Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010, Gringos Locos
Re: Tapaaminen Helsingissä 30.1.2010
Valitettavasti minä en pysty osallistumaan miittiin.
Työvuoroja mulkattiin sen verran rajusti, että nyt joutuu olemaan viikonloppunakin töissä. Näin se työ taas häiritsee harrastusta.
Eikä muuten oo ensimmäinen kerta 
en tiedä sinusta, mutta minulla on tosi hauskaa
Tässä on yks lause sieltä yhdestä viestistä minkä olen saanut->Cinnamon wrote: Oiskohan tässä mahdollista se, että jos joku osaa päätöksensä tehdä jo etukäteen niin niitä ilmoteltais etukäteen sinne ravintolaan mahdollisimman paljon?
Tietysti olisi nopeampaa ja helpompaa jos tilaisitte esimerkiksi tuolta texmex-listalta mitä kukin haluaa.
Sori en enää jaksais sinne viestitellä.
HUOMIIIJO!!!
Koska toiset osaa delegoida ja toiset ei osaa sanoa ei niiin...
Kaikki jotka pystyvät etukäteen tekemään näinkin isoja päätöksiä, voisivat pistää minulle privaviestin syömisistään. Pääruoka riittää, jälkkärin ehtii myöhemminkin.
Eikä tämä ole mikään pakko, nopeuttaa vaan sitä ruokailua näin isolla porukalla kun osaavat hiukan valmistautua keittiön puolella.
Koska toiset osaa delegoida ja toiset ei osaa sanoa ei niiin...
Kaikki jotka pystyvät etukäteen tekemään näinkin isoja päätöksiä, voisivat pistää minulle privaviestin syömisistään. Pääruoka riittää, jälkkärin ehtii myöhemminkin.
Eikä tämä ole mikään pakko, nopeuttaa vaan sitä ruokailua näin isolla porukalla kun osaavat hiukan valmistautua keittiön puolella.
No onpa nyt vaikeeta. Hyvä että vielä luin näitä juttuja, kun luulin homman olevan jo selvä 
Meikäläinen tulee junalla. Se on perillä 13:52. Kävelen siitä hotellille ja sieltä ilmeisesti tallustelen ravintolaan. Täytyy sanoa, että ihan kiva pieni lenkki. Kun nuo pakkaset hiukan vaan hellittäisivät siihen mennessä.
Pitänee siis tyytyä lattapohjaisiin kenkiin. Ei viitsi urheilla millään koroilla tuollaisia matkoja, vaikka en mitään ihmeellisiä korkoja käytäkään.
Pitänee siis tyytyä lattapohjaisiin kenkiin. Ei viitsi urheilla millään koroilla tuollaisia matkoja, vaikka en mitään ihmeellisiä korkoja käytäkään.
Kannattaiskohan tästä muutoksesta pistää kaikille tulijoille pm ettei kukaan mene väärään paikkaan?
Kuulostaa hyvältä idealta.
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

Ja stadin ulkopuolelta tuleville, spåralla pääse kivasti Gringos Locosiin, sen ohitse kulkee linjat 4,7 ja 10 ja läheltä kulkee myös 3T ja B.
Just joo, kovasti auttoiNomen Nescio wrote: spåralla pääse kivasti Gringos Locosiin,
Tarkkaile mitä Tinker´s damn tekee, niin kyllä se selviääemppu wrote:mikä lemmon spåraoks se jotain syötävää
No kyl mie sen tiiän, miten se tähän liittyy, eihän se ole edes julkaisukelpoistaJukkap wrote:Tarkkaile mitä Tinker´s damn tekee, niin kyllä se selviääemppu wrote:mikä lemmon spåraoks se jotain syötävää
Muahhhaaahhhaahhaa hihihihiii eeeeh....Jukkap wrote:Tarkkaile mitä Tinker´s damn tekee, niin kyllä se selviääemppu wrote:mikä lemmon spåraoks se jotain syötävää
Hei muistakaa käydä selaamassa sitä ruokalistaa ja ilmotelkaa annoksianne niin ei tarvitse odotella maailman tappiin.
Mulla on vahva tunne siitä, että sieltä hotellilta ei ihan kulkisi mitään raitiovaunua muonapaikkaan. Vahvinkin tunne saattanee pettää, ei siinä mitään.
Hyppään taksiin, jos varaa on. Jos ei ole, niin tulen hikisenä ja hengästyneenä pelipaikalle... kunhan ehdin. Mulla kun ei ole mitään privaattiopasta.
Hyppään taksiin, jos varaa on. Jos ei ole, niin tulen hikisenä ja hengästyneenä pelipaikalle... kunhan ehdin. Mulla kun ei ole mitään privaattiopasta.
Kyllä suht pienellä kävelyllä pääsee, puolisen kilometriä tepsuttaa kyllä korkkareillakinFemppa wrote:Mulla on vahva tunne siitä, että sieltä hotellilta ei ihan kulkisi mitään raitiovaunua muonapaikkaan. Vahvinkin tunne saattanee pettää, ei siinä mitään.
Voidaanhan me sopia vaikka treffejä sinne hotellillekin ja lähteä sieltä porukalla.