Nederland vs. Belgie op 13 november
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- googlejaps
- Euro-Master
Re: Nederland vs. Belgie op 13 november
Ik ben nu ook googlejaps_team-NL. Ik zal proberen om geld te gaan bestellen zodat ik alles mooi kan invoeren. Als ik mijn dagrecord van 418 die dag kan verbreken zal ik heel tevreden zijn.
We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.
We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.
- Oyster
- Euro-Expert in Training
En tot 13 november is er toch wel genoeg tijd om te werven?bren_nmgn wrote:wat nu als er vanuit NL meer animo blijkt te zijn dan vanuit Belgie? of andersom?
misschien als voorwaarde stellen dat er evenveel deelnemers zijn uit beide landen om het een beetje eerlijk te houden?
of draaf ik nu te ver door?
(PS: COUNT ME IN!)
Ik dacht ook al dat gewoon alle biljetten/hits tellen, zelfs die van de niet-forumers.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- harrycompany
Alle gebruikers doen automatisch mee, of ze nou willen of niet 

Goin' down to southpark.....
als ieder biljet & iedere hit in NL&B telt, is de nickverandering dan niet overbodig? 
ik heb zojuist de gemiddelde dagingave van Nl & B bekeken vd afgelopen week, maand etc, en dat ziet er niet echt bemoedigend uit voor ons hollanders..... reden te meer om een heleboel zieltjes te gaan winnen !
miss een PB naar de top 50 van NL jongens?

ik heb zojuist de gemiddelde dagingave van Nl & B bekeken vd afgelopen week, maand etc, en dat ziet er niet echt bemoedigend uit voor ons hollanders..... reden te meer om een heleboel zieltjes te gaan winnen !

what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
- harrycompany
ik denk dat de naamverandering meer is om aandacht aan de andere te trekken
knijpen de nederlanders em al

Ik kan nu al zeggen dat ik vrijdag 13 november geen enkel biljet uit Nederland (of België) kan invoeren, aangezien ik dan in Duitsland ben als alsluiting van een drie weekse rondreis door diverse landen.
Maar er is natuurlijk wel kans op passieve hits
succes ermee in ieder geval
Maar er is natuurlijk wel kans op passieve hits

succes ermee in ieder geval
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

- MM8_NL
- Euro-Master
Onze hits tellen toch niet mee?googlejaps wrote: We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.

Zoals ik het begrepen heb tellen alle hits, dus ook de hitsMM8_NL wrote:Onze hits tellen toch niet mee?googlejaps wrote: We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.![]()

"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
Er zouden toch twee competities lopen, een biljetten invoer race en een wedstrijdje hits scoren?
- MM8_NL
- Euro-Master
Ik bedoelde dat wij geenjrnsndrs wrote:Zoals ik het begrepen heb tellen alle hits, dus ook de hitsMM8_NL wrote:Onze hits tellen toch niet mee?googlejaps wrote: We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.![]()
->
. Je kunt het proberen, maar het risico is dat je vooral hits
->
scoort.

Dat is geen probleem, de plaats van de hit telt, zowel actief als passief.MM8_NL wrote:Ik bedoelde dat wij geenjrnsndrs wrote:Zoals ik het begrepen heb tellen alle hits, dus ook de hitsMM8_NL wrote:Onze hits tellen toch niet mee?googlejaps wrote: We kunnen inderdaad een lijstje maken in dit topic waar je kan zien wie er allemaal mee doet, maar je moet je dan wel realiseren dat iedereen die op die dag hits genereert met Nederland/Belgie automatisch meedoet.![]()
->
. Je kunt het proberen, maar het risico is dat je vooral hits
->
scoort.
gebruiker zijn.
Voor een biljetten ivoer race, als die komt, zul je deze kant op moeten komen. De plaats waar een biljet wordt ingegeven is volgens mij dan bepalend.
- googlejaps
- Euro-Master
Nee precies. Buitenlanders op bezoek injrnsndrs wrote:
Dat is geen probleem, de plaats van de hit telt, zowel actief als passief.
Voor een biljetten ivoer race, als die komt, zul je deze kant op moeten komen. De plaats waar een biljet wordt ingegeven is volgens mij dan bepalend.

Iedereen doet inderdaad vanzelf mee, ik heb ervoor gekozen om mijn nick te veranderen om aan te geven dat ik echt iets extra's wil geven op de 13e, dus ruim boven mijn gemiddelde dagingave ga scoren. Ik hoop dat iedereen die deze wedstrijd echt serieus neemt, ook dat aangeeft in zijn nick, lekker overzichtelijk.bren_nmgn wrote:als ieder biljet & iedere hit in NL&B telt, is de nickverandering dan niet overbodig?
De dagingave van de Belgen is inderdaad structureel hoger de laatste tijd, opvallend is wel dat de dagelijkse hitopbrengst van de Nederlanders duidelijk hoger is. Dus als er niets speciaals gebeurt de 13e dan krijgen we een 1-1 einduitslag.
googlejaps wrote:
Daarom heb ik het eddydevries ook afgeraden om deze dag op bezoek te gaan in