Lijst van grootste invoerders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Re: Lijst van grootste invoerders

Post by De Slak »

googlejaps wrote:Tijd voor een update!

Verdwenen:
Het profiel van :flag-be: Nieuwe Kempen is verdwenen. ZjonBelz verliest een stad met 2 biljetten.
Het profiel van :flag-be: Kluisbergen is verdwenen. SteDa verliest een stad met 27 biljetten.
Het profiel van :flag-be: Wortegem is verdwenen. Giovanny verliest een stad met 11 biljetten.
Het profiel van Image Rueras is verdwenen. Marco1970 verliest een stad met 1 biljet.
Het profiel van :flag-fr: Saint-Germain is verdwenen. Elmo verliest een stad met 3 biljetten.
Het profiel van :flag-fr: Le Grand-Chemin is verdwenen. Elmo verliest een stad met 2 biljetten.
Het profiel van :flag-fr: Fonneuve is verdwenen. Elmo verliest een stad met 1 biljet.
Het profiel van :flag-fr: Héas is verdwenen. Elmo verliest een stad met 1 biljet.
Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

De Slak wrote: Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?
Ja. Kluisbergen is de naam van een gemeente in Oost-Vlaanderen. De gemeente bestaat uit 4 kernen (volgens EBT en ook volgens Wikipedia), maar geen van die kernen noemt "Kluisbergen". Dus de biljetten die in het stadsprofiel van Kluisbergen waren ingevoerd zijn waarschijnlijk verhuisd naar Ruien, en het stadsprofiel is daarna verwijderd.

Het is de bedoeling dat biljetten worden ingevoerd onder de naam van de kern en niet onder de gemeentenaam.
Bollivierke
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bollivierke »

Mijn plaatsen (7 plaatsen, 12940 biljetten)

:flag-be: Korbeek-Lo (7640 biljetten)
:flag-be: Kessel-Lo (5261 biljetten)
:flag-be: Westende Bad (31 biljetten)
:flag-fr: Axat(5 biljetten)
:flag-fr: Le Vivier (1 biljet)
:flag-uk: Caernarfon(1 biljet)
:flag-uk: Brecon(1 biljet)
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

googlejaps wrote:
De Slak wrote: Kan er mij iemand een verklaring geven waarom het profiel van Kluisbergen verdwenen is?
Ja. Kluisbergen is de naam van een gemeente in Oost-Vlaanderen. De gemeente bestaat uit 4 kernen (volgens EBT en ook volgens Wikipedia), maar geen van die kernen noemt "Kluisbergen". Dus de biljetten die in het stadsprofiel van Kluisbergen waren ingevoerd zijn waarschijnlijk verhuisd naar Ruien, en het stadsprofiel is daarna verwijderd.

Het is de bedoeling dat biljetten worden ingevoerd onder de naam van de kern en niet onder de gemeentenaam.
Bedankt voor de uitleg! Het leek op het eerste zicht heel onaannemelijk, maar het blijkt inderdaad zo te zijn. Ik denk dat de inwoners van Ruien zich bijna steeds als inwoners van Kluisbergen profileren. Ik ben er meermaals geweest, maar wist eigenlijk niet hoe de vork in de steel zat. :wink:
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren. :|
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

yli wrote:Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren. :|
Eigenlijk blijf ik het wel raar vinden, dat bij ebt "9690 Kluisbergen" niet correct is, terwijl de plaatselijke fietsenhandelaar, restauranthouder, wijnhandelaar, het wel zo in zijn contactgegevens zet.

http://www.jowan.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdeauville.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.de-wijnkelder.be/contact.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

De Slak wrote:
yli wrote:Alle deelgemeentes van Kluisbergen hebben de postcode 9690, toch is er iemand zo slim geweest 2 biljetten met postcode 9691 in te voeren. :|
Eigenlijk blijf ik het wel raar vinden, dat bij ebt "9690 Kluisbergen" niet correct is, terwijl de plaatselijke fietsenhandelaar, restauranthouder, wijnhandelaar, het wel zo in zijn contactgegevens zet.

http://www.jowan.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restaurantdeauville.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.de-wijnkelder.be/contact.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, dat zal wel. Maar per definitie wantrouw ik het adres dat een winkel op zijn website of bonnetje zet. Bedrijven willen graag dat je als je hun adres ziet direct weet waar het ongeveer ligt. Daarom gebruiken ze in het geval van Kluisbergen de gemeentenaam. Wat ook vaak gebeurt is dat ze de naam van een grote plaats in de buurt noemen, in plaats van waar ze echt liggen. Nu is het van de winkelier in feite niet onjuist om als adres Kluisbergen te noemen, maar om het op EBT in te voeren hebben we in België en Nederland de regel dat het per plaats gaat, en niet per gemeente. Voor de liefhebbers van gemeentenamen kun je het beste de Duitse grens overgaan.

Veel gemeentenamen zijn samenvoegingen van de grootste plaatsen in die gemeente:

Mill en Sint Hubert, Meeuwen-Gruitrode, Hechtel-Eksel, Houthalen-Helchteren, Ottignies-Louvain-la-Neuve, Sittard-Geleen, en Nuenen, Gerwen en Nederwetten

Maar vaak zijn het ook (soms verzonnen) namen die niets met de plaatsnaam te maken hebben. (een paar NL voorbeelden, omdat ik ze in BE niet ken, maar ze zullen er vast wel zijn):

Bernheze, Hollands Kroon, Twenterand, Haarlemmermeer, Steenwijkerland, De Ronde Venen, Peel en Maas, Midden-Drenthe en Súdwest-Fryslân

Ik moet er niet aan denken dat het gebruikelijk wordt om je biljetten in te geven onder de gemeentenaam.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Finnen zijn soms nog erger, die voeren in onder provincie naam.

Het profiel Finland onbekend staat er vol mee..............inclusief specifieke co-ordinaten :|
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre. :twisted:
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

De Slak wrote:Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre. :twisted:
Mooi! Kan je ook een linkje posten naar het stadsprofiel van Loyers, dat scheelt mij zoekwerk. :)
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

googlejaps wrote:
De Slak wrote:Sinds gisteren de grootste invoerder in Loyers. Met mijn 2 biljetten heb ik er 1 meer dan Bisounours, Bootspotter & family and Sambre. :twisted:
Mooi! Kan je ook een linkje posten naar het stadsprofiel van Loyers, dat scheelt mij zoekwerk. :)
:arrow: http://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=169463" onclick="window.open(this.href);return false;
aloxe
Euro-Master
Euro-Master

Post by aloxe »

twee nieuwe dorpjes buiten eurozone:
Image Sněžník en Image Karlštejn
(mijn lijst)
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other statsmy map of France
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Gedeelde eerste plaats met aloxe in :flag-nl: Watergang: http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... ity=112199 Ieder vijf biljetten. :D
aloxe
Euro-Master
Euro-Master

Post by aloxe »

MM8_NL wrote:Gedeelde eerste plaats met aloxe in :flag-nl: Watergang: http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... ity=112199 Ieder vijf biljetten. :D
biertje? Image
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other statsmy map of France
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”