Meestal wordt er gelijk automatisch een correctie gemaakt bij een mislukte uitbetaling. Met on-line banking kan jij toch kijken of het afgeschreven is? Indien afgeschreven bij jouw eigen bank een onderzoek laten instellen. Zij nemen contact op met de Volksbank. SuccesNBE322 wrote:Ik probeerde vandaag 100×in een Volksbank Wincor Nixdorf automaat af te halen. De machine was even aan het tellen, daarna ~30 seconden stilte, dan nog wat rare geluiden en zei toen dat er een technische storing was en ik kreeg mijn kaart terug en geen geld. Erna werd hij onbruikbaar wegens storing.
Betekent dit dat de vijfjes op waren, of kwam er iets mechanisch vast te zitten bij het uitbetalen? Ik ben benieuwd of het geld van mijn rekening is gehaald - van mijn daglimiet in ieder geval wel, want daarna kon ik in een ander automaat al niet meer afhalen
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- MM8_NL
- Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
In België kun je geldafhalingen niet meteen terugzien online (soms wordt het een paar dagen later pas zichtbaar).
-
Talking Head
- Euro-Master in Training

Belfius Sint-Andries Brugge , Gistelsesteenweg unc. E010/L biljetten.
Heel lang geleden dat er nieuwe 5jes waren die niet L/U zijn
Heel lang geleden dat er nieuwe 5jes waren die niet L/U zijn
- bhoeyb
- Euro-Master

Tot mijn grote verbazing kreeg in eergisteren ook zulke unc 5€s bij Belfius Edegem.
ATM KBC Geel vandaag ook E/L1*** biljetten.
Verder wel "gewoon" standaard L/U UNC biljetten bij ATM's Mol (KBC) en Diest (Belfius). In Hasselt zowaar gebruikte biljetten uit de ATM van Belfius
Schijnbaar zijn alle Dexia's nu echt omgebouwd tot Belfius. Mijn laatste bezoek aan een dexia/belfius was alweer een maand geleden.
Verder wel "gewoon" standaard L/U UNC biljetten bij ATM's Mol (KBC) en Diest (Belfius). In Hasselt zowaar gebruikte biljetten uit de ATM van Belfius
Schijnbaar zijn alle Dexia's nu echt omgebouwd tot Belfius. Mijn laatste bezoek aan een dexia/belfius was alweer een maand geleden.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Deze middag:
Rabobank Tilburg, Korvelseweg (rechts)
Rabobank Tilburg, Korvelseweg (links) alleen
(normaal
, geen
!)
Hoog tijd dat de geldbezorger langskomt!
Rabobank Tilburg, Korvelseweg (rechts)
Rabobank Tilburg, Korvelseweg (links) alleen
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- MM8_NL
- Euro-Master

Thans een nieuwe lay-out van de ABN-AMRO website. Ook een nieuw overzicht van de retail-automaten in heel Nederland.
https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/beta ... #/?s=0/:S0
Nog niet compleet. Misschien een idee om een apart onderwerp te openen en daar dan de toevoegingen en wijzigingen bij te houden
https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/beta ... #/?s=0/:S0
Nog niet compleet. Misschien een idee om een apart onderwerp te openen en daar dan de toevoegingen en wijzigingen bij te houden
jrnsndrs wrote:(...)
Die heeft het laten afweten. Links is nu blijkbaar leeg (in ieder geval buiten gebruik)
Rechts nog steeds het 'volle' assortiment dus
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
-
MDeen
- Euro-Master

ABN-AMRO heeft nog meer vernieuwd, tenminste: in filiaal Venray zijn 3 leds gemonteerd om het zicht op de stortingsautomaat te verbeteren. Het is een stortingsautomaat van Delarue (met geldvak naast het toetsenbord). Twee leds zijn gericht op het toetsenbord en gaan aan als je je pas invoert, een led is gericht op het geldvak en gaat aan als dat open gaat.MM8_NL wrote:Thans een nieuwe lay-out van de ABN-AMRO website. Ook een nieuw overzicht van de retail-automaten in heel Nederland.
Het ziet niet helemaal professioneel uit, maar toch wel een leuke gimmick.
Het blijft een raar verhaal.jrnsndrs wrote:(...)
Die heeft het laten afweten. Links is nu blijkbaar leeg (in ieder geval buiten gebruik)
(...)
Links deed het zojuist weer, maar nu met alleen
Wordt vervolgd.
Met 2xjrnsndrs wrote:Het blijft een raar verhaal.jrnsndrs wrote:(...)
(...)
Links deed het zojuist weer, maar nu met alleenop voorraad. Ondertussen rechts nog steeds het 'volle' assortiment dus
![]()
![]()
Wordt vervolgd.
Weet niet of het al gemeld is, maar de Abn Amro bank in de Zijlstraat in Haarlem is gesloten. En de pinautomaten die binnen zaten zijn ook verdwenen per eind Juni.
-
MDeen
- Euro-Master

Vanmorgen bij de Rabobank in Leunen, krijg ik o.a. 3x G001/P02
(Duisenberg) en 1x G003/P08 (Trichet) die er nieuw uitzien, voelen en ruiken.
Maar dergelijke biljetten heb ik ook al jaren geleden ingegeven. Hebben ze ergens een plank leeggeruimd?
Maar dergelijke biljetten heb ik ook al jaren geleden ingegeven. Hebben ze ergens een plank leeggeruimd?
Vorige week kwamen er tot mijn verbazing UNC
uit de retailmix hier in Nmgn.
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, er zaten tot dan toe ALTIJD gebruikte
in.......
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, er zaten tot dan toe ALTIJD gebruikte
what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Of waar komt er tijdelijk niks uit.
AH Heesch
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/os ... ebruik.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AH Heesch