Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by MDeen »

Waarom post ik dan ook URLs die alleen vanuit mij thuis werken :evil:

Ik heb de post aangepast, nu staat er wel een werkende URL.
NBE322
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by NBE322 »

Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerd :) weliswaar nog geen hit
MDeen wrote:BNP tot 50 biljetten per keer, het is een beetje bankafhankelijk of er :note-10: of :note-20: in de automaat zit. Ik geloof tegenwoordig wel overal de mogelijkheid om de coupures te kiezen.
Alleen in die "keyboard"/"sprekende"-automaten, toch? Of zijn ze dat allemaal, tegenwoordig?

Zijn er in Frankrijk nog interessante banken/automaten, trouwens? Daar kom ik ook nog wel eens.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

NBE322 wrote:Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerd :) weliswaar nog geen hit
MDeen wrote:BNP tot 50 biljetten per keer, het is een beetje bankafhankelijk of er :note-10: of :note-20: in de automaat zit. Ik geloof tegenwoordig wel overal de mogelijkheid om de coupures te kiezen.
Alleen in die "keyboard"/"sprekende"-automaten, toch? Of zijn ze dat allemaal, tegenwoordig?
Nee, ook de kleine automaten. In As en Rijkevorsel kan ik me herinneren dat er kleine automaten zijn waar je 50x :note-10: krijgt. In Riemst ben ik ook geweest maar kan me even niet herinneren of het met 50 biljetten ineens kwam.
Zijn er in Frankrijk nog interessante banken/automaten, trouwens? Daar kom ik ook nog wel eens.
Er schijnt in Parijs een automaat met :note-5: te zijn, maar verder is er volgens mij niets interessants.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

NBE322 wrote:Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerd :) weliswaar nog geen hit

Zie allereerst dit topic in het Franse forum, ergens op één van de laatste pagina's staat een recent overzicht van automaten met vijfjes. Uit eigen wetenschap ken ik in Parijs één automaat met vijfjes.
aloxe
Euro-Master
Euro-Master

Post by aloxe »

Crazy Bob wrote: Zie allereerst dit topic in het Franse forum, ergens op één van de laatste pagina's staat een recent overzicht van automaten met vijfjes. Uit eigen wetenschap ken ik in Parijs één automaat met vijfjes.
Precies, Soms automaten van La Banque Postale hebben :note-5:tjes... Maar niet altijd.
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other statsmy map of France
NBE322
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by NBE322 »

Ik was vandaag nog langsgeweest bij de Rabo hier. De automaat gaf aan dat er :note-200: , :note-100: , :note-50: en :note-10: beschikbaar waren.

Maar toen ik via biljetkeuze €200 probeerde af te halen, kreeg ik niet de mogelijkheid voor 1× :note-200: :?

Tonen de automaten van Rabo wat er daadwerkelijk op dat moment inzit, of tonen ze wat er eigenlijk in zou moeten zitten?
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Voordeel in Frankrijk is wel dat er op de ATM vaak staat welke biljetten erin zitten, meestal enkel :note-10: of :note-20:

Zelf ga ik altijd naar ATM Banque Postale, maar echter slechts één keer gezien dat er :note-5: in zat (ergens in Lille)... maar helaas € 95 opnemen mocht ik toen niet.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

NBE322 wrote:Ik was vandaag nog langsgeweest bij de Rabo hier. De automaat gaf aan dat er :note-200: , :note-100: , :note-50: en :note-10: beschikbaar waren.

Maar toen ik via biljetkeuze €200 probeerde af te halen, kreeg ik niet de mogelijkheid voor 1× :note-200: :?

Tonen de automaten van Rabo wat er daadwerkelijk op dat moment inzit, of tonen ze wat er eigenlijk in zou moeten zitten?
Rabobank automaten tonen alleen wat er daadwerkelijk in zit. Maar met een verzoek voor € 200 krijg je nooit een keuze van 1x :note-200: , behalve als dat het enige biljet is wat er nog in zit.
nlspot
Euro-Master
Euro-Master

Post by nlspot »

nlspot wrote:De Atm van de Abn Amro bank op het houtplein in Haarlem geeft ook gewoon :note-5: jes zonder de retailmix te gebruiken. Is dit nieuw? Kreeg bij 40 opnemen 3x :note-10: en 2x :note-5: .
Deze atm is verdwenen, net zoals de hele bank sinds deze week. Weet niet voor hoelang de bank dicht is.
NBE322
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by NBE322 »

MDeen wrote:Rabobank automaten tonen alleen wat er daadwerkelijk in zit. Maar met een verzoek voor € 200 krijg je nooit een keuze van 1x :note-200: , behalve als dat het enige biljet is wat er nog in zit.
Ik ben er vandaag nog eens mee gaan spelen en 2 dingen gevonden:
- Met een buitenlandse pas krijg je niet eens de optie "bedrag+biljetten". De automaat kiest zelf maar waar hij zin in heeft
- Voor €200, €230 en €250 krijg je geen optie waar een :note-200: bij zit, en meer kun je niet pinnen bij andere banken

Op die manier is het voor mij dus toch onmogelijk om een :note-200: op te nemen....?
lars2001
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by lars2001 »

Terborg :flag-nl:
Rabobank - Walstraat
:note-10: :note-20: :note-50:

Doetinchem :flag-nl:
ABN Amro - Terborgseweg
:note-5: :note-10: :note-20: :note-50: ( :note-100: :note-200: :note-500: zijn bestelbaar)
Lars, 15 years old, Terborg, Netherlands :flag-nl:
I speak :flag-nl: :flag-uk: :flag-de: :flag-fr:
My profile
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Alle retailmixen zijn bezocht of beter gezegd; Rotterdam en Amsterdam hebben elk 2, daarvan 1 bezocht.
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

nlspot wrote:
nlspot wrote:De Atm van de Abn Amro bank op het houtplein in Haarlem geeft ook gewoon :note-5: jes zonder de retailmix te gebruiken. Is dit nieuw? Kreeg bij 40 opnemen 3x :note-10: en 2x :note-5: .
Deze atm is verdwenen, net zoals de hele bank sinds deze week. Weet niet voor hoelang de bank dicht is.
Ik ben er net geweest, de retailmix ATM (op het Houtplein) is weer in werking.
Het is de linkse van de twee ATMs en 24 uur bereikbaar.
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Henk Draijer wrote:
nlspot wrote:
Ik ben er net geweest, de retailmix ATM (op het Houtplein) is weer in werking.
Het is de linkse van de twee ATMs en 24 uur bereikbaar.
Moet altijd nog een keer die kant op. Niet ver weg en toch bijna nooit in Haarlem geweest. :wink:
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

!@#$%^&*(

of te wel, de rabobank aan de Willem twee Singel in Roermond heeft geen vrije biljetkeuze meer.

Ik verwacht lange rijen als ik binnenkort :note-5: ga halen :?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”