25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Batavorum
Euro-Master
Euro-Master

Post by Batavorum »

Hoi allen,

Ik volg nu al zo'n 10 dagen een zeer interessante discussie op dit topic. Ik geloof echter dat van de laatste 5 pagina's slechts 15 tot 20 posts over de 25 ongelukigste nederlanders gaat.

Ik stel voor dat de off topic discusie nieuw leven ingeblazen wordt onder een andere naam, en dat we ons hier weer bezig houden met de lijst :roll: .

[Edit moderator: ik heb dit draadje een tijdje niet gevolgd maar je opmerking is terecht. De berichten die niets met het onderwerp van doen hadden zijn verwijderd. Discussie over het bemachtigen van een plaats in de NL top 50 kan plaatsvinden in het topic over de NL top 50 -- HNL]
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
Grimmie
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Grimmie »

Hoera en jammer....

Ik kom net niet in de top van ongelukkige nederlanders, want ik heb zojuist mijn eerste hit... en nog een mooie ook. :)
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=2909027
Voor de mensen in dit topic, het was mijn 475e biljet wat ik invoerde.
A lot of money is tainted.
'Taint yours and 'taint mine. ;)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Grimmie wrote:Hoera en jammer....

Ik kom net niet in de top van ongelukkige nederlanders, want ik heb zojuist mijn eerste hit... en nog een mooie ook. :)
Ik zag het!
Het is een hele mooi oude Gefeliciflapstaat!
Mvr heeft wel heelveel geluk 8 biljetten en 2 hits 8O
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Grimmie wrote:Hoera en jammer....

Tja Grimmie, Kruyf zou zeggen: elk voordeel hep zijn nadeel of was het andersom. Nou doet er ook niet toe, je komt dus niet in deze lijst maar als je nog ff doorgaat wel in een andere lijst hoor, zeker weten.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Kyrillos is sinds kort weer zijn niet gezien status kwijt en nu heeft hij ook eindelijk zijn eerste hit!
Gefeliciteerd en ga zo door zou ik zeggen.

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ;id=344196
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote:Kyrillos is sinds kort weer zijn niet gezien status kwijt en nu heeft hij ook eindelijk zijn eerste hit!
Jaja... danzij deze hit van Kyrillos (gefeliciteerd) en mijn persoonlijke week-recordinvoer (257 biljetten) stijg ik even lekker door naar de 12de plaats! :wink: :)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:
Ralf wrote:Kyrillos is sinds kort weer zijn niet gezien status kwijt en nu heeft hij ook eindelijk zijn eerste hit!
Jaja... danzij deze hit van Kyrillos (gefeliciteerd) en mijn persoonlijke week-recordinvoer (257 biljetten) stijg ik even lekker door naar de 12de plaats! :wink: :)
Jaja je hebt een flink afstandje genomen op Nataschja en BaliBennie.
De staat nu ook mooi stevig in de top 100!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote: Jaja je hebt een flink afstandje genomen op Nataschja en BaliBennie.
Je staat nu ook mooi stevig in de top 100!
BaliBennie gaat erg hard, hoor. die zal mij binnenkort toch wel gaan inhalen. Nataschja is volgens mij op vakantie dus die blijf ik nog wel even voor :)

Eerstvolgende doelen:
1000-biljettengrens
top10 van de ongelukkigen
top 50 Nederland
een hit

:roll: :wink: 8) :)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:
Ralf wrote: Jaja je hebt een flink afstandje genomen op Nataschja en BaliBennie.
BaliBennie gaat erg hard, hoor. die zal mij binnenkort toch wel gaan inhalen. Nataschja is volgens mij op vakantie dus die blijf ik nog wel even voor :)

Eerstvolgende doelen:
1000-biljettengrens
top 50 Nederland
een hit

Ze is niet op vakantie want ze is flink aan het invoeren :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote: Ze is niet op vakantie want ze is flink aan het invoeren :wink:
Ja, inderdaad... ik had begrepen dat ze er 3 weken tussenuit ging.. maar wellicht komt dat nog...
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ralf wrote:
Fonzie wrote:

Eerstvolgende doelen:
1000-biljettengrens
top 50 Nederland
een hit

Ze is niet op vakantie want ze is flink aan het invoeren :wink:
Leuk is dat.... laat ik mij even niet zien op het forum en ze houden je alsnog in de gaten. Klopt allemaal was even druk druk druk :lol:
En heb gisteren nog maar even 160 biljetten ingevoerd met als resultaat op plaats 100 (NL) gaat goed. Maar nog steeds héééééllllll veel nieuwe biljetten. Dat word pas in de toekomst een hit :cry:
En Balibennie gaat inderdaad heel hard.....
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Nataschja is volgens mij op vakantie dus die blijf ik nog wel even voor :)

Sorry Fonzie, niet met vakantie althans nu nog niet..... Wordt ergens na sept..... heb gedurende de bouwvak geen extra biljetten... :cry:
Maar wie weet ............ Trouwens heb je het conncties in het nw centrum???? :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote: Sorry Fonzie, niet met vakantie althans nu nog niet..... Wordt ergens na sept.....
Oei, dan moet ik mij zorgen gaan maken. Ik ga er namelijk eind juli wel voor 3 weekjes tussenuit... het ziet er dus naar uit dat ik dan door je wordt ingehaald (ook al ben ik vandaag gestegen van 913 naar 986 biljetten en dus bijna bij de magische 1000-grens) en sta nu 11de in de Top der Ongelukkigen... Nataschja staat al 17de en BaliBennie inmiddels 15de...
Nataschja wrote:Maar wie weet ............ Trouwens heb je het connecties in het nw centrum???? :wink:
Nou ja.. ik heb natuurlijk als gemeenteraadslid mijn zegje mogen doen over het (toch wel mooi uitgevallen) winkelcentrum...
Ik wissel bij een plaatselijke ondernemer wel eens wat biljetten om, maar zeg lekker niet welke... hihihi... wie zoekt zal vinden :wink:
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Nataschja wrote: En Balibennie gaat inderdaad heel hard.....
Ik doe mijn best om jullie voor te blijven en dat lukt nog net met Nataschja :D Als ik tenminste maar door blijf gaan op deze manier :P

Ik heb verder geen vakantie gepland, hooguit wat weekendjes weg dus misschien kan ik dan m'n slag slaan.......
Vind t wel leuk dat ik en Nataschja nog zo aan elkaar gewaagd zijn. Nataschja op plek 100 en ik op 95. Maar t zijn toch maar 70 biljetten, dus nog vlakbij.

Vindt t wel mooi om te horen dat ik al op plek 15 sta virtueel. Nou nog effe volhouden tot de volgende lijst echt uitkomt :!:
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

twee maanden aan het "tracken" en nu al op een lijst! weliswaar de 25e plaats bij ongelukkige nederlanders, maar toch.... het geeft weer moed om hogerop te komen. ik ben op 109NL lijst geweest teruggevallen naar 111 en nu weer op 110
voorwaarts mars naar de eeste hit en de tweede enz,
Ralf bedankt voor de moeite om het allemaal voor ons uit te zoeken, hoe goed bedoe;d ookik hoop toch van die lijst ONGELUKKIGSTE NEDERLANDERS te verdwijnen. maar dat heeft de rest van Nederland in de hand ZOEK en vind mijn biljetten!!!!
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”