Ik neem aan dat ze dat in 500'jes had dan. Moet er niet aan denken als dat erin moet in 5'jes....De-Ker wrote:het is maar te hopen voor deze colombiaanse dat hij dat niet al gedaan heeft http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... gina.dhtmleurofever wrote:ik heb onlangs zo'n 3 vijfjes gekregen,kraaknet.en euh.......koentje kwestie van die erectie,niet op je biljetten he.vergeet niet dat de kans bestaat dat wij die ingeven![]()
Nieuwe, oude biljetten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

- harrycompany

-
Talking Head
- Euro-Master in Training

Franse tientjes
Vandaag bundel gloednieuwe LOO8C3 10tjes.
Die zijn toch ook ergens begraven geraakt.
Die zijn toch ook ergens begraven geraakt.
Vandaag net voor sluitingstijd een bank binnengestapt om 175€ aan munten om te wisselen in biljetten. De man achter het loket moest mij helaas melden dat ze bijna zonder biljetten van 5 euro zaten en dat hij dus niet alles in vijfjes kon geven tenzij ik tevreden was met hele vieze, oude biljetten die in een schuifje apart lagen om opgestuurd te worden naar de nationale bank. Normaal zouden ze zulke biljetten nooit terug in roullatie brengen.
Indien ik liever propere biljetten had moest ik de volgende dag maar terug komen.
Ik heb de oude biljetten maar aanvaard uit vrees dat ik anders een ganse reeks van opeenvolgende nummers zou krijgen. Uit de oude biljetten is helaas geen hit gekomen
Edit 09/05: ik had ook nog enkele tientjes meegekregen die ik nog niet had ingevoerd, daar bleek wel een hit tussen te zitten
Indien ik liever propere biljetten had moest ik de volgende dag maar terug komen.
Ik heb de oude biljetten maar aanvaard uit vrees dat ik anders een ganse reeks van opeenvolgende nummers zou krijgen. Uit de oude biljetten is helaas geen hit gekomen
Edit 09/05: ik had ook nog enkele tientjes meegekregen die ik nog niet had ingevoerd, daar bleek wel een hit tussen te zitten
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
naar Roermond hoef je ook niet te komen R006 R006 en R006Crazy Bob wrote:Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
Dexia Bank in Booischot (deelgemeente van Heist-op-den-Berg) net hetzelfde.Dinkietoy wrote:Dexia Antwerpen Vondelstraat.
In de SSB's fonkelnieuwe briefjes van 50€, wat op zich niet raar is, maar ze hebben wel de oude handtekening. Z/T biljetten.
- Dinkietoy

Dan mogen ze mij altijd die kelder ne keer tonen, kzal die wel mee komen leegmaken,Groover wrote:Dexia Bank in Booischot (deelgemeente van Heist-op-den-Berg) net hetzelfde.Dinkietoy wrote:Dexia Antwerpen Vondelstraat.
In de SSB's fonkelnieuwe briefjes van 50€, wat op zich niet raar is, maar ze hebben wel de oude handtekening. Z/T biljetten.Zou Dexia nog ergens een kwijtgewaand pallet hebben terug gevonden?
Vandaag ook weer een nieuw oud tientje ontvangen P/G (oude handtekening), maar geen kreukje te bespeuren.
Volgens mij worden er inderdaad een behoorlijk aantal "oude" biljetten nu in omloop gebracht. Er is dus ergens een "voorraad" geweest. Zou dat de maken hebben met de enorme valuta-vlucht naar niet-Euro landen zoals Polen waar de Euro een soort schaduw-valuta is geworden doordat veel mensen in Euro-landen hun geld verdienen?
- eddydevries
- Forum Moderator

Dan moet je naar Capelle aan den IJssel of Rotterdam gaanCrazy Bob wrote:Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
Ik had er gisteren geen enkel nieuw biljet vandaan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Gister
60x R006/X
in
Vosselaar
100x R004/X
in
Wesmalle (03.05.07 gedrukt)
60x R006/X
100x R004/X
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten