Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by vermeer »

Er is nog 1 gemeente in Nederland (de overzeese gemeenten niet mee gerekend) die geen hit(s) heeft. Het is dat kleine dingetje boven Arnhem!
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

Burdie wrote: Sun Dec 20, 2020 6:55 pm Het ziet er naar uit dat ik dit jaar hitloos eindig. Dit is mijn eerste hitloze jaar in mijn EBT bestaan,

Laatste hit was 17 December 2019
1:275 hitratio. Je toont goed doorzettingsvermogen.
Ik zal niet meer klagen.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1037 EBT-wide (per 07.01.2026)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Tracktor19
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Tracktor19 »

Tracktor19 wrote: Thu Nov 26, 2020 7:25 pm Bij mij is het van 3 augustus geleden dat ik nog een hit heb gescoord. Voorbije jaren had ik op het einde van het jaar nog een paar hits, dus bij mij is het dit jaar dat het zo is, voorlopig toch. Hopelijk valt er deze maand nog een hit, dan moet ik enkel nog in januari scoren voor in alle maanden van het jaar een hit te hebben.
In november is het niet gelukt en deze maand lijkt ook niet te gaan lukken, dus zal ik tot volgend jaar moeten wachten om nog een hit te kunnen vieren.

Is toch al zo'n 150 dagen dat ik geen hit heb gehad tot nu toe, nog 11 dagen en ik heb een nieuw record van hitloze dagen.
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Ondertussen ook zo'n 3 maanden geleden dat ik nog een hit had. Lijkt ondertussen wel een eeuwigheid. Normaal heb ik maandelijks wel een hit.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Verzachting van de ellende voor ondernemers, een deel van de sealbagautomaten gaat (al dan niet tijdelijk) weer open, zie dit bericht van de Nederlandse vereniging van banken: https://www.nvb.nl/nieuws/deel-sealbaga ... veiliging/
Tracktor19
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Tracktor19 »

Ondertussen al 175 dagen zonder hit sinds begin augustus. Hopelijk komt er snel een einde aan, anders zal het richting de 200 dagen zonder hit gaan.
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Voorlopig ook nog geen hit voor deze maand. Nog even om het goed te maken...
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

Zet mijn vraag hier maar neer.
sinds 18 september 2013 geef ik al elke dag minimaal 1 biljet in nu heb ik net een biljet ingegeven om 23.02 maar hij staat bij morgen zeg maar terwijl het nog wel 2 februari is is mijn serie dan onderbroken :( :?:
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

arjanvs wrote: Tue Feb 02, 2021 11:11 pm Zet mijn vraag hier maar neer.
sinds 18 september 2013 geef ik al elke dag minimaal 1 biljet in nu heb ik net een biljet ingegeven om 23.02 maar hij staat bij morgen zeg maar terwijl het nog wel 2 februari is is mijn serie dan onderbroken :( :?:
Het "probleem" dat een biljet dat je na 23 uur in Nederland invoert al voor de volgende dag telt komt door het feit dat - als ik het goed heb begrepen - de servers in Finland staan. Omdat Finland in een andere tijdzone ligt is het voor de server dus niet 23:02 uur maar al 00:02 uur op 3 februari.
In Portugal of Ierland zou dit al na 22 uur 's avonds moeten gebeuren. Weet ik echter niet omdat ik in die landen niet actief invoer.

Dit systeem heeft aan de andere kant ook voordelen: stel, ik weet al van tevoren dat ik op een bepaalde dag "b" geen tijd zal hebben om biljetten in te voeren (nu tijdens Corona heb ik elke dag tijd maar er zal ook ooit een tijd na Corona zijn). Dan kan ik de dag ervoor (dag "a" in principe) na 23 uur nog biljetten invoeren en heb zo een "actieve" dag gehad terwijl ik op dag "b" nooit biljetten heb ingevoerd. Althans niet als je puur naar de datum kijkt :wink: .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

arjanvs wrote: Tue Feb 02, 2021 11:11 pm Zet mijn vraag hier maar neer.
Hoi Arjan, je biljet staat zo in de lijst van ingegeven biljetten.

2021-02-02 23:02:12 10 EUR Pxxxx1454xxx Pxxxxx Huizen ( :flag-nl: Nederland, 1271 CE)

2 minuten na 11 uur op 2 februari, dus je serie is niet onderbroken.
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

Hoi GWR7007 en Henk bedankt voor jullie reacties.
Ik ben bang dat ondanks dat het biljet 2-2 is ingevoerd hij toch onder de volgende dag valt.
Maar ik ga het checken bij EBTST dat is de site die bij houd hoe lang je al elke dag een biljet ingeeft.
Wordt vervolgd
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

Henk jij hebt gelijk dit staat in de informatie over mij op EBTST
Langste actieve periode: 2696 dagen (74806 biljetten, 2013-09-18 - 2021-02-03) :D
Gelukkig mijn serie niet onderbroken
Maar GWR7007 heeft ook enigzins gelijk omdat op EBT staat dat ik de 2 februari geen biljet heb ingevoerd
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

arjanvs wrote: Wed Feb 03, 2021 10:09 am Henk jij hebt gelijk dit staat in de informatie over mij op EBTST
Langste actieve periode: 2696 dagen (74806 biljetten, 2013-09-18 - 2021-02-03) :D
Maar GWR7007 heeft ook enigzins gelijk omdat op EBT staat dat ik de 2 februari geen biljet heb ingevoerd
Volgens mij komt dat doordat EBT zelf rekent met de Finse tijd (inderdaad doordat de server daar staat).
De programma's die de informatie niet vanaf de server maar uit het CSV-bestand haalt gebruikt de datum die daarin staat. En in het csv-bestand wordt de datum en tijd opgeslagen zoals deze in je instellingen staat. Als je instelt dat je bijv. in de VS woont is het verschil een paar uur meer.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master

Post by arjanvs »

eddydevries wrote: Sun Feb 07, 2021 10:17 am
arjanvs wrote: Wed Feb 03, 2021 10:09 am Henk jij hebt gelijk dit staat in de informatie over mij op EBTST
Volgens mij komt dat doordat EBT zelf rekent met de Finse tijd (inderdaad doordat de server daar staat).
De programma's die de informatie niet vanaf de server maar uit het CSV-bestand haalt gebruikt de datum die daarin staat. En in het csv-bestand wordt de datum en tijd opgeslagen zoals deze in je instellingen staat. Als je instelt dat je bijv. in de VS woont is het verschil een paar uur meer.
Lijkt mij ook logisch en voor mij gelukkig maar :D
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

ABN AMRO sluit de vestiging in Sittard aan de Engelenkampstraat per 9 april. Daarmee wordt het laatste kantoor van de bank in de Westelijke Mijnstreek gesloten. Het dichtstbijzijnde kantoor is straks te vinden in Heerlen.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2021020 ... gn=seeding

Hoezee, van 9 naar 17km afstand. Gaan we weer.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1037 EBT-wide (per 07.01.2026)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”