Automaatin metsästys [01.09.2025]

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Re: Automaatin metsästys [14.07.2014]

Post by Aatos99 »

Kaksi uutta automaattia on mopoillessa tullut metsästettyä, joten uusi tulos on 83 kappaletta.
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Peki65 »

Kokkolan reissu tuotti 18 uutta automaattia. Matkaa tuli yli 500 km.
Kokkolan Prisman toinen automaatti 05703 ei antanut kuittia eikä näy Otto sivuilla.
Olin tallentanut joskus automaattien tietoja koneelleni jossa oli tuo automaatin numero ja paikka.
Jos jollain on varmempaa tietoa tuosta numerosta niin ilmoitelkaa.
Täytyy Kokkolassa käydessä hakea uudestaan tuo automaatti jos vaikka sitten saisi kuitin jonka tallentaa.

Samalla reissulla tuli 7 uutta täplää karttaan. Ähtävällä käydessä Maajussia eikä morsiantakaan ikävä kyllä ei tullut vastaan. :(
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Luokkaretki Ahvenanmaalle, ja onnistuin saamaan seteleitä sekä paikallisesta Osuuspankista että kahdesta uudesta automaatista. Uudet automaatit bongasin kahden maarianhaminalaisen pankin seinästä, aivan pienen välimatkan päässä toisistaan. Nyt minulla on bongattuna kaikki kolme Maarianhaminan keskustan automaattia, ja uusi tulokseni on siten 84 automaattia. :)
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Päivitetääs vielä. Kaksi uutta automaattia, yksi Viitasaarelta ja toinen Museokadulta Helsingistä. Lisäsin listaan myös Talletusotto-automaatit, joista olen seteleitä saanut, eli uusi tulos on siten 88 automaattia.
M005E5
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by M005E5 »

138 --> 171

Tämä muutos siis kuukaudessa. 200:n automaatin raja paukkuu lokakuun loppuun mennessä, veikkaisin.
Summis vaan niinku nurmoolaiset Amerikkahan.
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

M005E5 on pistäny näköjään ison vaihteen päälle. Eli mie ja Tinge tiputaan vuoden vaihteeseen mennessä molemmat prinssipaikoille. Nyt pitää vähä terästäytyä 8O
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
M005E5
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by M005E5 »

Luumi wrote:M005E5 on pistäny näköjään ison vaihteen päälle. Eli mie ja Tinge tiputaan vuoden vaihteeseen mennessä molemmat prinssipaikoille. Nyt pitää vähä terästäytyä 8O
Sanotaanko näin, että pääkaupunkiseudulle muutto on auttanut aika paljon asiaa. ;) Voi olla, että 250:n jälkeen pitää matkustaa jo vähän kauemmaksi. Kyllä teidän kärkikaksikon tulokset on ihan liian hurjia! Mutta pronssinsyrjään on kova tahto. :)
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Automaatin metsästys [13.09.2014]

Post by Sleijeri »

Sitä mä tässä vähän pelkäsinkin :D

Oulussakin olisi ollut vaikka kuinka paljon lisää automaatteja mitä olisi voinut käydä hakemassa, mutta en jaksanut nostaa kuin niiltä automaateilta mitä tuli vastaan kun oltiin ruokapaikkoja tai juottoloita etsimässä.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
- - - - - - - - - - - - - - -
Honeygain - Share your unused Internet bandwidth and earn money.
M005E5
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by M005E5 »

Sleijeri wrote:Sitä mä tässä vähän pelkäsinkin :D

Oulussakin olisi ollut vaikka kuinka paljon lisää automaatteja mitä olisi voinut käydä hakemassa, mutta en jaksanut nostaa kuin niiltä automaateilta mitä tuli vastaan kun oltiin ruokapaikkoja tai juottoloita etsimässä.
En ole itekään mitenkään liiaksi haravoinut automaatteja. Elokuussa oli aikaa vähän enemmän ja nyt työn puolesta ajelen Itä- ja Keski-Uudenmaan alueella ristiin rastiin, niin voi välillä pysäytellä tiettyihin paikkoihin syömään/kahville/ostoksille kotimatkalla. Olen käynyt monella paikkakunnalla ja jättänyt osan automaateista bongaamatta. Esim. Raumalla taisin bongata kutakuinkin 10/14 tai jotain sinne päin. Enkä tiedä milloin edes menen seuraavaksi siihen suuntaan. Minua suoraan sanottuna alkoi oksettaa koko automaateilla hyppiminen kyseisenä viikonloppuna, kun Raumalle ajelin. Nyt olen koittanut nostaa silloin tällöin aina uudesta paikasta ja valikoida kulkureittejä vähän sellaisten keskustojen läpi, jossa on automaatti. Huomattavasti mielenkiintoisempaa näin. :)
Platinum*
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Platinum* »

Listaa päivitetty. Kymmenen uutta automaattia Ylivieskan ja Kokkolan reissuista.
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Olen vielä aika aktiivisesti bongaillut uusia automaatteja, ja nostanut samalla bongattujen automaattien kokonaismäärää 93:een. Olen nyt tasoissa Tiiicon kanssa ja minulla on mahdollisuus jopa kohota hieman listalla. No, eihän tässä ole tarkoitus mitään kilpailua järjestää, mutta on mukava huomata nousseensa muiden käyttäjien tasolle listalla. :)
M005E5
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by M005E5 »

Tilanne 30.9.

187 automaattia.

200 sitten rikki toivottavasti jo ensi kuun vaihteessa. :)

Katselin vähän tuolta "missä otto" sivustolta, että ainakin pariin paikkaan on uusittu automaatti, josta olen muutaman kuukauden sisällä viimeksi nostanut. Molemmat ovat ABC-asemia, toinen Vaajakosken ABC Jyväskylässä ja toinen Kuninkaantien ABC Loviisassa. Liekö enemmänkin noita uusimisia tehty juuri kyseisessä ketjussa. No pitänee sitten pysähtyä uudelleen ohi ajaessa. :)
Tinge
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Tinge »

Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Päivitetty. Uusi tulos jo 99, nopeasti on kertynyt automaattien määrä bingon myötä. :)

EDIT: Satanen rikkoutui, ja uusi tulos on 102.
Last edited by Aatos99 on Mon Oct 20, 2014 8:52 pm, edited 1 time in total.
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

Tämmösen tekaisin aikani kuluksi ja oon jo kerenny pari kertaa päivittääkin ja testata reissuolosuhteissa tabletilla ja iha kohtuudella tuntuu toimivan. Eli siis työkaluina käytetty Otto.fi:n automaattilistausta excel-muodossa ja Google Fusion Tablesia. Excel-tiedostosta olen poistanut vain "bongaamani" automaatit. Jäljelle siis jäävät automaatit, joilla en ole vielä käynyt ja Fusion Tables piirtää ne näppärästi koordinaattien perusteella kartalle.
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”