Onnittelut! :)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

imleH wrote:
CCCP wrote:1000 seteliä täynnä :!:
Onnea CCCP! Hienoa!
Onnittelut täältäkin! :D
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

CCCP wrote:1000 seteliä täynnä :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: uusi luokkani on hullu kirjaaja ebt:ssä :lol: http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=5567103;-
Tuhannet onnittelut. Vantaa nousee. Ootkin ollut hiljaa aika pitkään. Mistäs moinen? Lisää vauhtia. Venomizer meni hetkeksi ohi. Mä saan tontun tällä viikolla jos kaikki menee niin kuin pitää. Täytyy varmaan laittaa uus avatar jos löytää jostain kivan tontun tai pari :D Onnea!!!

EDIT: No niin. Siinä niitä on kaksin kappalein (CCCP:n ja mun tonttu) ja löytyivät ihan omasta takaa. Eiköhän se tänään mullakin ylity. Täytyy varmaan kuitenkin pitää vähän aikaa sitä paikoillaan ja hannata seteleitä, ettei häviä tuo suloinen muistikuva.
Last edited by Ville S. on Mon Jan 31, 2005 12:38 pm, edited 2 times in total.
No signature?
Aaron
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aaron »

Nittax wrote:Image Hieman myöhästyneet Synttäri Onnittelut Aaronille!! :lol:
Hieman myöhäiset kiitokset! :D En ole päässyt täällä foorumilla käymään kun joutui viime viikolla tekemään työtä palkkansa eteen. :wink: Ja kotonakaan ei ole päässyt surffailemaan kun tietokoneesta kyrvähti emolevy. :?
imleH wrote:
CCCP wrote:1000 seteliä täynnä :!:
Onnea CCCP! Hienoa!
Muistan kun pääsin tuolla määrällä aikanaan Suomen Top30-listalle. 8O

Niin ne ajat muuttuvat.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

Ville S. wrote:
CCCP wrote:1000 seteliä täynnä :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: uusi luokkani on hullu kirjaaja ebt:ssä :lol: http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=5567103;-
Tuhannet onnittelut. Vantaa nousee. Ootkin ollut hiljaa aika pitkään. Mistäs moinen? Lisää vauhtia. Venomizer meni hetkeksi ohi. Mä saan tontun tällä viikolla jos kaikki menee niin kuin pitää. Täytyy varmaan laittaa uus avatar jos löytää jostain kivan tontun tai pari :D Onnea!!!

EDIT: No niin. Siinä niitä on kaksin kappalein (CCCP:n ja mun tonttu) ja löytyivät ihan omasta takaa. Eiköhän se tänään mullakin ylity. Täytyy varmaan kuitenkin pitää vähän aikaa sitä paikoillaan ja hannata seteleitä, ettei häviä tuo suloinen muistikuva.
no kiitos tontusta.
hiukan on noita koulu kiireitä niin ei ehi seteleitä hommailemaan. nytkin matikan kokeet pukkaa päälle :evil: menee vielä tämä ja ensi viikon alku löysäillen mutta ei voi mitään. ja kiitos kaikille onnitteluista :!:
Ville.S jätit sitten tasan 1000 seteliin laita vielä 2 niin menet ohi :wink:
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

CCCP wrote:
Ville S. wrote:

no kiitos tontusta.
hiukan on noita koulu kiireitä niin ei ehi seteleitä hommailemaan. nytkin matikan kokeet pukkaa päälle :evil: menee vielä tämä ja ensi viikon alku löysäillen mutta ei voi mitään. ja kiitos kaikille onnitteluista :!:
Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.
No signature?
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

Ville S. wrote:
CCCP wrote: no kiitos tontusta.
Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.
On muuten jännä juttu toi tasaluku ihmismielen kannalta. Pörssissä sen huomaa päivittäin. Jos Nokia puhkoo 10e alaspäin, niin ennen 10e hintaa ei paljoa myyntiä, mutta kun hinta saavuttaa 10e niin kaikki haluaa myydä siihen, sama juttu toisinpäin jos tullaan ylöspäin 10e kohti.

Mun mielestä 1000 on luku siinä missä 1003 tai 995...
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

huomasin että tässähän on oikea kolmen henkilön kamppailu niinkuin ville.S ilmoitti. Minä ville.S ja Venomizer ollaan yhden setelin sisällä :D
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

Onnittelut CCCP tonnin rikkomisesta :D Tervetuloa "koukkuun" :lol:
This is me. What is your excuse?
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

MissTracker wrote:Onnittelut CCCP tonnin rikkomisesta :D Tervetuloa "koukkuun" :lol:
tack tack :lol: minulla on muuten kohta foorumilla enemmän viestejä kuin seteleitä järjestelmässä :lol:
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

bura wrote:
Ville S. wrote: Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.
On muuten jännä juttu toi tasaluku ihmismielen kannalta. Pörssissä sen huomaa päivittäin. Jos Nokia puhkoo 10e alaspäin, niin ennen 10e hintaa ei paljoa myyntiä, mutta kun hinta saavuttaa 10e niin kaikki haluaa myydä siihen, sama juttu toisinpäin jos tullaan ylöspäin 10e kohti.

Onneks mä en oo sun lapsi kun viet tikkarin suusta. Anna me iloitaan näistä pienistä jutuista vilpittömästi. Mä tarjosin kavereille eilen jäätelöä tän maagisen rajan ylittämisen kunniaks. Piristystä arkeen.

Sen verran olen itsekin numeroilla lätrännyt, että kaikesta saa ilon pois jos haluaa. Eihän me sitä haluta? Kerätään vaan seteleitä ja ollaan iloisia saavutuksesta. Sitä paitsi täähän oli taas kahdelle vantaalaiselle muutama seteli lisää.
No signature?
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

katsos kun myö ollaan nostamassa vantaata lista ykköseksi seteleiden määrässä vai mitä ImleH ja ville.S :D buraa unohtamatta tietenkään. :!:
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

Ville S. wrote:
bura wrote:
Ville S. wrote: Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.

Onneks mä en oo sun lapsi kun viet tikkarin suusta. Anna me iloitaan näistä pienistä jutuista vilpittömästi. Mä tarjosin kavereille eilen jäätelöä tän maagisen rajan ylittämisen kunniaks. Piristystä arkeen.

Sen verran olen itsekin numeroilla lätrännyt, että kaikesta saa ilon pois jos haluaa. Eihän me sitä haluta? Kerätään vaan seteleitä ja ollaan iloisia saavutuksesta. Sitä paitsi täähän oli taas kahdelle vantaalaiselle muutama seteli lisää.
Sori sori, ei ollut tarkoitus viedä tikkaria tai jätskiä suusta :D

Kunhan vain psykologian kannalta ajattelin ääneen tuota ihmisten taipumusta tasalukuihin. :wink:
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

bura wrote: Kunhan vain psykologian kannalta ajattelin ääneen tuota ihmisten taipumusta tasalukuihin. :wink:
hmmm.....eikös olisi mielenkiintoisempaa miettiä taipumusta numeroyhdistelmiin, jotka enemmänkin kielivät psykologian kannalta jotain kuin tasaluvut :P :wink: 8O
This is me. What is your excuse?
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

Paljon Onnea Fundikselle ja VeRtalle uuteen kotiin!! :) 8)
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Nittax wrote:Paljon Onnea Fundikselle ja VeRtalle uuteen kotiin!! :) 8)
Voi kiitos paljon :) Oikein mukava on uusi koti ja kissatkin on kuin kotonaan :)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”