heeft iemand anders buiten mij al gemerkt dat ze bij L023 en L024 er nogal vaak " naast geknip hebben " bij sommige van de biljeten is er maar 1 mm tussen de hologram streep en de zijkant van het biljet , bij anderen is er maar 1 mm aan de kant met de grote 5 euro
googlejaps wrote:De combinatie E/P is nu toch wel aardig bekend (zeker in ). Maar deze vind ik toch opvallend:
E003D6 P092
Zijn jullie deze al vaker tegengekomen?
ik heb onlangs ook zo'n nieuwe in handen gehad, E003D1 P091, http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=69374380" onclick="window.open(this.href);return false;, maar dat is tot op heden dan ook de enige.....
ik moest ook 2 x kijken hoor!
Mijn biljet was overigens géén nieuw biljet hoor!
ik bedoelde ook niet UNC, maar nieuwe printerplaat, (E003), voor de E/P
googlejaps wrote:De combinatie E/P is nu toch wel aardig bekend (zeker in ). Maar deze vind ik toch opvallend:
E003D6 P092
Zijn jullie deze al vaker tegengekomen?
ik heb onlangs ook zo'n nieuwe in handen gehad, E003D1 P091, http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=69374380" onclick="window.open(this.href);return false;, maar dat is tot op heden dan ook de enige.....
ik moest ook 2 x kijken hoor!
Mijn biljet was overigens géén nieuw biljet hoor!
ik bedoelde ook niet UNC, maar nieuwe printerplaat, (E003), voor de E/P
eindelijk ook een E003
Wij hadden onze eerste e003 /p 'er de 13e november. Juist ja tijdens NL-BE
aangezien ik nog geen biljet gevonden heb waarbij meer dan de eerste 4 getallen 0 waren , zijn er al gevonden met meer dan 4 ( meer dan 2 in de franse getallen )
heb een L001 dat als ze vanaf 0 begonnen waren het 111*** de biljet is denk ik laagste serienummer dat ik heb
Last edited by maarsy on Tue Dec 08, 2009 9:57 pm, edited 1 time in total.
aangezien ik nog geen biljet gevonden heb waarbij meer dan de eerste 4 getallen 0 waren , zijn er al gevonden met meer dan 4 ( meer dan 2 in de franse getallen )
heb een L001 dat als ze vanaf 0 begonnen waren het ****** de biljet is denk ik laagste serienummer dat ik heb
misschien moet je je post even aanpassen......
tenzij je een berg fakehits wilt hebben met dat biljet.
Last edited by bren_nmgn on Wed Dec 09, 2009 9:04 am, edited 1 time in total.
heb een L001 dat als ze vanaf 0 begonnen waren het 111*** de biljet is denk ik laagste serienummer dat ik heb
Er zelfs al een negen pagina's lang topic (maar wel redelijk oud) over veel nullen: Hier.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.