Volgens mij zit alleen de retailmix aan de Neude in Utrecht buitendesmond1982 wrote:Heeft iemand een link waar ik een overzicht kan vinden waar de retailmix van abn amro zitten.
De plaatsen weet ik wel alleen niet of ze binnen of buiten zitten.
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
dat klopt,het is de meest linkse automaat,de retailmix bij de abn amro op hoog catharijne zit binnen dat is de rechter automaat
-
MDeen
- Euro-Master

In een straal van 750 meter heeft de Rabobank hier 2 van de 5 geldautomaten weggehaald. Een met o.a. :note-5:jes , de ander met de standaard
mix.
En jawel hoor, bij de Rabobank in Panningen vandaag zelfs om 12 uur nog de alleen
in de rechter automaat en alleen
in de linker.
En jawel hoor, bij de Rabobank in Panningen vandaag zelfs om 12 uur nog de alleen
- Ralf
- Euro-Master

Ik heb al een tijdje het gevoel dat het een kwestie van tijd is dat bij de Rabobank nergens meer 5jes uit de atm komen 
- borreljan
- Euro-Master

Bij de ABN-AMRO op het Venedie in Enkhuizen kan je nu ook storten in de geldautomaat buiten. De bank zelf is dicht gegaan.
In mijn buurt zijn er nog altijd 2 rabo's met 5jes . Valkenswaard en Eersel.
Eersel moet je wel binnen in het kantoor zijn voor 5jes. Dus enkel als kantoor open is.
Eersel moet je wel binnen in het kantoor zijn voor 5jes. Dus enkel als kantoor open is.
- de*lerger
- Euro-Master

Bergeijk heeft binnen ook nog 5jes. In Budel daarentegen zijn ze al 2 jaar uit de automaat verdwenen.Steda wrote:In mijn buurt zijn er nog altijd 2 rabo's met 5jes . Valkenswaard en Eersel.
My map
Dan moet ik je teleurstellen wat Bergeijk betreft. Die hebben dat inderdaad lang gehad 5jes binnen in kantoor , maar nu helaas niet meer.
Budel wist ik.
Budel wist ik.
- Henk Draijer
- Euro-Master

Komende zaterdag (27 dec) misschien lege geldautomaten ?
Geldautomaren van Rabobank zaterdag (27 dec.) niet bijgevuld
Last edited by Henk Draijer on Fri Dec 26, 2014 11:03 pm, edited 1 time in total.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
- de*lerger
- Euro-Master

Steda wrote:Dan moet ik je teleurstellen wat Bergeijk betreft. Die hebben dat inderdaad lang gehad 5jes binnen in kantoor , maar nu helaas niet meer.![]()
Budel wist ik.
In het hoge noorden (Friesland) wordt het ook hard minder; Sneek (voorheen 3 automaten met 5jes) heeft ze niet meer. In Joure kreeg ik ze de laatste 3x ook niet meer. Witmarsum, Lemmer (na verhuizing) en Deinum staan wat 5jes betreft ook droog. De Rabobank in Harlingen (inclusief 5jes automaat) is opgeheven. Rabobank Leeuwarden is verhuisd (5jes automaat alleen nog binnen ipv buiten).
My map
- Zjonbelz
- Euro-Master

Binnen heeft Budel volgens mij nog wel vijfjes, maar buiten zijn ze inderdaad verdwenen. Alhoewel mijn laatste bezoek aan de Rabo in Budel al van januari dit jaar was, maar toen zaten er in ieder geval nog in: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=135239558de*lerger wrote:Bergeijk heeft binnen ook nog 5jes. In Budel daarentegen zijn ze al 2 jaar uit de automaat verdwenen.Steda wrote:In mijn buurt zijn er nog altijd 2 rabo's met 5jes . Valkenswaard en Eersel.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Vandaag waren de automaten van de Rabobank aan het Binnenwegplein te Rotterdam zowel binnen als buiten leeg. O nee, niet helemaal waar, want binnen kon je nogHenk Draijer wrote:Komende zaterdag (27 dec) misschien lege geldautomaten ?
Rabobank in Arnhem heeft geen
meer
Alleen nog
De Rabobank in Terborg heeft zijn filiaal gesloten, maar de automaat buiten blijft gelukkig nog. Met

- eddydevries
- Forum Moderator

Vandaag er geweest, en..........op 30 mei 2014, Elmo wrote:Minder goed nieuws op retailmixvlak: het kantoor in Voorburg is verbouwd, en daarbij is de retail-ATM verdwenen.Wel zit er nu een opname-stortings-ATM aan de buitenkant.
Deze opname-stortings-ATM geeft nu RETAILMIX !!!!
Je kan er dus 24u/d terecht !!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Groningen dus ook binnen? Daar ben ik komend weekend, maar waarschijnlijk op zaterdag niet vroeg genoeg om het kantoor nog te kunnen betreden...Fons wrote:Volgens mij zit alleen de retailmix aan de Neude in Utrecht buitendesmond1982 wrote:Heeft iemand een link waar ik een overzicht kan vinden waar de retailmix van abn amro zitten.
De plaatsen weet ik wel alleen niet of ze binnen of buiten zitten.