Bumerangisetelit
Itselleni kävi myös merkillinen sattuma erään vitosen kanssa tässä jokin aika sitten. Löysin Turun Karibia-kylpylän lattialta
setelin... Kirjasin setelin samana iltana. Seuraavana viikonloppuna menimme laivalle ja ostin TaxFreestä Spriteä ja cokista tölkeissä tietenkin. Maksoin sen kahdella vitosella ja seteli jäi siis sinne. Noin kolmen viikon kuluttua kyseinen seteli löytyikin serkkuni Lukko-joulukalenteri kassasta. Yritin syöttää ja se herjasi. Jännää olisi tietää miten tuo seteli joutui Raumalle...
Raha mailmaa pyörittää... Ja minä rahaa...

Tänään tuli ensimmäinen oikea bumerangi.
Sain nimittäin tämän takaisin Pernon Osuuspankista nippua hakiessani.
Sain nimittäin tämän takaisin Pernon Osuuspankista nippua hakiessani.
Täällä peräkylillä ei tunnu tuo raha liikkuvan oikein pitkiä matkoja. Ku yleensä nostan OP:n automaatista, tai tiskiltä. Ja niitä olen kylväny Suomussalmen kauppoihin toivoen ettei ne ihan heti tuu jalkoihin pyörimään. No kolme viikkoo sitten ku olin ostamassa tietokonetta nostin reilun 400€ Nordean automaatista. no kaks kymppisiähän se tietenkin puski. ja näitten joukosta löytyi pari bumerangia. Näyttää täällä rahalla olevan kova kiire takaisin automaatteihin

Tulipa ensimmäisen kerran bumerangina seteli, joka on vaihtanut paikkakuntaa matkan aikana. Yleensä bumerangit on ollu vain Kotka-Kotka. Sain siis tuon kyseisen setelin uudestaan Haminan Nordeasta 30.12. Itse en edes koskaan vie vitosia pankkiin! 
Ja tämä seteli löytyi uudelleen 30.12. Haminan Osuuspankista.
Ja tämä seteli löytyi uudelleen 30.12. Haminan Osuuspankista.
- bura
- Euro-Expert in Training

Tänään löytyi ensimmäinen bumerangi
Niin lyhyt aika välissä että muistan tuon setelin jääneen myyrmannin citymarkettiin. Nyt se sitten löytyi työpaikan ruokalasta ja sain sen vaihtorahana.
Onhan noita seteleitä tullu syötettyä jo yli 7000, joten oli aikakin tulla ensimmäinen bumerangi.
Niin lyhyt aika välissä että muistan tuon setelin jääneen myyrmannin citymarkettiin. Nyt se sitten löytyi työpaikan ruokalasta ja sain sen vaihtorahana.
Onhan noita seteleitä tullu syötettyä jo yli 7000, joten oli aikakin tulla ensimmäinen bumerangi.
Tänään tuli ensimmäistä kertaa varsinainen bumerangi, kun sain rypistyneen 10 € setelini läheisestä Valintatalosta Vantaan Länsimäessä. Muutamia kertoja aiemminkin olen omaan seteliini törmännyt, mutta niissä tapauksissa olen suoraan pystynyt päättelemään, ettei setelillä ole varsinaista kiertoa ollut. Nyt tuo kuitenkin on kolme viikkoa vanha seteli enkä ole ainakaan setelieni perusteella käynyt viemässä sitä suoraan sinne, vaikka todennäköisesti samaan kaupunginosaan sen olenkin tuonut.
Heh heh.. Meikäläinen alkaa olemaan tämän otsikon vakiokirjoittaja pian
Sain nimittäin tämän tänään Säästöpankista pientä satsia hakiessa.
Sain nimittäin tämän tänään Säästöpankista pientä satsia hakiessa.
Löysin ajallisesti hienoimman bumerangini. Jälleennäkemisen riemu oli käsin kosketeltavaa 
IRCnet #ebt / nick vety
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=6893498
Melkein vuoden tauon jälkeen tulin takaisin ja heti tuli oma seteli bumerangina ...
Melkein vuoden tauon jälkeen tulin takaisin ja heti tuli oma seteli bumerangina ...
- airis
- Euro-Master

Sain tänään kaupasta vaihtorahana takaisin tämän Yipon kanssa tulleen osumasetelin. Harvoinpa noita bumerangeja on tullut ja nyt sattui vielä osumasetelillä.
Sain tänään Kotkasta Lemmikkieläinliikkeestä vaihtarina tämän. Voi olla, että se on kulkeutunut lähiseuduilta sinne tai sitten heidän kassansa ei vaihdu kovin usein
En oo kyllä ainakaan 2-3 viikkoon asioinut ko. liikkeessä..