De strijd tussen bhoeyb en ans!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fireball
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Fireball »

toffe strijd
maar met ongelijke wapens! ik vind het niet eerlijk dat ans met zoveel man is (stuk of 4)
Zo kan ik ook makkelijk 1ste komen te staan. Even een club oprichten met 20 man en hupla binnen 3maand sta ik eerste...
maarja whatever
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Er zijn meer mensen die biljetten van vrienden/familie/ouders invoeren....
Ook bhoeyb, maar natuurlijk niet zoveel als bij ans
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

@Fireball
Als jij dat kan doe je dat toch ook.
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

DOEN FIREBALL!!!! Hoe meer, hoe beter, hoe groter de kans op een hit.

We houden je echt niet tegen hoor :wink: :wink:
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Zeer wijze taal van Ralf en Jabosa2. Ik heb al eerder ergens op het forum gezet dat als jullie zulke goede vriendjes zijn van Bhoeyb, jullie hem ook maar wat moeten helpen, maar daar hebben jullie geen zin in. En zoals iedereen op het Engelse forum kan lezen heeft Ans minimaal 70% van de biljetten zelf ingevoerd en zou ze anders in ieder geval mijn biljetten ook zelf hebben ingevoerd. Ze zou misschien in totaal 20.000 biljetten hebben gemist. Dus zou ze toch wel een keer eerste zijn geworden. Einde discussie!
nora
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by nora »

lian wrote:Zeer wijze taal van Ralf en Jabosa2. Ik heb al eerder ergens op het forum gezet dat als jullie zulke goede vriendjes zijn van Bhoeyb, jullie hem ook maar wat moeten helpen, maar daar hebben jullie geen zin in. En zoals iedereen op het Engelse forum kan lezen heeft Ans minimaal 70% van de biljetten zelf ingevoerd en zou ze anders in ieder geval mijn biljetten ook zelf hebben ingevoerd. Ze zou misschien in totaal 20.000 biljetten hebben gemist. Dus zou ze toch wel een keer eerste zijn geworden. Einde discussie!
Sluit me helemaal bij Lian aan.
de-jo
Euro-Master
Euro-Master

Post by de-jo »

Dames en heren,
Keep it decent en sportief....
Als ik de reacties van bhoeyb erop na sla, dan reageert ie heel sportief en realist op de huidige stand van zaken...
Of Ans nu in ploeg of alleen die 1ste plaats te pakken heeft, doet er eigenlijk helemaal niet toe.
Als bhoeyb zelfs heel Herentals en omstreken wil inschakelen om zijn eerste plaats terug te kapen, dan doet ie dat maar....
Of hij dat wil is een andere zaak en hebben we met zijn allen eigenlijk geen uitstaans mee.

Het belangrijkste is en blijft dat we er veel lol aan beleven, dat er veel biljetjes worden ingevoerd en dat er maar meer en meer hits volgen!!!

Dus laat ons sportief blijven en volgen hoe Ans de eerste plaats verdedigt!
Fireball
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Fireball »

jabosa2 wrote:DOEN FIREBALL!!!! Hoe meer, hoe beter, hoe groter de kans op een hit.

We houden je echt niet tegen hoor :wink: :wink:
ja eh kheb wel nog een leven eh :D :D :D
giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

Is de strijd definitief gestreden? Het verschil is nu 3002 biljetten. Bhoeyb, heb je opgegeven of ben je met een massa-aanval bezig?

Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Bhoeyb houd zich inderdaad maar rustig. Hij heeft het ultieme bereikt. Wat kan hij hier nog bereiken?
nora
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by nora »

bhoeyh is wel op de ebt meeting in nederland geweest vond het heel leuk om hem te ontmoeten en heel sportief kunnen wij geen woorden voor vinden bhoeyh ik mis nog steeds het hondje in je avatar ik ben een dierenvried dus het hondje mis ik :( :(
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ja, het was erg leuk dat bhoeyb langs kwam!
Milco1983
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Milco1983 »

Ik vrees dat de strijd gestreden is en dat Ans als ze dor blijft gaan met invoeren niet meer in te halen is.
nora
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by nora »

Ans en Lian zijn 10 dagen op vakantie dus bhoeyb probeer je kans te pakken alhoewel nu moet ik mijn eigen biljetten invoeren dus ik geef wel een klein beetje tegengas een beetje maar hoor.
Milco1983
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Milco1983 »

nora wrote:Ans en Lian zijn 10 dagen op vakantie dus bhoeyb probeer je kans te pakken alhoewel nu moet ik mijn eigen biljetten invoeren dus ik geef wel een klein beetje tegengas een beetje maar hoor.
Ik denk dat jullie niks te vrezen hebben van Bhoeyb. Alhoewel ik wel hoop dat de strijd om de eerste plaats weer terugkomt.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”