EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Blapa
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Post by Blapa »

Tjariet wrote:School gaat altijd voor, is mijn stelregel, dus voel je niet verplicht te komen nu ik het heb aangeboden.

Ik weet niet of de hit net met 1 van de 9 5jes was die ik vanmiddag naar de ah heb gebracht. Kassa 7 geloof ik. de op een na achterste als je de winkel binnenkomt. Daar zijn ze terechtgekomen.
Klopt daar heb ik hem vandaan, een hit valt dan nog mee aangezien ik 3 5jes als wisselgeld kreeg!

Ik voel me ook niet verplicht om te komen, zat er al over te denken om evt. langs te komen!
familiebrand
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by familiebrand »

Tjariet wrote:
ruurdbrand wrote:Weten jullie of ik ergens vijfjes kan pinnen in Groningen?
Ik zit nog niet zo lang op het forum en ben het nog een beetje aan het ontdekken.
Vind het wel gezellig en grappig om allemaal te lezen...

Groetjes Jolanda
Hoi Jolanda,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik had je post niet gezien...

Inderdaad nog 5 nachtjes slapen. Ik vind het leuk dat er ook relatief kleine users zo enthousiast zijn voor een meeting. En wat betreft reistijd, ik heb toch wel verreweg de kortste weg af te leggen... 15 minuten maximaal op de fiets... :D

Je kan in 3 automaten 5jes pinnen in Groningen (zoiets zei MDeen ook al, maar achter het stadhuis is wel een erg ruim begrip...)

In de Guldenstraat zijn 2 automaten met 5jes: Rechterautomaat binnen en rechterautomaat buiten. Op zaterdag gaat het kantoor van de Rabo dicht om 2 uur, dus mocht je ook naar de binnenautomaat willen raad ik je aan dat vroeg te doen, anders kan het niet meer. Rabo in de Poststraat is de favoriete Rabo van vermeer en mij: er zitten alleen maar :note-5: :note-10: :note-20: in. Zo af en toe alleen maar 5jes. Zo af en toe... Ik denk dat er alleen nog maar :note-10: :note-20: in zitten na de meeting met al die 5jesslurpers die komen...

Gelegenheid genoeg dus.
Hoi Tjariet,

Bedankt voor je tips!

Ik heb het voordeel een Rabo-pas te hebben dus ik kan een paar keer achter elkaar vijfjes pinnen, mits er geen rij hebberige EBT'
ertjtes achter met staan te wachten...

Wij verheugen ons erg op zaterdg... Tot dan!!

Groetjes Jolanda
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik zal er ook bij zijn! 8)
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Elmo wrote:Ik zal er ook bij zijn! 8)
Hee gezellig, ik miste je al in de lijst met deelnemers!

Doe je mee met de pre-meeting in de trein? :lol:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik zal er zaterdag ook bij zijn, dus kan op de lijst van de mensen die aanwezig zijn :).
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Hoi Elmo,

Zoals Crazy Bob al zei mistte je naam nog in de presentielijst. Dat vond ik ook al apart en jammer. Ik ben dus erg blij dat je toch komt. :D

Leuk dat het toch nog gelukt is en dat je op ons gezellige feestje komt in het hoge noorden.

Via PM heeft Henk_2006 mij gemeld dat hij helaas verhinderd is en niet kan komen. We hopen je op een andere meeting in de (nabije) toekomst wel te zien.

Dan zijn nu alle twijfelaars weg uit het lijstje. :) Ik vindt het super dat jullie in zo grote getale op komen dagen in Groningen.
Momenteel zijn we de laatste puntjes op de i aan het zetten en staan we klaar voor de meeting. Laat de zaterdag maar komen!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Voordat wij het morgen vergeten willen wij jullie nu al een fijne meeting-dag toewensen.
euro-burger

Post by euro-burger »

't is toch prachtig zo'n ontmoeting in je eigen woonplaats
Vanaf het moment dat ik actief ben binnen EBT ben ik eigenlijk wel benieuwd naar als die mensen die schuilgaan achter zo'n oorspronkelijk synoniem. Dus ik ben er bij.
BaliBennie en Tjarriet: ik meld mij bij het VVV-kantoor. Op dit moment weet ik nog niet zeker of ik ook mee ga eten. Kan dat op het laatste moment nog worden geregeld?
Leuk ook zoveel aanmeldingen. Tot zaterdag, Euro-burger Wim
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Alvast bedankt voor de goede wensen MM8_NL. Dan wens ik jullie een goede en voorspoedige reis naar Berlijn toe!

Hallo euro-burger,

Leuk dat je ook mee wilt doen. Het staat een ieder natuurlijk vrij om te beslissen welke onderdelen van de meeting je mee wilt of kunt doen. Als je alleen met de stadswandeling mee wil is dat geen probleem. Ook als Stadjer kom je dan vaak achter nieuwe dingen die je nog niet wist van je eigen stad.
Als jij je aanmeldt op dit forum kunnen we je een privébericht sturen met extra details en regels van de meeting plus een telefoonnummer van één van de organisatoren.
Wij zijn ook wel benieuwd wie achter deze euro-burger schuil gaat. :wink:

Tot zaterdag!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by jaibee16 »

Ter info voor de organisatoren: Ook ik zal mij bij het VVV-kantoor aansluiten voor de meeting.

Het ziet er allemaal veelbelovend uit en ik ben benieuwd naar jullie en naar de leuke plekjes van Groningen !
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

BaliBennie wrote:Alvast bedankt voor de goede wensen MM8_NL. Dan wens ik jullie een goede en voorspoedige reis naar Berlijn toe!

Hallo euro-burger,

Leuk dat je ook mee wilt doen. Het staat een ieder natuurlijk vrij om te beslissen welke onderdelen van de meeting je mee wilt of kunt doen. Als je alleen met de stadswandeling mee wil is dat geen probleem. Ook als Stadjer kom je dan vaak achter nieuwe dingen die je nog niet wist van je eigen stad.
Als jij je aanmeldt op dit forum kunnen we je een privébericht sturen met extra details en regels van de meeting plus een telefoonnummer van één van de organisatoren.
Wij zijn ook wel benieuwd wie achter deze euro-burger schuil gaat. :wink:

Tot zaterdag!
Hoi Euro-burger! Op het nippertje toch nog een tweede Groninger die zich aanmeldt. Natuurlijk mag je mee. Tot zaterdag!
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

En ik dan Tjariet? Weliswaar import-Groninger, maar toch!
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Crazy Bob wrote:Doe je mee met de pre-meeting in de trein? :lol:
Ik ben bang van niet, want ik zal de avond, nacht en ochtend ervoor in Zwiggelte doorbrengen. Mijn bedoeling is om vanaf Beilen de stoptrein van 11:23 te nemen, zodat ik om 11:53 in Groningen aankom.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Chiel wrote:En ik dan Tjariet? Weliswaar import-Groninger, maar toch!
Ik reken mezelf niet mee. :D

Neenee, ik was je niet vergeten, anders had euro-burger de 4e Groninger moeten zijn omdat Tjariet een team is.

We hebben wellicht een klein probleem bedenk ik me net omdat we nu met - vergeef me als ik fout heb geteld - 28 mensen zijn terwijl de stadswandeling gaat tot groepen van maximaal 25 mensen, daarna moet je opdelen en volgens mij wordt het dan een tikkie duurder. Balibennie en ik dachten bij de afspraak eind september niet dat er meer mensen zouden komen dan 20, maar de opkomst is bewonderenswaardig hoog.

Eens even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Vanuit het noorden van Belgie wens ik iedereen een leuke dag toe in het noorden van Nederland.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”