vandaag mijn wisselgeld niet tijdig kunnen invoeren (3 biljetten v 10 euro mislopen). Ik moest terug geven op een biljet van 500 en had niks van wisselgeld meer hierdoor. Snel even de volgende bank gestopt en alles gewisseld. Er waren neit genoeg vijfjes en dus een beetje mix gekregen, maar toch goed voor een 20 biljetten.... dus die investering van 3 biljetten was zo slecht nog niet.
!Pretfles! wrote:Er bestaat nog zoiets als een bankbediende ook
Ben vandaag weer herkent, dit keer op een andere bank door de bankbediende : "Hé, ben jij niet degene die biljetten traceert? Ik zag je foto in een lokaal krantje en dacht, hé die ken ik." ... ikke: " ... ja, dat klopt. -wist niet eens dat ik weer ergens in verschenen was -"
En de bankbediende maakte gelijk een plekje vrij zodat je de rest van de dag de inhoud van de kas kon invoeren? En de rest van de week is de plaatselijke kluis tot je beschikking?
bhoeyb,
Straks ben je zo populair dat de mensen je op straat tegenhouden om jou hun eurobriefjes te geven?????
Maar teruggeven als je de nummertjes ingevoerd hebt,hé?
HNL wrote: En de bankbediende maakte gelijk een plekje vrij zodat je de rest van de dag de inhoud van de kas kon invoeren? En de rest van de week is de plaatselijke kluis tot je beschikking?
Tja, zou ik idd extra moeite doen, zou de kans groot zijn dan ik bij 2 banken biljetten zou kunnen gaan noteren. Maar wanneer zou ik daar tijd voor moeten maken ... en het moet natuurlijk wel leuk blijven .
de-jo wrote:Straks ben je zo populair dat de mensen je op straat tegenhouden om jou hun eurobriefjes te geven?????
Of me tegen houden en MIJN biljetten gaan vragen .
ALU ( eerste hit en gelijk een internationale)is de enige Nederlander op de laatse pagina van hits!!
Zegge en schrijve één Nederlander en de rest zijn foreigners
Anonymous wrote:Ik heb in België nog geen automaat gevonden die 5 Euro geeft. 10 Euro automaten zijn uitzonderingen. Meeste werken met 20 en 50
Op de meeting in Brussel in augustus dit jaar kwam ik een automaat tegen waar ook vijfjes in zaten. Ik haalde toen €25 uit de automaat, ik kreeg 2 tientjes en één vijfje.
Op het bonnetje stond: Generaal Jaqueslaan 263g
Wat een ellende:
Nou het zo koud is lijkt het wel dat alle mensen naar de bank vluchten en er enorme wachttijden ontstaan.
En als je dan aan de beurt bent je tot 3 verschillende banken toe krijgt te horen we hebben geen 5jes meer
Ralf wrote:Wat een ellende:
Nou het zo koud is lijkt het wel dat alle mensen naar de bank vluchten en er enorme wachttijden ontstaan.
En als je dan aan de beurt bent je tot 3 verschillende banken toe krijgt te horen we hebben geen 5jes meer
Ik heb er hier wel nog enkele stapeltjes liggen hoor, maar tja, die moeten als wisselgeld dienen...