Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by Neska »

sebas26 wrote:De rechter automaat binnen geeft de retail-mix van de ABN-AMRO Radboudkwartier op Utrecht CS,ben vamiddag even wezen kijken

gelijk maar 40x :note-5: gepind
Als je er dan toch bent, dan maar gelijk toeslaan om die automaat van z'n :note-5: jes af te helpen.
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk_2006 »

Elmo wrote:Nu eens een keer wat goed nieuws: de ABN Amro heeft er 12 retail-atm's bij! :D Wij kunnen ons nu ook uitleven in Almere, Assen, Breda, Bussum, Katwijk (ZH), Nunspeet, Oosterhout, Sittard, Utrecht (Hoog-Catharijne), Venlo, Woerden en Zoetermeer! :twisted: Zie hier voor de adressen.

Dus heb je bij jou in de buurt een retail-atm erbij gekregen? Breng een bezoek en laat even weten of hij binnen of buiten staat! :wink:
In Sittard is de opname- en stortingsautomaat (rechts) met Retailmix binnen.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Elmo wrote:Ik ben net terug uit Zoetermeer. Daar zit-ie ook al binnen, maar dan rechts (ook opname-stortings-ATM).

Eddy was er trouwens ook al...
In Woerden was ik ook op dezelfde avond (vrijdagavond is koopavond). En daar zit hij op dezelfde plaats (dus ook de rechter automaat binnen).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

De retailmix in Oosterhout zit ook binnen. Het is de rechter automaat. Deze heeft tot nu toe een hitratio van 2 op 40 :)
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

De retailmix van Almere zit binnen (want in de twee automaten buiten zat het niet). De bank is op donderdagavond en op zaterdag ook open, dus daar zou ik volgende week heen kunnen gaan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Vandaag naar Sittard geweest. Mijn kaart van dexia gebruikt. En ik kon ook de retailmix kiezen. natuurlijk 40 van :note-5: gepint.
thejay
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by thejay »

Gisteren de vestiging van ABN-Amro in Breda bezocht. De retailmix is binnen, de linker automaat heeft :note-5: . Het staat duidelijk aangegeven boven de automaat welke coupures er in zitten.

:) 2 hits op 80 x 5

http://en.eurobilltracker.com/notes/?id=106874802" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.eurobilltracker.com/notes/?id=106874542" onclick="window.open(this.href);return false;
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

De meest actieve helft van Tjariet ontdekte gisteren dat de retailmix van de ABN Amro aan de Coolsingel 119 te Rotterdam niet meer is, omdat deze vestiging is gesloten. Maar niet getreurd, want de vestiging is verhuisd naar Coolsingel 93, en de retailmix-automaat is mee verhuisd! Maar helaas deed 'ie het gisteren niet...
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Crazy Bob wrote:De meest actieve helft van Tjariet ontdekte gisteren dat de retailmix van de ABN Amro aan de Coolsingel 119 te Rotterdam niet meer is, omdat deze vestiging is gesloten. Maar niet getreurd, want de vestiging is verhuisd naar Coolsingel 93, en de retailmix-automaat is mee verhuisd! Maar helaas deed 'ie het gisteren niet...
De meest actieve helft van Tjariet ontdekte vandaag dat de niet bestaande retailmix in Groningen (zie de lijst van de ABN AMRO) wel degelijk bestaat. Hoe kan het ook anders, in deze monopolie van welvaart, welzijn en geluk. De Commissie Tjariet heeft vandaag een onderzoek ingesteld om de automaten aan de Grote Markt af te gaan om te kijken of er misschien toch een retailmix aanwezig was. Wel nu, de linkerautomaat binnen doet het trucje. K415. Met multifunctioneel koffiezetapparaat. (Voor wie de laatste zin onbegrijpelijke materie bevat, ik verwijs u door naar het onderschrift van vermeer...)
JRR
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JRR »

Voor wie er nog op zoek is naar UNC Cypriotische twintigjes.

De linker buitenautomaat van de ING bank op het Buikslotermeerplein in Amsterdam geeft G010/G019 biljetten uit.
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

De retailmix hier werkt naar wens. Ik heb er 720 5jes uitgehaald net. Bijna zo veel dat je je gaat afvragen of je die 5jes er niet zelf in hebt afgestort, maar dat heb ik volgens mij niet recent in die automaat gedaan.

In ieder geval ben ik superblij met mijn vondst.
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Ik mag hopen dat de ABN de pilot zover gaat uitbreiden dat alle stort/opnameautomaten plus enkele buitenautomaten deze functie gaan krijgen. Het is voor hun ook een besparing van de afvoer en aanvoer van de biljetten.
Goin' down to southpark.....
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Het lijkt erop dat Waalwijk er ook één heeft! Kun je dat bevestigen cornjac? En zo ja, zit hij binnen of buiten?
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
GZ1000
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by GZ1000 »

De vestiging van ABN-Amro in Doetinchem (Terborgseweg) heeft binnen twee automaten, en buiten één.
Binnen geeft één automaat (de rechter, E425) :note-10: :note-20: :note-50: en :note-100:
De andere automaat binnen(I447) en de automaat buiten(W270) geven beiden :note-10: :note-20: en :note-50:
:note-200: en :note-500: zijn voor ABN-klanten te bestellen, :note-5: misschien ook(geen ervaring mee).
Tevens zitten bij de Albert Heijn in Doetinchem(Dokter Bardetplaats) ook twee automaten, buiten(M274) geeft :note-10: :note-20: en :note-50:
De automaat binnen geeft slechts :note-20: en :note-50:
Last edited by GZ1000 on Tue Feb 07, 2012 11:12 pm, edited 1 time in total.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Na een hitratio van 40/2 en een van 122/4 ging het dit weekend iets minder goed. Het kan niet altijd blijvend doorgaan. Ik bleef steken op 128/1
En dan te bedenken dat die hit er een was met 1 van de 3 :note-20: biljetten :D
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”