Drenthe 7
Flevoland 2
Friesland/Fryslân 11
Gelderland 12
Groningen 4
Limburg 6
Noord-Brabant 14
Noord-Holland 2
Overijssel 11
Utrecht 6
Zeeland 7
Zuid-Holland 29 (+1)Municipalities of the Netherlands (111/458)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Drenthe 7
Flevoland 2
Friesland/Fryslân 11
Gelderland 12
Groningen 4
Limburg 6
Noord-Brabant 14
Noord-Holland 2
Overijssel 11
Utrecht 6
Zeeland 7
Zuid-Holland 29 (+1)
2
1
16
0
1
0
0
3
1
0
0
0
4 (+4)
9 (+9)
10
8 (+7)
14
39
3
3 (+2)
2
4
5
Na het tripje op 2e Pinksterdag (zie mijn weblog) sta ik in totaal op 83. Bijna is mijn eerste provincie vol (nog 3 voor Zeeland).eddydevries wrote:Een aantal gemeentes in Noord-Holland en tweemaal Flevoland erbij: nu sta ik dus op 78.eddydevries wrote:Nog een paar gemeenten in Zuid-Holland erbij (waaronder Rotterdam): 64.eddydevries wrote:Vanavond weer een paar (wijziging ROOD): In Zuid-Holland nu 24 gemeenten, dus in totaal nu 59.eddydevries wrote:In Zuid-Holland nu 19 gemeenten, dus in totaal nu 54.eddydevries wrote:
: 0
: 2
: 1
: 23
: 15
: 10
: 30
In totaal kom ik dus op 44 gemeente(n/s)

Elke keer als ik een update gaf, gaf ik de wijzigingen in rood weer. Ik paste dus elke keer de aantallen in de "quote" aan aan de nieuwe situatie (De laatste keer waren het dus gemeenten Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Holland).yli wrote:ranglijst weer helemaal up-to-date
@eddydevries:
Kun je in het vervolg erbij zetten in welke provincies je gemeentes erbij haalt. De stap van 78 naar 84 was mij onduidelijk, aangezien deze niet allemaal in Zeeland zouden kunnen. Ik ben de tel dus een beetje kwijt geraakt onderweg.

Na vanavond is het 86.eddydevries wrote:Na het tripje op 2e Pinksterdag (zie mijn weblog) sta ik in totaal op 83. Bijna is mijn eerste provincie vol (nog 3 voor Zeeland).eddydevries wrote:Een aantal gemeentes in Noord-Holland en tweemaal Flevoland erbij: nu sta ik dus op 78.eddydevries wrote:Nog een paar gemeenten in Zuid-Holland erbij (waaronder Rotterdam): 64.eddydevries wrote:Vanavond weer een paar (wijziging ROOD): In Zuid-Holland nu 24 gemeenten, dus in totaal nu 59.eddydevries wrote: In Zuid-Holland nu 19 gemeenten, dus in totaal nu 54.

Oké, ik zal het de volgende keer aanpassen (het is de bedoeling, dat het zo duidelijk mogelijk is).yli wrote:Oeps, dat was me door de quote op quote enz. enz. niet op gevallen - zal de aantallen verwerken in de ranglijst

Reeuwijk (Zuid-Holland) erbij, dus nu in totaal 87.eddydevries wrote:Na vanavond is het 86.eddydevries wrote:
: 2
: 23
: 15
: 10
: 34