Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?googlejaps wrote:Tijd voor een update!
Verdwenen:
Het profiel vanNieuwe Kempen is verdwenen. ZjonBelz verliest een stad met 2 biljetten.
Het profiel vanKluisbergen is verdwenen. SteDa verliest een stad met 27 biljetten.
Het profiel vanWortegem is verdwenen. Giovanny verliest een stad met 11 biljetten.
Het profiel vanRueras is verdwenen. Marco1970 verliest een stad met 1 biljet.
Het profiel vanSaint-Germain is verdwenen. Elmo verliest een stad met 3 biljetten.
Het profiel vanLe Grand-Chemin is verdwenen. Elmo verliest een stad met 2 biljetten.
Het profiel vanFonneuve is verdwenen. Elmo verliest een stad met 1 biljet.
Het profiel vanHéas is verdwenen. Elmo verliest een stad met 1 biljet.
Lijst van grootste invoerders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Lijst van grootste invoerders
- googlejaps
- Euro-Master

Ja. Kluisbergen is de naam van een gemeente in Oost-Vlaanderen. De gemeente bestaat uit 4 kernen (volgens EBT en ook volgens Wikipedia), maar geen van die kernen noemt "Kluisbergen". Dus de biljetten die in het stadsprofiel van Kluisbergen waren ingevoerd zijn waarschijnlijk verhuisd naar Ruien, en het stadsprofiel is daarna verwijderd.De Slak wrote: Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?
Het is de bedoeling dat biljetten worden ingevoerd onder de naam van de kern en niet onder de gemeentenaam.
-
Bollivierke
- Euro-Master

Mijn plaatsen (7 plaatsen, 12940 biljetten)
Korbeek-Lo (7640 biljetten)
Kessel-Lo (5261 biljetten)
Westende Bad (31 biljetten)
Axat(5 biljetten)
Le Vivier (1 biljet)
Caernarfon(1 biljet)
Brecon(1 biljet)
Bedankt voor de uitleg! Het leek op het eerste zicht heel onaannemelijk, maar het blijkt inderdaad zo te zijn. Ik denk dat de inwoners van Ruien zich bijna steeds als inwoners van Kluisbergen profileren. Ik ben er meermaals geweest, maar wist eigenlijk niet hoe de vork in de steel zat.googlejaps wrote:Ja. Kluisbergen is de naam van een gemeente in Oost-Vlaanderen. De gemeente bestaat uit 4 kernen (volgens EBT en ook volgens Wikipedia), maar geen van die kernen noemt "Kluisbergen". Dus de biljetten die in het stadsprofiel van Kluisbergen waren ingevoerd zijn waarschijnlijk verhuisd naar Ruien, en het stadsprofiel is daarna verwijderd.De Slak wrote: Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?
Het is de bedoeling dat biljetten worden ingevoerd onder de naam van de kern en niet onder de gemeentenaam.
Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren. 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Eigenlijk blijf ik het wel raar vinden, dat bij ebt "9690 Kluisbergen" niet correct is, terwijl de plaatselijke fietsenhandelaar, restauranthouder, wijnhandelaar, het wel zo in zijn contactgegevens zet.yli wrote:Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren.
http://www.jowan.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdeauville.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.de-wijnkelder.be/contact.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
- googlejaps
- Euro-Master

Ja, dat zal wel. Maar per definitie wantrouw ik het adres dat een winkel op zijn website of bonnetje zet. Bedrijven willen graag dat je als je hun adres ziet direct weet waar het ongeveer ligt. Daarom gebruiken ze in het geval van Kluisbergen de gemeentenaam. Wat ook vaak gebeurt is dat ze de naam van een grote plaats in de buurt noemen, in plaats van waar ze echt liggen. Nu is het van de winkelier in feite niet onjuist om als adres Kluisbergen te noemen, maar om het op EBT in te voeren hebben we in België en Nederland de regel dat het per plaats gaat, en niet per gemeente. Voor de liefhebbers van gemeentenamen kun je het beste de Duitse grens overgaan.De Slak wrote:Eigenlijk blijf ik het wel raar vinden, dat bij ebt "9690 Kluisbergen" niet correct is, terwijl de plaatselijke fietsenhandelaar, restauranthouder, wijnhandelaar, het wel zo in zijn contactgegevens zet.yli wrote:Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren.
http://www.jowan.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdeauville.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.de-wijnkelder.be/contact.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel gemeentenamen zijn samenvoegingen van de grootste plaatsen in die gemeente:
Mill en Sint Hubert, Meeuwen-Gruitrode, Hechtel-Eksel, Houthalen-Helchteren, Ottignies-Louvain-la-Neuve, Sittard-Geleen, en Nuenen, Gerwen en Nederwetten
Maar vaak zijn het ook (soms verzonnen) namen die niets met de plaatsnaam te maken hebben. (een paar NL voorbeelden, omdat ik ze in BE niet ken, maar ze zullen er vast wel zijn):
Bernheze, Hollands Kroon, Twenterand, Haarlemmermeer, Steenwijkerland, De Ronde Venen, Peel en Maas, Midden-Drenthe en Súdwest-Fryslân
Ik moet er niet aan denken dat het gebruikelijk wordt om je biljetten in te geven onder de gemeentenaam.
Finnen zijn soms nog erger, die voeren in onder provincie naam.
Het profiel Finland onbekend staat er vol mee..............inclusief specifieke co-ordinaten
Het profiel Finland onbekend staat er vol mee..............inclusief specifieke co-ordinaten
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre. 
- googlejaps
- Euro-Master

Mooi! Kan je ook een linkje posten naar het stadsprofiel van Loyers, dat scheelt mij zoekwerk.De Slak wrote:Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre.
googlejaps wrote:Mooi! Kan je ook een linkje posten naar het stadsprofiel van Loyers, dat scheelt mij zoekwerk.De Slak wrote:Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre.
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other stats • my map of France
- MM8_NL
- Euro-Master

Gedeelde eerste plaats met aloxe in
Watergang: http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... ity=112199 Ieder vijf biljetten. 
biertje?MM8_NL wrote:Gedeelde eerste plaats met aloxe inWatergang: http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... ity=112199 Ieder vijf biljetten.

a̳l̳o̳x̳e̳ • my other stats • my map of France