Itse tuli about viikko sitten Thaimaassa vähän mietittyä, miten pitäisi toimia. Homma meni siten, että matkustin yksin Thaimaahan eurosetelinipun kanssa. Ko. setelit olin nostanut Suomessa pankkiautomaatista, ja syöttänyt ne EBT:iin jo ennen matkaa, luonnollisesti pankkiautomaatin sijainnin postinumerolla.
Vajaan viikon Bangkokissa oleskelun jälkeen vaimoni tuli sinne perässä (mulla oli pitempi loma

), ja matkustimme Hua Hiniin. Siellä hoksasin, että vaimon lompakossahan pullistelee iso nippu eurovaluuttaa, joten eikun sarjanumerot ylös ja nettibaariin kirjaamaan ne järjestelmään. Näin teinkin, ja laitoin maaksi Thaimaan, kaupungiksi Hua Hinin ja postinumeroksi 77110:n, niin kuin paikassa josta setelit 'löysin' on.
Osa noista rahoista vaihtui Thaimaan bahteiksi paikan päällä, mutta voi olla, että osa tuli vielä takaisin Suomeen. Tuntui aluksi jotenkin omituiselta mahdollisuus, että tulisi Thaimaa-Suomi -osuma setelistä, jonka itse on vienyt 'käymään' Thaimaassa, mutta kiistatta sain setelit käteeni Hua Hinissa, jonka jälkeen vaimo on niitä taas omin päin käyttänyt, joten mahdollisen niistä syntyvän osuman pitäisi minun järkeni mukaan olla ihan aito. Mitä mieltä raati on?