Onnittelut täältäkin!imleH wrote:Onnea CCCP! Hienoa!CCCP wrote:1000 seteliä täynnä![]()
Onnittelut! :)
Tuhannet onnittelut. Vantaa nousee. Ootkin ollut hiljaa aika pitkään. Mistäs moinen? Lisää vauhtia. Venomizer meni hetkeksi ohi. Mä saan tontun tällä viikolla jos kaikki menee niin kuin pitää. Täytyy varmaan laittaa uus avatar jos löytää jostain kivan tontun tai pariCCCP wrote:1000 seteliä täynnä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uusi luokkani on hullu kirjaaja ebt:ssä
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=5567103;-
EDIT: No niin. Siinä niitä on kaksin kappalein (CCCP:n ja mun tonttu) ja löytyivät ihan omasta takaa. Eiköhän se tänään mullakin ylity. Täytyy varmaan kuitenkin pitää vähän aikaa sitä paikoillaan ja hannata seteleitä, ettei häviä tuo suloinen muistikuva.
Last edited by Ville S. on Mon Jan 31, 2005 12:38 pm, edited 2 times in total.
No signature?
Hieman myöhäiset kiitokset!Nittax wrote:Hieman myöhästyneet Synttäri Onnittelut Aaronille!!
Muistan kun pääsin tuolla määrällä aikanaan Suomen Top30-listalle.imleH wrote:Onnea CCCP! Hienoa!CCCP wrote:1000 seteliä täynnä![]()
Niin ne ajat muuttuvat.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
no kiitos tontusta.Ville S. wrote:Tuhannet onnittelut. Vantaa nousee. Ootkin ollut hiljaa aika pitkään. Mistäs moinen? Lisää vauhtia. Venomizer meni hetkeksi ohi. Mä saan tontun tällä viikolla jos kaikki menee niin kuin pitää. Täytyy varmaan laittaa uus avatar jos löytää jostain kivan tontun tai pariCCCP wrote:1000 seteliä täynnä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onnea!!!
EDIT: No niin. Siinä niitä on kaksin kappalein (CCCP:n ja mun tonttu) ja löytyivät ihan omasta takaa. Eiköhän se tänään mullakin ylity. Täytyy varmaan kuitenkin pitää vähän aikaa sitä paikoillaan ja hannata seteleitä, ettei häviä tuo suloinen muistikuva.
hiukan on noita koulu kiireitä niin ei ehi seteleitä hommailemaan. nytkin matikan kokeet pukkaa päälle
Ville.S jätit sitten tasan 1000 seteliin laita vielä 2 niin menet ohi
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.CCCP wrote:no kiitos tontusta.Ville S. wrote:Tuhannet onnittelut. Vantaa nousee. Ootkin ollut hiljaa aika pitkään. Mistäs moinen? Lisää vauhtia. Venomizer meni hetkeksi ohi. Mä saan tontun tällä viikolla jos kaikki menee niin kuin pitää. Täytyy varmaan laittaa uus avatar jos löytää jostain kivan tontun tai pariCCCP wrote:1000 seteliä täynnä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onnea!!!
hiukan on noita koulu kiireitä niin ei ehi seteleitä hommailemaan. nytkin matikan kokeet pukkaa päällemenee vielä tämä ja ensi viikon alku löysäillen mutta ei voi mitään. ja kiitos kaikille onnitteluista
![]()
No signature?
- bura
- Euro-Expert in Training

On muuten jännä juttu toi tasaluku ihmismielen kannalta. Pörssissä sen huomaa päivittäin. Jos Nokia puhkoo 10e alaspäin, niin ennen 10e hintaa ei paljoa myyntiä, mutta kun hinta saavuttaa 10e niin kaikki haluaa myydä siihen, sama juttu toisinpäin jos tullaan ylöspäin 10e kohti.Ville S. wrote:Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.CCCP wrote: no kiitos tontusta.
hiukan on noita koulu kiireitä niin ei ehi seteleitä hommailemaan. nytkin matikan kokeet pukkaa päällemenee vielä tämä ja ensi viikon alku löysäillen mutta ei voi mitään. ja kiitos kaikille onnitteluista
![]()
Mun mielestä 1000 on luku siinä missä 1003 tai 995...
huomasin että tässähän on oikea kolmen henkilön kamppailu niinkuin ville.S ilmoitti. Minä ville.S ja Venomizer ollaan yhden setelin sisällä 
- MissTracker
- Euro-Master in Training

tack tackMissTracker wrote:Onnittelut CCCP tonnin rikkomisestaTervetuloa "koukkuun"
Onneks mä en oo sun lapsi kun viet tikkarin suusta. Anna me iloitaan näistä pienistä jutuista vilpittömästi. Mä tarjosin kavereille eilen jäätelöä tän maagisen rajan ylittämisen kunniaks. Piristystä arkeen.bura wrote:On muuten jännä juttu toi tasaluku ihmismielen kannalta. Pörssissä sen huomaa päivittäin. Jos Nokia puhkoo 10e alaspäin, niin ennen 10e hintaa ei paljoa myyntiä, mutta kun hinta saavuttaa 10e niin kaikki haluaa myydä siihen, sama juttu toisinpäin jos tullaan ylöspäin 10e kohti.Ville S. wrote: Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.
Sen verran olen itsekin numeroilla lätrännyt, että kaikesta saa ilon pois jos haluaa. Eihän me sitä haluta? Kerätään vaan seteleitä ja ollaan iloisia saavutuksesta. Sitä paitsi täähän oli taas kahdelle vantaalaiselle muutama seteli lisää.
No signature?
katsos kun myö ollaan nostamassa vantaata lista ykköseksi seteleiden määrässä vai mitä ImleH ja ville.S
buraa unohtamatta tietenkään. 
- bura
- Euro-Expert in Training

Sori sori, ei ollut tarkoitus viedä tikkaria tai jätskiä suustaVille S. wrote:Onneks mä en oo sun lapsi kun viet tikkarin suusta. Anna me iloitaan näistä pienistä jutuista vilpittömästi. Mä tarjosin kavereille eilen jäätelöä tän maagisen rajan ylittämisen kunniaks. Piristystä arkeen.bura wrote:On muuten jännä juttu toi tasaluku ihmismielen kannalta. Pörssissä sen huomaa päivittäin. Jos Nokia puhkoo 10e alaspäin, niin ennen 10e hintaa ei paljoa myyntiä, mutta kun hinta saavuttaa 10e niin kaikki haluaa myydä siihen, sama juttu toisinpäin jos tullaan ylöspäin 10e kohti.Ville S. wrote: Enkä laita. Tulostin jo ihmeellisen luvun ja nyt se saa olla viikon siinä. Ens viikolla sitten katotaan mitä tuli kerättyä viikon sisällä.
Sen verran olen itsekin numeroilla lätrännyt, että kaikesta saa ilon pois jos haluaa. Eihän me sitä haluta? Kerätään vaan seteleitä ja ollaan iloisia saavutuksesta. Sitä paitsi täähän oli taas kahdelle vantaalaiselle muutama seteli lisää.
Kunhan vain psykologian kannalta ajattelin ääneen tuota ihmisten taipumusta tasalukuihin.
- MissTracker
- Euro-Master in Training

- Fundamental
- Euro-Master

Hieman myöhästyneet Synttäri Onnittelut Aaronille!!