duisenberg, zie de Lowest and Highest Short Codes pagina

Toch kan de grafiek nog jaren mee.yli wrote:Ja, ik denk dat je hierin gelijk hebt. NIG kent de E-biljetten niet en ik gok dat er een geprogrammeerd is welke biljetten Trichet zijn (de rest is dan Duisenberg). Ook Draghi biljetten zullen de grafiek doen dalen. NIG is een aan het verouderen.

Vermeer,vermeer wrote:Het probleem met NIG heb dat je na 2 uur laden, moet aangegeven wat je geanalyseerd wilt hebben. Als dat nu in het begin kan, dan kan het analyseren (na het laden van de gegevens) direct beginnen.
Code: Select all
@ECHO OFF
Echo NIG wordt gestart.
nig.exe -autoexit
Echo Index.html wordt gecreëerd.
copy 256_statistics\256_statistics.html 256_statistics\index.html /y
Echo Statistieken zijn klaar.

Smike wrote:Voor de liefhebbers heb ik het NIG bestand aangepast, te downloaden via onderstaande link:
http://smikenl.tripod.com/codes_netherlands.txt" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zag het later pasyli wrote:Dezelfde link staat in het betreffende topic.