Biljet #Uxxxx2403xxx is één keer ingevoerd. Dit is een 20 eurobiljet uit 2002. De short code is Exxxxx.
Dit betekent dat het biljet gedrukt is bij F. C. Oberthur (France - Chantepie) voor Frankrijk.
Ik wist helemaal niet dat er biljetten met shortcode E bestonde, ik dacht eerst dat het biljet nep was
Zijn deze eigenlijk zeldzaam? Het is miin eerste E-schortcode
Groeten, Mark God schiep uit de gouden korenaren de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
marcus92 wrote:Biljet #Uxxxx2403xxx is één keer ingevoerd. Dit is een 20 eurobiljet uit 2002. De short code is Exxxxx.
Dit betekent dat het biljet gedrukt is bij F. C. Oberthur (France - Chantepie) voor Frankrijk.
Ik wist helemaal niet dat er biljetten met shortcode E bestonde, ik dacht eerst dat het biljet nep was
Zijn deze eigenlijk zeldzaam? Het is miin eerste E-schortcode
Heb er zo 6
E - 6 (0,3 %) - F. C. Oberthur (France - Chantepie)
Zijn er niet veel van, maar echt zeldzaam is hij niet
Zelf heb ik nu 166: 15 van en 151 van . Zometeen
komen er nog twee van bij. Dat betekent dat 2,6% van mijn
twintigjes van de E-drukker komen, en 3,2% van mijn honderdjes.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Ralf wrote:Ik heb hier een biljet: N100000XXXXX.
Is dit een oud biljet? Net als cornjac er een aantal had.
Dat telt als 4 nullen, maar dat weet ik niet helemaal zeker
Bij N10********* zie dan wel nog een 0 maar die zijn volgens mij later gedrukt dan N11 en N12 enz.
Vanmiddag heb ik een vijfje ontvangen waar zowel op de voor- als op de achterkant met rose een aantal stippen waren gezet in de vorm van het EBT logo. Ik dacht dat is absoluut een hit, maar niks hoor.
Er zat ook nog een biljet bij met de tekst "dank"op de achterzijde en ook dat was geen hit
jabosa2 wrote:Vanmiddag heb ik een vijfje ontvangen waar zowel op de voor- als op de achterkant met rose een aantal stippen waren gezet in de vorm van het EBT logo. Ik dacht dat is absoluut een hit, maar niks hoor.
Er zat ook nog een biljet bij met de tekst "dank"op de achterzijde en ook dat was geen hit
Het EBT logo of het EURO logo ???
Het is haast onmogelijk dat het geen hit is.Een echte EBT-er laat geen hit lopen.
jabosa2 wrote:Vanmiddag heb ik een vijfje ontvangen waar zowel op de voor- als op de achterkant met rose een aantal stippen waren gezet in de vorm van het EBT logo. Ik dacht dat is absoluut een hit, maar niks hoor.
Het EBT logo of het EURO logo ???
Het is haast onmogelijk dat het geen hit is.Een echte EBT-er laat geen hit lopen.
Het leek echt op het EBT logo, maar het was helaas geen hit!!!