N.I.G
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- R/J
- Euro-Master

Minder biljetten gaan invoeren zal wel geen optie zijn?vermeer wrote:NIG maakt mijn PC wat langzamer. Alles gaat zo traaaaag. Het oproepen van EBT (met het forum) bijvoorbeeld.
En dan te bedenken dat het 10 minuten duurt voordat ik kan aangeven welke delen van NIG ik wil hebben. En dan tot aan 50 (en in de toekomst 60) minuten om alle gegevens samen te stellen.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- eddydevries
- Forum Moderator

Het zou alleen helpen, als er minder biljetten in de database staan, dus moeten er biljetten gewist worden...R/J wrote:Minder biljetten gaan invoeren zal wel geen optie zijn?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- R/J
- Euro-Master

Ik kom terug op een eerdere opmerking van mijzelf. Ik zat zojuist wat te spelen met NIG en het viel mij op dat het programma een onbekend aantal (maar waarschijnlijk allemaal) K/T
Trichets als Duisenberg bestempeld. Ik heb er op dit moment twee in handen.
Is dit omdat deze zodanig nieuw zijn, ook gezien de EBT woestijn die Ierland is, dat NIG het niet herkend? Of is er iets anders aan de hand? Of vraag ik het aan mensen die het ook niet weten?
Is dit omdat deze zodanig nieuw zijn, ook gezien de EBT woestijn die Ierland is, dat NIG het niet herkend? Of is er iets anders aan de hand? Of vraag ik het aan mensen die het ook niet weten?
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Het lijkt erop dat het aan de kaarten ligt waarop je dots gegenereerd worden. Deze doen het bij mij in ieder geval al een hele tijd niet meer.jaibee16 wrote:Wie kan mij helpen met het oplossen van volgende probleempje met NIG1655 ?
Bij het maken van de statistieken (via de button Create Statistics) loopt het programma niet helemaal door tot het einde. Het blijft op ongeveer 7/8 hangen.
Wanneer ik dan vervolgens eea sluit ,wordt alles wel getoond in het overzicht statistieken.
Dit doet zich al voor sinds de 1e download van NIG 1655.
Het enige wat ik kan ontdekken is een boodschap over 2 verkeerde chartsettings (code error group en dan verwijzing naar image shack en antwerpen); maar of dat de reden is ????
Dit moet je overigens niet verwarren met het vinkje create charts in je opties als je je stats genereert. Dit vinkje zet namelijk alle mooie grafieken die in je stats terugkomt aan en uit.
Misschien heeft er iemand een nieuwe link naar (misschien nieuwe) kaartjes?
-
Quizmaster
- Euro-Expert

Goed punt. Dit kun je misschien het beste even melden in het Engelse NIG topic, waar de maker van NIG ook actief is. Dan kan hij het corrigeren.R/J wrote:Ik kom terug op een eerdere opmerking van mijzelf. Ik zat zojuist wat te spelen met NIG en het viel mij op dat het programma een onbekend aantal (maar waarschijnlijk allemaal) K/TTrichets als Duisenberg bestempeld. Ik heb er op dit moment twee in handen.
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
- Crazy Bob
- Forum Moderator

de maker is een zij, maar dat terzijdeQuizmaster wrote:Goed punt. Dit kun je misschien het beste even melden in het Engelse NIG topic, waar de maker van NIG ook actief is. Dan kan hij het corrigeren.R/J wrote:Ik kom terug op een eerdere opmerking van mijzelf. Ik zat zojuist wat te spelen met NIG en het viel mij op dat het programma een onbekend aantal (maar waarschijnlijk allemaal) K/TTrichets als Duisenberg bestempeld. Ik heb er op dit moment twee in handen.
volgens mij wordt in een toekomstige update van NIG de Trichet-bingo geactualiseerd, NIG herkent momenteel ook bijv. de N/Y Trichet
- eddydevries
- Forum Moderator

Dan blijf ik nog even de oude NIG gebruiken: ik hoef er nog maar drie combinaties om de Trichet-bingo te halenCrazy Bob wrote:de maker is een zij, maar dat terzijdeQuizmaster wrote:Goed punt. Dit kun je misschien het beste even melden in het Engelse NIG topic, waar de maker van NIG ook actief is. Dan kan hij het corrigeren.R/J wrote:Ik kom terug op een eerdere opmerking van mijzelf. Ik zat zojuist wat te spelen met NIG en het viel mij op dat het programma een onbekend aantal (maar waarschijnlijk allemaal) K/TTrichets als Duisenberg bestempeld. Ik heb er op dit moment twee in handen.
volgens mij wordt in een toekomstige update van NIG de Trichet-bingo geactualiseerd, NIG herkent momenteel ook bijv. de N/Y Trichetniet
Als NIG meerdere combinaties gaat herkennen, duurt het nog langer voordat ik de bingo kan halen.
Eddy - Rotterdam - NL
misschien krijg je vandaag nog 1 hitMarco1970 wrote:Uit mijn EBT-calendar van vandaag:Echter, onder de hit zit geen hyperlink en mijn totaal aantal hits is gewoon drie. Bij geen van de vandaag ingevulde biljetten staat een hit-vermelding.4 notes
30 €
1 hit
Is dit een programmafout? Is het iets anders?
- eddydevries
- Forum Moderator

Is de hit misschien gemodereerd?Marco1970 wrote:Uit mijn EBT-calendar van vandaag:Echter, onder de hit zit geen hyperlink en mijn totaal aantal hits is gewoon drie. Bij geen van de vandaag ingevulde biljetten staat een hit-vermelding.4 notes
30 €
1 hit
Dan is het wel een hit, maar staat hij niet bij de gewone hits. Je kan de gemodereerde hits zien, door in je lijst van hits onder "Kaarten" op het pijltje te klikken (en dan "gemodereerd" te kiezen).
De rechtstreekse link is: http://nl.eurobilltracker.eu/my_hits/?c ... 0&intmod=2
Eddy - Rotterdam - NL
Nee; want dat zou hij toch op de één of andere manier in een *.CSV file terecht gekomen moeten zijn, en in die beide files staat niets over een 4e kit, al dan niet gemodereerd.eddydevries wrote:Is de hit misschien gemodereerd?Marco1970 wrote:Uit mijn EBT-calendar van vandaag:Echter, onder de hit zit geen hyperlink en mijn totaal aantal hits is gewoon drie. Bij geen van de vandaag ingevulde biljetten staat een hit-vermelding.4 notes
30 €
1 hit
- Crazy Bob
- Forum Moderator

even met NIG het betreffende biljet zoeken (start het programma, dan kies je in het menu "File" de optie "Search Functions" en dan "Mini Search/Select", en dan doe je "Serial contains: U" en "Shortcode contains: J0" (ik zou die 0 erachter zetten, anders vindt 'ie ook bijv. L009J5 U... biljetten)). Dan zie je in de linkerkolom het biljet of de biljetten die overeenkomen met je zoekopdracht.packbell wrote:Op mijn nig staan 4 of vijf verkeerde shortcodes b.v J/U-
-
(moet L/U Wezen)
Waar en hoe kan ik op een snelle manier deze shortcodes veranderen.
(klik voor vergroting)Daarna is het een kwestie van het serienummer onthouden, dat zoeken in EBT zelf (onder "mijn profiel" klik je op "biljetten" en dan tik je het serienummer in in het vakje onder "Uitloggen" en je drukt op de knop ernaast met een + erop. Het kan even duren, maar daarna zie je het betreffende biljet, en kan je middels het knopje "bewerk" de biljetgegevens aanpassen. Succes!