Hoi Tjatiet,Tjariet wrote:Ik reken mezelf niet mee.Chiel wrote:En ik dan Tjariet? Weliswaar import-Groninger, maar toch!![]()
Neenee, ik was je niet vergeten, anders had euro-burger de 4e Groninger moeten zijn omdat Tjariet een team is.
We hebben wellicht een klein probleem bedenk ik me net omdat we nu met - vergeef me als ik fout heb geteld - 28 mensen zijn terwijl de stadswandeling gaat tot groepen van maximaal 25 mensen, daarna moet je opdelen en volgens mij wordt het dan een tikkie duurder. Balibennie en ik dachten bij de afspraak eind september niet dat er meer mensen zouden komen dan 20, maar de opkomst is bewonderenswaardig hoog.
Eens even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Het is voor ons nog niet zeker dat we met de stadswandeling meegaan. We willen ons bezoek aan Groningen misschien koppelen met een bezoek aan een vriendin in Winsum. Zo vaak zien wij haar namelijk niet, aangezien zij ruim 200 km bij ons vandaan woont en zij bovendien erg ziek is op het moment. Wij komen met 3 personen zaterdag, dus dat zouden dan al 3 personen minder zijn voor de wandeling...
Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand)
Tot zaterdag!!!
Groetjes Jolanda (dochter van ruurdbrand).