EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

familiebrand
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Post by familiebrand »

Tjariet wrote:
Chiel wrote:En ik dan Tjariet? Weliswaar import-Groninger, maar toch!
Ik reken mezelf niet mee. :D

Neenee, ik was je niet vergeten, anders had euro-burger de 4e Groninger moeten zijn omdat Tjariet een team is.

We hebben wellicht een klein probleem bedenk ik me net omdat we nu met - vergeef me als ik fout heb geteld - 28 mensen zijn terwijl de stadswandeling gaat tot groepen van maximaal 25 mensen, daarna moet je opdelen en volgens mij wordt het dan een tikkie duurder. Balibennie en ik dachten bij de afspraak eind september niet dat er meer mensen zouden komen dan 20, maar de opkomst is bewonderenswaardig hoog.

Eens even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Hoi Tjatiet,

Het is voor ons nog niet zeker dat we met de stadswandeling meegaan. We willen ons bezoek aan Groningen misschien koppelen met een bezoek aan een vriendin in Winsum. Zo vaak zien wij haar namelijk niet, aangezien zij ruim 200 km bij ons vandaan woont en zij bovendien erg ziek is op het moment. Wij komen met 3 personen zaterdag, dus dat zouden dan al 3 personen minder zijn voor de wandeling...

Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand)

Tot zaterdag!!!

Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand).
euro-burger
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by euro-burger »

BaliBennie wrote:Alvast bedankt voor de goede wensen MM8_NL. Dan wens ik jullie een goede en voorspoedige reis naar Berlijn toe!

Hallo euro-burger,

Leuk dat je ook mee wilt doen. Het staat een ieder natuurlijk vrij om te beslissen welke onderdelen van de meeting je mee wilt of kunt doen. Als je alleen met de stadswandeling mee wil is dat geen probleem. Ook als Stadjer kom je dan vaak achter nieuwe dingen die je nog niet wist van je eigen stad.
Als jij je aanmeldt op dit forum kunnen we je een privébericht sturen met extra details en regels van de meeting plus een telefoonnummer van één van de organisatoren.
Wij zijn ook wel benieuwd wie achter deze euro-burger schuil gaat. :wink:

Tot zaterdag!
Hallo BaliBennie, ik heb me aangemeld en mijn account geactiveerd.
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

De twee delen van Harrycompany sluiten zich ook bij de VVV aan. Tot over 36 uur!
Goin' down to southpark.....
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

ruurdbrand wrote:
Tjariet wrote:
Chiel wrote:En ik dan Tjariet? Weliswaar import-Groninger, maar toch!
Ik reken mezelf niet mee. :D

Neenee, ik was je niet vergeten, anders had euro-burger de 4e Groninger moeten zijn omdat Tjariet een team is.

We hebben wellicht een klein probleem bedenk ik me net omdat we nu met - vergeef me als ik fout heb geteld - 28 mensen zijn terwijl de stadswandeling gaat tot groepen van maximaal 25 mensen, daarna moet je opdelen en volgens mij wordt het dan een tikkie duurder. Balibennie en ik dachten bij de afspraak eind september niet dat er meer mensen zouden komen dan 20, maar de opkomst is bewonderenswaardig hoog.

Eens even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Hoi Tjatiet,

Het is voor ons nog niet zeker dat we met de stadswandeling meegaan. We willen ons bezoek aan Groningen misschien koppelen met een bezoek aan een vriendin in Winsum. Zo vaak zien wij haar namelijk niet, aangezien zij ruim 200 km bij ons vandaan woont en zij bovendien erg ziek is op het moment. Wij komen met 3 personen zaterdag, dus dat zouden dan al 3 personen minder zijn voor de wandeling...

Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand)

Tot zaterdag!!!

Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand).
Hoi!

Zou je dat wel even vantevoren kunnen laten weten? Dat zou ons een hele hoop gedoe en geld en tijd kunnen schelen.

Succes met de zieke vriendin...
packbell
Euro-Master
Euro-Master

Post by packbell »

Helaas is mijn gezondheid nog niet zo ver dat ik kan komen.
Het spijt mij maar volgens de artsen is dit te ver en te vermoeiend voor mij.
Ik hoop dat het een mooie en een gezellige dag voor iedereen word.

Met vriendelijke groeten Packbell.
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

packbell wrote:Helaas is mijn gezondheid nog niet zo ver dat ik kan komen.

Packbell, ik weet zeker dat alle andere deelnemers dat heel jammer vinden. Het is jammer dat we je niet ontmoeten en het is vooral jammer dat je gezondheid nog niet op peil is. En je gezondheid is het belangrijkste dat je hebt, dus die gaat altijd voor. Waarschijnlijk is je keus verstandig.

We maken er een gezellige dag van en hopen jou op een volgende meeting weer gezond te mogen begroeten!

Tjariet
familiebrand
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by familiebrand »

Hoi Tjariet,

wij zullen definitief niet deelnemen aan de stadswandeling,
we kiezen ervoor om onze vriendin tussendoor te bezoeken.

Groetjes Jolanda
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

packbell wrote:Helaas is mijn gezondheid nog niet zo ver dat ik kan komen.

Veel sterkte packbell, maybe next time!
Goin' down to southpark.....
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Van wat ik de afgelopen dagen hoorde was ik er bang voor (ik kan er wel tegen, maar heb het liever niet), maar het blijkt nu toch mee te vallen.

Ik bedoel, dat er tot nog toe steeds regen voorspeld werd, maar op deze website wordt verwacht dat die pas om +/- 17.00 komt: dan zullen we toch wel (bijna) binnen zijn. Dan maakt het dus niet zoveel meer uit.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

ruurdbrand wrote:Hoi Tjariet,

wij zullen definitief niet deelnemen aan de stadswandeling,
we kiezen ervoor om onze vriendin tussendoor te bezoeken.

Groetjes Jolanda
Oké, genoteerd!
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Zo, dat zijn heel wat last-minute reacties!

Ruurdbrand & family, ik kan me goed voorstellen dat jullie dit bezoek aan het Noorden willen combineren met een bezoek aan de zieke vriendin. Maar tijdens het eten en misschien nog kort daarna kunnen we ook nog flink bijpraten.

Euro-burger, je hebt post! Welkom op het forum. Hier is altijd wel wat interessants te lezen en te beleven.

Packbell wat jammer dat je gezondheid nog niet zover gevorderd is dat je kan meedoen met de meeting. Het etentje in het restaurant is wellicht wel haalbaar, maar of je daarvoor helemaal naar Groningen wil afreizen......
Ik weet dat je erg naar deze meeting hebt toe geleefd, dus is het extra zuur dat het nu niet door kan gaan. Hopelijk zien we je snel terug op een andere meeting!

Eddydevries, de weersvoorspellingen hadden we zelf ook al in de gaten gehouden. Het ziet er inderdaad bewolkt uit, maar we hopen dat de neerslag echt meevalt. Ik zou toch maar de paraplu meenemen naar Groningen.....
Maar.............. ook met minder goed weer zal het een gezellige en fijne meeting worden hoor!

In het algemeen: Het is echt niet erg als je pas aansluit bij de VVV. Het ontmoetingspunt bij het station is in eerste instantie bedoeld om de treinreizigers op te vangen. Maar daar wordt natuurlijk ook al volop over de hobby gepraat. En de wandeling van het station naar de Grote Markt is ook wel leuk. De route loopt over het museumeiland.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

ik heb wel een beetje spijt dat ik niet kan komen, hopelijk kan ik bij een volgende meeting wel. :( (was er geen meeting gepland in Sint-Nklaas volgend jaar ? :wink: )

veel plezier aan alle deelnemers !
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Is er draadloos internet bij Het Zwarte Schaap?
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

Hoi allemaal,

ik heb er zin in , leuk om alle oud bekenden weer eens te zien, en zeker ook alle voor mij nieuwe gezichten, en lekker bijkletsen over onze hobby.

Ik zal me toevoegen bij de groep op de Grote Markt, ik kom namelijk met de auto en parkeer bij P&R Kardinge en reis met de bus naar de grote markt, ( BaliBennie bedankt voor het keurig uitzoeken waar we het beste konden parkeren). Ik ga morgenvroeg extra vroeg op pad, om zoveel mogelijk gemeentes te kunnen scoren rond Groningen, dit is namelijk daar een unieke kans voor want ik kom die kant nauwelijks op.

Ook probeer ik onderweg nog wat aan m'n andere hobby Geocaching te doen, en ook in Groningen liggen wel wat cache's verstopt. Dus probeer die ook mee te nemen...dus het wordt een heerlijk druk dagje morgen.

Ook de paraplu neem ik mee, voor het geval...dat. Nu ik het toch over de paraplu heb, er zullen ongetwijfeld meer mensen een paraplu meenemen. Met m'n andere hobby Geocaching gebruiken we de paraplu weleens als we b.v. een webcam cache moeten zoeken...een webcamcache is uniek coordinatenpunt bij een webcamera. Het is de bedoeling dat de geocacher met zijn GPS met de juiste coordinaten het juiste punt opzoekt, vervolgens staat hij dan in beeld van de webcam, vervolgens zoekt hij contact met een helper achter een pc thuis, hij houd een paraplu in de lucht, en de helper thuis achter de pc , maakt een afdruk of slaat de afbeelding op. Vervolgens upload ik de foto, en dan heb je weer een cache gescoord. Nu lijkt het me leuk, omdat met zoveel mogelijk mensen van onze groep te doen (kan ik gelijk een beetje reclame voor EBT maken op Geocaching.nl). Er staat namelijk ook een webcam op de Grote markt opgesteld, en daar is een webcamcache van gemaakt, hij staat ergens schuin tegenover ons verzamelpunt. Ik spreek jullie er morgen wel over...

Groeten Intoer, en tot morgen
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Wekker staat op 5.30u. Tis een eindje rijden maar gelukkig heb ik reeds alle dots onderweg :) . Ik kijk er naar uit. Tot morgen!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”