Nederlandstalige Meeting te Arnhem, 12 mei 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Even herinneren
-
intoer
- Euro-Regular

Ook mijn invoerdatum klopt niet Bootje...ik heb dit biljet de 12e ontvangen op de terugweg van de meeting. Dus ik denk dat hij dan alsnog als meeting hit gezien gaat worden. Al hoewel ik vind dat dit geen meeting hit is, maar goed daar beslist iemand anders over.Bootje wrote:Ik voerde vandaag nog de biljetjes in die ik nog uit arnhem heb. Kon ze niet eerder invoeren in verband met werk enzo.
Heb ik een hit met Intoer
http://www.eurobilltracker.eu/notes/?id=30472302
Alleen jammer dat hij pas een paar uur geleden is ingevoerd.
Een mailtje naar het supportteam om de invoerdatum te veranderen is al onderweg.
De postcode die ik heb ingevuld komt vd de texaco site waar je alle tanskstations kunt vinden. Als ik deze postcode en de postcode van de vindplaats van Bootje (invoer in de route planner), geeft hij een afstand van 9,2 km. Terwijl EBT 0 km aangeeft. Het biljet van Bootje komt denk ik uit het centrum, terwijl ik het biljet op de snelweg bij een tankstation heb gevonden...en dus 9,2 km verder.
Ik heb echter geen ervaring met dit soort dingen, dus weet ook niet goed hoe we dit op de juiste manier oplossen?
Alle tips zijn welkom.
- eddydevries
- Forum Moderator

Voor de liefhebbers (en ook voor alle anderen): Ik heb een e-mail gestuurd naar Avij met de foto's van de meeting.
De titels van de foto's zitten daar nog niet bij, dat wil ik komend weekend doen, maar de foto's zelf kunnen alvast geplaatst worden. Ik heb nog geen bericht teruggekregen, dus ze staan er nu nog niet, maar ik verwacht wel dat ze snel in de Gallery komen te staan.
De titels van de foto's zitten daar nog niet bij, dat wil ik komend weekend doen, maar de foto's zelf kunnen alvast geplaatst worden. Ik heb nog geen bericht teruggekregen, dus ze staan er nu nog niet, maar ik verwacht wel dat ze snel in de Gallery komen te staan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- giberski
- Euro-Master

Dit is al het tweede jaar dat een meeting op de verjaardag van mijn vriendin georganiseerd werd. En wederom zie ik aan de foto's dat ik weer een fantastische dag gemist heb. Maar goed, ik heb weer een jaar om in andere meetings deel te nemen. 
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- eddydevries
- Forum Moderator

Houdt Avij ze stiekem voor zichzelf?
Ik heb ze al naar hem toegestuurd.
Ik heb ze al naar hem toegestuurd.
Eddy - Rotterdam - NL
En wanneer mogen wij er van genietenHNL wrote:Leuke foto's!
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple
3
407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog