Nieuwe, oude biljetten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

De-Ker wrote:
eurofever wrote:ik heb onlangs zo'n 3 vijfjes gekregen,kraaknet.en euh.......koentje kwestie van die erectie,niet op je biljetten he.vergeet niet dat de kans bestaat dat wij die ingeven :lol: :lol:
het is maar te hopen voor deze colombiaanse dat hij dat niet al gedaan heeft http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... gina.dhtml
Ik neem aan dat ze dat in 500'jes had dan. Moet er niet aan denken als dat erin moet in 5'jes....
alice11
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by alice11 »

vandaag bij ING voor €150 vijfjes gehaald allemaal nieuw en opeenvolgend :evil: :evil: allemaar R/X
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

alice11 wrote:vandaag bij ING voor €150 vijfjes gehaald allemaal nieuw en opeenvolgend :evil: :evil: allemaar R/X
Lijkt mij een mooie toekomstige hitverzekering! May the notes travel far :)
Talking Head
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Franse tientjes

Post by Talking Head »

Vandaag bundel gloednieuwe LOO8C3 10tjes.
Die zijn toch ook ergens begraven geraakt.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ik kreeg afgelopen zondag bij de atm in dexia Overpelt allemaal nieuwe duisenberg van 50 euro. T004.. Z61........
Groover
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Groover »

Vandaag net voor sluitingstijd een bank binnengestapt om 175€ aan munten om te wisselen in biljetten. De man achter het loket moest mij helaas melden dat ze bijna zonder biljetten van 5 euro zaten en dat hij dus niet alles in vijfjes kon geven tenzij ik tevreden was met hele vieze, oude biljetten die in een schuifje apart lagen om opgestuurd te worden naar de nationale bank. Normaal zouden ze zulke biljetten nooit terug in roullatie brengen.
Indien ik liever propere biljetten had moest ik de volgende dag maar terug komen.
Ik heb de oude biljetten maar aanvaard uit vrees dat ik anders een ganse reeks van opeenvolgende nummers zou krijgen. Uit de oude biljetten is helaas geen hit gekomen :(

Edit 09/05: ik had ook nog enkele tientjes meegekregen die ik nog niet had ingevoerd, daar bleek wel een hit tussen te zitten :P
Dinkietoy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Dinkietoy »

Dexia Antwerpen Vondelstraat.
In de SSB's fonkelnieuwe briefjes van 50€, wat op zich niet raar is, maar ze hebben wel de oude handtekening. Z/T biljetten. 8O
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

Crazy Bob wrote:Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
naar Roermond hoef je ook niet te komen R006 R006 en R006
Groover
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Groover »

Dinkietoy wrote:Dexia Antwerpen Vondelstraat.
In de SSB's fonkelnieuwe briefjes van 50€, wat op zich niet raar is, maar ze hebben wel de oude handtekening. Z/T biljetten. 8O
Dexia Bank in Booischot (deelgemeente van Heist-op-den-Berg) net hetzelfde. :!: Zou Dexia nog ergens een kwijtgewaand pallet hebben terug gevonden?
Dinkietoy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Dinkietoy »

Groover wrote:
Dinkietoy wrote:Dexia Antwerpen Vondelstraat.
Dexia Bank in Booischot (deelgemeente van Heist-op-den-Berg) net hetzelfde. :!: Zou Dexia nog ergens een kwijtgewaand pallet hebben terug gevonden?
Dan mogen ze mij altijd die kelder ne keer tonen, kzal die wel mee komen leegmaken, :lol:

Vandaag ook weer een nieuw oud tientje ontvangen P/G (oude handtekening), maar geen kreukje te bespeuren.
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

Volgens mij worden er inderdaad een behoorlijk aantal "oude" biljetten nu in omloop gebracht. Er is dus ergens een "voorraad" geweest. Zou dat de maken hebben met de enorme valuta-vlucht naar niet-Euro landen zoals Polen waar de Euro een soort schaduw-valuta is geworden doordat veel mensen in Euro-landen hun geld verdienen?
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
Dinkietoy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Dinkietoy »

Vandaag weer een nieuw/oud tientje uit de SSB in het Centraal Station in Antwerpen bij DEXIA, (Z/T) volledig ongebruikt, maar eentje, de rest waren ook allemaal oude handtekeningen maar bijna rotversleten.
Maar geen hits, jammer genoeg. :(
Het nieuwe oude tientje verdwijnt in mn verzameling 8)
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Crazy Bob wrote:Ik word inmiddels een beetje gek van die nieuwe Duitse (R005/R006) vijfjes. Echt overal kom ik ze inmiddels tegen: de laatste weken o.a. De Bilt, Zevenhuizen, Bergschenhoek, H-I-Ambacht en Strijen. De laatste keer dat ik vijfjes uit de automaat haalde die NIET nieuw en met de combinatie R/X waren, is inmiddels al meer dan 2 weken terug...
Dan moet je naar Capelle aan den IJssel of Rotterdam gaan :wink: .

Ik had er gisteren geen enkel nieuw biljet vandaan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Gister

60x R006/X :note-5: in :flag-be: Vosselaar
100x R004/X :note-5: in :flag-be: Wesmalle (03.05.07 gedrukt)
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”