Ziet er leuk uit, maar als ik in de binnenstad van Purmerend kijk (als test) worden de andere banken niet getoond.Smike wrote:Op deze website van de postbank kun je tegenwoordig met Google Maps alle geldautomaten in Nederland vinden. Erg handig als je wilt weten waar er een is of als je op zoek bent naar de postcode.
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- MM8_NL
- Euro-Master

Even een klein lijstje maken van wat ik weet uit mn hoofd. Misschien komen er meer biljet 'soorten' uit, maar dan update ik dit lijstje wel weer;) Misschien dat we met alle Hagenezen deze lijst kunnen blijven updaten;)
Den Haag
RABOBANK Bezuidenhoutseweg 5. ATM Links buiten.
, (max 8 *
)
RABOBANK Theresiastraat 115. ATM Buiten.
, (max 8 *
)
RABOBANK Laan van Hoornwijck 102. ATM.
, (max 8 *
)
Den Haag
Zolang je een vergrootglas ziet moet je nog verder inzoomen, ik zie ze in ieder geval wel (al is het niet helemaal compleet, de rabo bij het spoor zie ik bijvoorbeeld ook niet).MM8_NL wrote: Ziet er leuk uit, maar als ik in de binnenstad van Purmerend kijk (als test) worden de andere banken niet getoond.
- MM8_NL
- Euro-Master

Inderdaad zo ver mogelijk inzoomen en dan ziet men het wel.Smike wrote:Zolang je een vergrootglas ziet moet je nog verder inzoomen, ik zie ze in ieder geval wel (al is het niet helemaal compleet, de rabo bij het spoor zie ik bijvoorbeeld ook niet).MM8_NL wrote: Ziet er leuk uit, maar als ik in de binnenstad van Purmerend kijk (als test) worden de andere banken niet getoond.
UPDATE
Misschien dat we met alle Hagenezen deze lijst kunnen blijven updaten;)
Den Haag
Delft
RABOBANK Hof van Delftlaan 74. ATM.
RABOBANK van Foreestweg 6. ATM.

RABOBANK Peperstraat 36. ATM.

RABOBANK Buitenhofdreef 2. ATM.
Na 4 automaten te hebben bezocht vandaag in Delft, geen 1 kunnen vinden met 5 euro biljetten
Misschien dat we met alle Hagenezen deze lijst kunnen blijven updaten;)
Den Haag
Delft
RABOBANK Hof van Delftlaan 74. ATM.
RABOBANK van Foreestweg 6. ATM.
RABOBANK Peperstraat 36. ATM.
RABOBANK Buitenhofdreef 2. ATM.
Na 4 automaten te hebben bezocht vandaag in Delft, geen 1 kunnen vinden met 5 euro biljetten
-
UdoWeb
- Euro-Regular in Training

postcode: 2594AB, links heeft vijfjes MET vrije biljetkeuze, max 40 stuks... rechts heeft 10 20 50 100 zonder vrije biljetkeuze... het kan zijn dat de vijfjes op zijn van de linker automaat... heb er vorige week vrijdag nog wel meer dan honderd vijfjes uitgehaald, heb ik m dan al leeg gepindCrazy Bob wrote:één van de twee daarbuiten heeft i.i.g. vijfjesGP wrote:RABOBANK Bezuidenhoutseweg 5. ATM Links buiten.![]()
![]()
![]()
Bij mij staat er zo van: Aanwezige biljetten:UdoWebDesign wrote:postcode: 2594AB, links heeft vijfjes MET vrije biljetkeuze, max 40 stuks... rechts heeft 10 20 50 100 zonder vrije biljetkeuze... het kan zijn dat de vijfjes op zijn van de linker automaat... heb er vorige week vrijdag nog wel meer dan honderd vijfjes uitgehaald, heb ik m dan al leeg gepindCrazy Bob wrote:één van de twee daarbuiten heeft i.i.g. vijfjesGP wrote:RABOBANK Bezuidenhoutseweg 5. ATM Links buiten.![]()
![]()
![]()
Misschien alleen die keuze als Rabo klant?