Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
MDeen
- Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Geen serie UNC, maar wel 1 E/H
uit de ATM van de Rabobank in Helden. 
Loon op Zand, Rabobank....
UNC E/H
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Vandaag heb ik ruim 400 stuks
E/H-biljetten naar België geëxporteerd. Ze zijn nu ook daar te vinden. 
-
MDeen
- Euro-Master

Ik zag dat er bij het voormalige filiaal van de Rabobank in Leunen nu een buitenhok staat. Er zat nog geen automaat in, maar dat zal niet lang meer duren. Ik ben benieuwd of dit weer een
automaat wordt en of ze misschien een playmobil automaat monteren.
Het filiaal zelf is al een paar jaar dicht, de geldautomaat zit daar nu in een halletje. Ik neem aan dat de Rabobank hun onroerend goed gaat kapitaliseren.
Het filiaal zelf is al een paar jaar dicht, de geldautomaat zit daar nu in een halletje. Ik neem aan dat de Rabobank hun onroerend goed gaat kapitaliseren.
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training

Iemand een bank besteld, deze worden op maat afgeleverd

Leuk. Zet maar bij mij in de achtertuin neer. Maar dan niet met het personeel van filiaal Hoogstraten erin....
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training

Nee, maak er maar zelfbediening vanFons wrote:Leuk. Zet maar bij mij in de achtertuin neer. Maar dan niet met het personeel van filiaal Hoogstraten erin....
In Frankrijk zijn er ATM's van de Banque Postale (La Poste) met
. Geen biljettenkeuze of zo en je krijgt er maximaal twee. Het scherm van de ATM geeft aan welke biljetten erin zitten. Soms zitten er ook
in, maar die haal ik er nooit uit dus daarover geen informatie.
Hier enkele ATM's die ik in dit jaar bezocht heb :
76190 Yvetot

14120 Mondeville (Calvados)

76400 Fécamp

76240 Le Mesnil-Esnard

76220 Gournay-en-Bray

76260 Eu

59960 Neuville-en-Ferrain

Hier enkele ATM's die ik in dit jaar bezocht heb :
76190 Yvetot
14120 Mondeville (Calvados)
76400 Fécamp
76240 Le Mesnil-Esnard
76220 Gournay-en-Bray
76260 Eu
59960 Neuville-en-Ferrain
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Ik heb ontdekt dat er in Doetinchem een Rabo zit die
en
uitgeeft.
Maar alleen binnen! Buiten alleen

Maar alleen binnen! Buiten alleen
- desmond&diana
- Euro-Expert in Training

tijd niet op het forum geweest maar grappig dat mijn biljetten daar zijn terecht gekomen.MM8_NL wrote:Op deze manier liever niet. Indien men het niet weet dan is het ok, maar indien bekend dan haal ik niets uit zo een automaat.Elmo wrote:Voor wie een hit Nijmegen-Rijnsburg met Desmond&Diana wil: de linker ATM van de Rabobank zit er vol mee!
Heb ze er niet zelf naar toe gebracht ben er nog nooit geweest dus ben onschuldig haha
- GZ1000
- Euro-Regular in Training

Zeker alleen voor Rabo-klanten?lars2001 wrote:Ik heb ontdekt dat er in Doetinchem een Rabo zit dieen
uitgeeft.
Maar alleen binnen! Buiten alleen![]()
![]()
Of voor Triodosklanten.
Ik heb intussen een aantal (te weten: Voorhout, Voorschoten, Wassenaar, Westerhaar-Vriezenveensewijk, Wijchen, Haren, Woerden, Sassenheim en Zoetermeer-Centrum West) Rabobank-atm's met
erin bezocht, en op één na - die in Voorhout - gaven ze allemaal de optie om
te geven, mits je een minimumbedrag (€800 o.i.d., verschilt misschien per filiaal) opneemt.
Ik heb intussen een aantal (te weten: Voorhout, Voorschoten, Wassenaar, Westerhaar-Vriezenveensewijk, Wijchen, Haren, Woerden, Sassenheim en Zoetermeer-Centrum West) Rabobank-atm's met
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Nee hoor! Ik ben geen Rabo klant en ik kan daar gewoon pinnen. OokGZ1000 wrote:Zeker alleen voor Rabo-klanten?lars2001 wrote:Ik heb ontdekt dat er in Doetinchem een Rabo zit dieen
uitgeeft.
Maar alleen binnen! Buiten alleen![]()
![]()
In Goirle kan ik 24/24 uit één van de ATM's kiezen uitElmo wrote:Of voor Triodosklanten.![]()
Ik heb intussen een aantal (te weten: Voorhout, Voorschoten, Wassenaar, Westerhaar-Vriezenveensewijk, Wijchen, Haren, Woerden, Sassenheim en Zoetermeer-Centrum West) Rabobank-atm's meterin bezocht, en op één na - die in Voorhout - gaven ze allemaal de optie om
te geven, mits je een minimumbedrag (€800 o.i.d., verschilt misschien per filiaal) opneemt.
Welk ATM precies? En lukt dat ook voor niet-Postbank-klanten?yli wrote:In Goirle kan ik 24/24 uit één van de ATM's kiezen uit![]()
![]()
en als Postbank.......eh, ING klant tegenwoordig kan ik met 240 euro een
en vier
eruit halen. Hier ook mijn E/X
gehaald, nadat ik eerder bij de ING
had besteld.