Jee! Eka osuma!

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

mirella
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by mirella »

Lammers wrote:Oulussa opiskeleva kaverini maksoi minulle velkansa noilla seteleillä.
Siinä tapauksessa molemmat osumat joutaisivat moderoiduiksi. Ei saa tulla osumia kavereiden kesken :evil:
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

mirella wrote:
Lammers wrote:Oulussa opiskeleva kaverini maksoi minulle velkansa noilla seteleillä.
Siinä tapauksessa molemmat osumat joutaisivat moderoiduiksi. Ei saa tulla osumia kavereiden kesken :evil:
Niin siis jos tämä kaveri on juuri tamä Miihkali. Kysäsepä Lammers asiaa niin ei tule toistamiseen samanlaisia.
Lammers
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Lammers »

Ei missään nimessä ole sama tyyppi kyseessä. Osumat eivät siis ole "tehtyjä". Kaveri sai nämä setelit vaihtorahana jostain kaupasta tms. ja maksoi minulle velkansa näillä seteleillä, jotka Miihkali 2 päivää aiemmin oli syöttänyt.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Lammers wrote:Ei missään nimessä ole sama tyyppi kyseessä. Osumat eivät siis ole "tehtyjä". Kaveri sai nämä setelit vaihtorahana jostain kaupasta tms. ja maksoi minulle velkansa näillä seteleillä, jotka Miihkali 2 päivää aiemmin oli syöttänyt.
Mielestäni tämä on tällöin ihan OK tapaus. Sattuuhan noita. Ei aina voi valita osumiaan. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
KosmoP
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Pläjähtihän se lopulta!

Post by KosmoP »

Hiihoo :D; tervemenoa vaan Suomen epäonnisimmat kirjaajat listan sija 6. ja tervetuloa osuma, joka on ihan kelpo hitti niin matkan kuin ajankin suhteen. Se siis pläjähti 475 setelin jälkeen. Kiitoksia vaan myös aplfille, joka tämän osuman pohjusti!
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Re: Pläjähtihän se lopulta!

Post by aplfi »

KosmoP wrote:Hiihoo :D; tervemenoa vaan Suomen epäonnisimmat kirjaajat listan sija 6. ja tervetuloa osuma, joka on ihan kelpo hitti niin matkan kuin ajankin suhteen. Se siis pläjähti 475 setelin jälkeen. Kiitoksia vaan myös aplfille, joka tämän osuman pohjusti!
Onnittelut :D
Ja kiitokset myös sinne suuntaan. Oikein pätevä osuma. Luultavasti olen käynyt jonkun toisen lompakolla kuokkavierasilla kun en ole kommentoinut setelin saantipaikkaa. :)

Jatka kommentointia samaan malliin. :D

Ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin seuraavaa osumaa ei teikäläisen tarvi yhtä kauvaa odotella. Yleensähän niitä alkaa ensimmäisen jälkeen napsuun yhä kiihtyvällä tahdilla 8)
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

Onnea KosmoP ja osanotto 6.sijan menetyksestä TopHO-listalla :D Kyllä se siitä alkaa napsumaan.
This is me. What is your excuse?
TeemuMoi

Meikäläiselle eka osuma

Post by TeemuMoi »

Työpaikan ruokalasta tuli sitten 5 euronen, jolla napsahti ensimmäinen osuma. Jee jee. Jep jep.
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

onnea vaan sinnepäin :D
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Onnea todellakin puhtaasta osumasta ja reggaas ihmeessä tännekin foorumin puolelle. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

ONNITTELUT TeemuMoi osumasta. Nyt vaan lisää kirjaamaan.

Minä olen sinnikkäästi päättänyt hiilata itseni tuonne TOP 100:n syöttäjän sekaan. :twisted: Ei enää ihan mahdoton matka, mutta matka kumminkin.
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

ONNITTELUT TeemuMoi osumasta. Nyt vaan lisää kirjaamaan.

Minä olen sinnikkäästi päättänyt hiilata itseni tuonne TOP 100:n syöttäjän sekaan. :twisted: Ei enää ihan mahdoton matka, mutta matka kumminkin.
TeemuMoi
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Hienolta tuntuu

Post by TeemuMoi »

Kiitokset onnitteluista. :D

Ihmettelinkin eilen, että mitenköhän se minun viesti näytti vierailijan kirjoittamalta. Nythän vasta huomasin, että tänne puitää erikseen kirjautua. Jospa tämä nyt onnistuisi.

Kyllä tämä ensimmäinen osuma tuntuu ihan mukavalta. Toivottavasti ei tarvitse yhtäkauan odotella seuraavaa.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

ensimmäisen osuman juhlintaako??? vain kolme oikein lotossa siis todella huono mäihä kävi :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”