25 ongelukkigste Nederlanders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Fonzie
- Euro-Master

Ralf zal één dezer dagen de lijst wel gaan updaten en onderaan is wel wat leuks te zien. Nataschja komt binnen op 22... jajaja... en staat nog maar 4 plaatsjes onder mij want ik sta inmiddels op de 18de plaats.. 
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ha ik heb het gehaald
Ik sta op plaats 23 in de lijst dd 29-07
Ik hoopte al zo dat ik GEEN hit zou krijgen de afgelopen dagen
Alleen Nataschja boven me met 4 biljetjes meer
Ik heb inmiddels al weer vandaag een paar biljetjes ingevoerd en heb Natas al ingehaald op de NL-lijst
Maar goed het blijft toch altijd een momentopname
Ga je me nog weer inhalen Nataschja
Ben benieuwd of dit een tweestrijd wordt tussen ons 
Ik hoopte al zo dat ik GEEN hit zou krijgen de afgelopen dagen
Alleen Nataschja boven me met 4 biljetjes meer
Ik heb inmiddels al weer vandaag een paar biljetjes ingevoerd en heb Natas al ingehaald op de NL-lijst
Maar goed het blijft toch altijd een momentopname
Ga je me nog weer inhalen Nataschja
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- Nataschja
- Euro-Expert in Training

Het is leuk om te zien dat er 2 mensen uit hetzelfde dorp (4000 inwoners) Nataschja en Fonzie samen in de lijst staan. De kans bestaat er dat ze uit de lijst vallen doordat ze samen hun eerste hit delen. Ze zijn ook allebei (actieve) forumleden (quote)
Oké Ralf, leuk deze opmerking maar ik heb naar aanleiding van mijn hulp meer buiten invoeringen buiten het dorp dan in het dorp.
Echter sluit ik een hit binnen dit dorp niet geheel uit
Eens komt de dag..... misschien een reden tot een meeting als dit daadwerkelijk zo is. Overigens moet ik mijn belofte na komen t.o.v. Fonzie. Zodra ik een hit heb zal ik contact opnemen met de regio krant ofwel het bokkeblad alhier......
Oké Ralf, leuk deze opmerking maar ik heb naar aanleiding van mijn hulp meer buiten invoeringen buiten het dorp dan in het dorp.
Echter sluit ik een hit binnen dit dorp niet geheel uit
Eens komt de dag..... misschien een reden tot een meeting als dit daadwerkelijk zo is. Overigens moet ik mijn belofte na komen t.o.v. Fonzie. Zodra ik een hit heb zal ik contact opnemen met de regio krant ofwel het bokkeblad alhier......
- Ralf
- Euro-Master

Weer een forumlid in de lijst ja.BaliBennie wrote:Ha ik heb het gehaaldIk sta op plaats 23 in de lijst dd 29-07
Ik hoopte al zo dat ik GEEN hit zou krijgen de afgelopen dagen![]()
Alleen Nataschja boven me met 4 biljetjes meer![]()
Ik heb inmiddels al weer vandaag een paar biljetjes ingevoerd en heb Natas al ingehaald op de NL-lijst![]()
Maar goed het blijft toch altijd een momentopname![]()
Ga je me nog weer inhalen NataschjaBen benieuwd of dit een tweestrijd wordt tussen ons
Ben benieuwd wie van jullie 3 als eerste een hit haalt (Fonzie,Nataschja en jij)
Ben wie de meeste biljetten gaat invoeren.
Nataschja is op papier de snelste maar laat het niet op jullie zitten en erachteraan!
- Ralf
- Euro-Master

Je weet maar nooit maar ik vond het gewoon leuk om erbij te zettenNataschja wrote:
Oké Ralf, leuk deze opmerking maar ik heb naar aanleiding van mijn hulp meer buiten invoeringen buiten het dorp dan in het dorp.![]()
Echter sluit ik een hit binnen dit dorp niet geheel uit![]()
![]()
En wie weet komt een biljet van die biljethulp wel richting ten Boer en hebben jullie een hit
- Nataschja
- Euro-Expert in Training

Hallo BiliBennie, ondertussen heb je mij al ingehaald met 6 biljetten dus ik weet niet wanneer Ralf dit heeft getraceert....BaliBennie wrote:Ha ik heb het gehaaldIk sta op plaats 23 in de lijst dd 29-07
Ik hoopte al zo dat ik GEEN hit zou krijgen de afgelopen dagen![]()
Alleen Nataschja boven me met 4 biljetjes meer![]()
Ik heb inmiddels al weer vandaag een paar biljetjes ingevoerd en heb Natas al ingehaald op de NL-lijst![]()
Maar goed het blijft toch altijd een momentopname![]()
Ga je me nog weer inhalen NataschjaBen benieuwd of dit een tweestrijd wordt tussen ons
Spijt mij voor jou, maar sta toch een plaatje hoger. Echter ga ik voor de top 10 alvorens een hit te scoren.
Maar dit is opzich al een felicitatie waard, toch
- Fonzie
- Euro-Master

Ralf heeft gegevens gebruikt van vanavond 19:00 uurNataschja wrote: Hallo BaliBennie, ondertussen heb je mij al ingehaald met 6 biljetten dus ik weet niet wanneer Ralf dit heeft getraceerd....
Last edited by Fonzie on Tue Jun 29, 2004 11:10 pm, edited 1 time in total.
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- BaliBennie
- Forum Moderator

Hmm terwijl ik weg was een hele rij replies
FF paar opmerkingen voor Nataschja:
- Als jullie een Ten Boer meeting doen ben ik er ook graag bij hoor!
- Jij trouwens ook gefeliciteerd met de 22e plek. Ik hoop dat ik je straks nog bij kan houden.
- Ik schrijf tussentijds op straat of in winkels ook de biljetten op. Als ze nieuwsgierig worden dan maak ik ze graag warm voor EBT
- Op Dubai was ik in 2001 (pre-euro tijdperk) Op het vliegveld zijn wel wisselkantoren. Dan ga je toch eerst je euro's wisselen in lokaal geld en dan weer terugwisselen in Euro's
Moet je wel oppassen dat je niet je eigen geld weer terugkrijgt.
FF paar opmerkingen voor Nataschja:
- Als jullie een Ten Boer meeting doen ben ik er ook graag bij hoor!
- Jij trouwens ook gefeliciteerd met de 22e plek. Ik hoop dat ik je straks nog bij kan houden.
- Ik schrijf tussentijds op straat of in winkels ook de biljetten op. Als ze nieuwsgierig worden dan maak ik ze graag warm voor EBT
- Op Dubai was ik in 2001 (pre-euro tijdperk) Op het vliegveld zijn wel wisselkantoren. Dan ga je toch eerst je euro's wisselen in lokaal geld en dan weer terugwisselen in Euro's
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!