Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by MM8_NL »

NBE322 wrote:Ik probeerde vandaag 100× :note-5: in een Volksbank Wincor Nixdorf automaat af te halen. De machine was even aan het tellen, daarna ~30 seconden stilte, dan nog wat rare geluiden en zei toen dat er een technische storing was en ik kreeg mijn kaart terug en geen geld. Erna werd hij onbruikbaar wegens storing.

Betekent dit dat de vijfjes op waren, of kwam er iets mechanisch vast te zitten bij het uitbetalen? Ik ben benieuwd of het geld van mijn rekening is gehaald - van mijn daglimiet in ieder geval wel, want daarna kon ik in een ander automaat al niet meer afhalen :(
Meestal wordt er gelijk automatisch een correctie gemaakt bij een mislukte uitbetaling. Met on-line banking kan jij toch kijken of het afgeschreven is? Indien afgeschreven bij jouw eigen bank een onderzoek laten instellen. Zij nemen contact op met de Volksbank. Succes
NBE322
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by NBE322 »

In België kun je geldafhalingen niet meteen terugzien online (soms wordt het een paar dagen later pas zichtbaar).
Talking Head
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Talking Head »

Belfius Sint-Andries Brugge , Gistelsesteenweg unc. E010/L biljetten. :note-5:
Heel lang geleden dat er nieuwe 5jes waren die niet L/U zijn
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Tot mijn grote verbazing kreeg in eergisteren ook zulke unc 5€s bij Belfius Edegem.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

ATM KBC Geel vandaag ook E/L1*** biljetten.

Verder wel "gewoon" standaard L/U UNC biljetten bij ATM's Mol (KBC) en Diest (Belfius). In Hasselt zowaar gebruikte biljetten uit de ATM van Belfius

Schijnbaar zijn alle Dexia's nu echt omgebouwd tot Belfius. Mijn laatste bezoek aan een dexia/belfius was alweer een maand geleden.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Deze middag:

Rabobank Tilburg, Korvelseweg (rechts) :note-10: :note-20: :note-50:
Rabobank Tilburg, Korvelseweg (links) alleen :note-50: (normaal :note-10: :note-20: :note-50: , geen :note-5: !)

Hoog tijd dat de geldbezorger langskomt!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Thans een nieuwe lay-out van de ABN-AMRO website. Ook een nieuw overzicht van de retail-automaten in heel Nederland.

https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/beta ... #/?s=0/:S0

Nog niet compleet. Misschien een idee om een apart onderwerp te openen en daar dan de toevoegingen en wijzigingen bij te houden :?:
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

jrnsndrs wrote:(...)

Hoog tijd dat de geldbezorger langskomt!

Die heeft het laten afweten. Links is nu blijkbaar leeg (in ieder geval buiten gebruik)
Rechts nog steeds het 'volle' assortiment dus :note-50: :note-20: :note-10:
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

MM8_NL wrote:Thans een nieuwe lay-out van de ABN-AMRO website. Ook een nieuw overzicht van de retail-automaten in heel Nederland.
ABN-AMRO heeft nog meer vernieuwd, tenminste: in filiaal Venray zijn 3 leds gemonteerd om het zicht op de stortingsautomaat te verbeteren. Het is een stortingsautomaat van Delarue (met geldvak naast het toetsenbord). Twee leds zijn gericht op het toetsenbord en gaan aan als je je pas invoert, een led is gericht op het geldvak en gaat aan als dat open gaat.
Het ziet niet helemaal professioneel uit, maar toch wel een leuke gimmick.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Die heeft het laten afweten. Links is nu blijkbaar leeg (in ieder geval buiten gebruik)
(...)
Het blijft een raar verhaal.

Links deed het zojuist weer, maar nu met alleen :note-20: op voorraad. Ondertussen rechts nog steeds het 'volle' assortiment dus :note-50: :note-20: :note-10:

Wordt vervolgd.

jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

jrnsndrs wrote:

(...)
Het blijft een raar verhaal.

Links deed het zojuist weer, maar nu met alleen :note-20: op voorraad. Ondertussen rechts nog steeds het 'volle' assortiment dus :note-50: :note-20: :note-10:

Wordt vervolgd.
Met 2x :note-50: :note-20: :note-10: was alles zojuist weer normaal.

nlspot
Euro-Master
Euro-Master

Post by nlspot »

Weet niet of het al gemeld is, maar de Abn Amro bank in de Zijlstraat in Haarlem is gesloten. En de pinautomaten die binnen zaten zijn ook verdwenen per eind Juni.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Vanmorgen bij de Rabobank in Leunen, krijg ik o.a. 3x G001/P02 :note-20: (Duisenberg) en 1x G003/P08 (Trichet) die er nieuw uitzien, voelen en ruiken.
Maar dergelijke biljetten heb ik ook al jaren geleden ingegeven. Hebben ze ergens een plank leeggeruimd?
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

Vorige week kwamen er tot mijn verbazing UNC :note-5: uit de retailmix hier in Nmgn.
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, er zaten tot dan toe ALTIJD gebruikte :note-5: in.......
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Of waar komt er tijdelijk niks uit.

AH Heesch :arrow: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/os ... ebruik.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”