De Rabo-automaat aan de Korvelseweg (Tilburg 5025 JK) had zojuist nog wel de 'beperkte' biljetkeuze voor niet-klanten.De-Ker wrote:!@#$%^&*(
of te wel, de rabobank aan de Willem twee Singel in Roermond heeft geen vrije biljetkeuze meer.
Ik verwacht lange rijen als ik binnenkortga halen
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Maar daar zitten toch geen
in ?
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Had ook geenyli wrote:Maar daar zitten toch geenin ?
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
blijkbaar hebben er meer mensen geklaagd, gister kon ik weer gewoon 40De-Ker wrote:!@#$%^&*(
of te wel, de rabobank aan de Willem twee Singel in Roermond heeft geen vrije biljetkeuze meer.
Ik verwacht lange rijen als ik binnenkortga halen
Nu eens een keer wat goed nieuws: de ABN Amro heeft er 12 retail-atm's bij!
Wij kunnen ons nu ook uitleven in Almere, Assen, Breda, Bussum, Katwijk (ZH), Nunspeet, Oosterhout, Sittard, Utrecht (Hoog-Catharijne), Venlo, Woerden en Zoetermeer!
Zie hier voor de adressen.
Dus heb je bij jou in de buurt een retail-atm erbij gekregen? Breng een bezoek en laat even weten of hij binnen of buiten staat!
Dus heb je bij jou in de buurt een retail-atm erbij gekregen? Breng een bezoek en laat even weten of hij binnen of buiten staat!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

EDIT: Bussum vandaag geprobeerd, is binnen de linker automaat. Overigens geen succes, want hij verslikte zich vandaag direct in 40x5....Elmo wrote:Nu eens een keer wat goed nieuws: de ABN Amro heeft er 12 retail-atm's bij!Wij kunnen ons nu ook uitleven in Almere, Assen, Breda, Bussum, Katwijk (ZH), Nunspeet, Oosterhout, Sittard, Utrecht (Hoog-Catharijne), Venlo, Woerden en Zoetermeer!
Zie hier voor de adressen.
Goin' down to southpark.....
- BaliBennie
- Forum Moderator

Assen Retail vandaag bezocht.
Helaas zit hij binnen in het filiaal, de linker automaat. Er zit geen retailmix-sticker op maar met een lettertang staan de aanwezige coupures op de automaat aangegeven.
Helaas zit hij binnen in het filiaal, de linker automaat. Er zit geen retailmix-sticker op maar met een lettertang staan de aanwezige coupures op de automaat aangegeven.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Vandaag Katwijk met een bezoekje vereerd, en daar zit de retail-ATM ook binnen, vol in het zicht van de servicebalie. De openingstijden zijn van dinsdag tot en met vrijdag van 9 tot 17 (maandag dus gesloten!).
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
-
MDeen
- Euro-Master

De ABN retail in Venlo zit ook binnen, de linker automaat. Het is ook een stortingsautomaat.
Ik ben net terug uit Zoetermeer. Daar zit-ie ook al binnen, maar dan rechts (ook opname-stortings-ATM).
Eddy was er trouwens ook al...
Eddy was er trouwens ook al...
- harrycompany

Ik ben vooral benieuwd naar degene op het radboud kwartier. Deze zit tegen het station aan, dus is altijd wel handig te bereiken.
Een van de weinige plaatsen waar hij waarschijnlijk buiten zit. Buiten zijn 8 automaten ofzo, binnen maar 2. En de linker binnen heb ik woensdag nog gebruikt, die gaf geen retailmix aan. Ik wist toen alleen nog niet dat er een retailmix zat. Dan had ik het wel achterwege gelaten om helemaal naar de Neude te lopen in de regen. Daar zaten er trouwens nog wel 400 in minimaal.harrycompany wrote:Ik ben vooral benieuwd naar degene op het radboud kwartier. Deze zit tegen het station aan, dus is altijd wel handig te bereiken.
Ik zal het eens gaan testen. Ik ben woensdag weer in Utrecht voor 'zaken'
- vermeer
- Euro-Master

Alle 2 ATM binnen in Assen zijn (hebben) de retailmix; apparaat K458 en G406.
- harrycompany

De retail ATM op het leidseplein lijkt vervangen te zijn. Het was de middelste van de 3 buiten, maar daar zit de optie niet meer op. De automaat is gloednieuw, dus even afwachten of de optie weer terugkomt.
Verder heb ik vandaag de retail van amstelveen in storing aangetroffen, wat gewoonte begint te worden bij de talarisautomaten van de ABN. Ben in Bussum vorige week 200 euro kwijtgeraakt doordat het ding ermee ophield, en in zaandam zal het ook niet de eerste keer zijn.....
Verder heb ik vandaag de retail van amstelveen in storing aangetroffen, wat gewoonte begint te worden bij de talarisautomaten van de ABN. Ben in Bussum vorige week 200 euro kwijtgeraakt doordat het ding ermee ophield, en in zaandam zal het ook niet de eerste keer zijn.....
De rechter automaat binnen geeft de retail-mix van de ABN-AMRO Radboudkwartier op Utrecht CS,ben vamiddag even wezen kijken
gelijk maar 40x
gepind
gelijk maar 40x