meeting Sint-Niklaas 8 mei 2010

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

karting ?

Poll ended at Wed Mar 17, 2010 10:41 pm

ik in een kart ? toch maar niet...
6
50%
een kwartiertje is genoeg (€19)
1
8%
een wedstrijdje ! (15 min oefen en 15 min race, €35, enkel indien we met minstens 12 zijn)
5
42%

Total votes: 12

philgelico
Euro-Master
Euro-Master
Location: Arras, France - Viriville, France - Lido di Dante, Italy, and anywhere else inside Eurozone.

Re: meeting Sint-Niklaas 8 mei 2010

Post by philgelico »

eddydevries wrote:P.S.: ik hoop, dat ik genoeg Frans spreek om met iedereen te kunnen spreken.
Don't worry eddy, you can also speak english with my brother (Jackgaillard) and with me, we understand it without any problem.
erzin wrote: We beginnen op de markt van Sint-Niklaas. Sint-Niklaas heeft de grootste markt van België, daar kan je toch moeilijk naast kijken. Er zijn op de markt en dicht bij de markt voldoende banken (vb 2x dexia, fortis & Ing). Als je vanaf de E17 autosnelweg komt, passeer je op de parklaan nog een ING en een KBC. Genoeg mogelijkheden om aan biljetten te komen. En de meeting begint op het moment dat de banken dicht gaan, of dacht je dat dit toeval was ? :wink:
Ik zal wel voor plannetjes zorge hoe het makkelijkste naar JPR te rijden (via de markt voorbij KBC en ING, afslaan naar links en voorbij de Fortis baan volgen :lol: )
I understand a little bit of written dutch . And, ezrin, i see that you propose an excellent program... :wink:
Si tu veux voler avec les aigles, éloigne-toi des paons. (proverbe d'origine inconnue)
千里之行 始于足下, proverbe chinois
اتَّكَلْنا منه على خُصٍّ الاتحاد قوة, proverbe arabe
ספר המעשיות: כולל אגדות וסיפורים מתוך קובץ כ"י ישן, proverbe sanskrit
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

zet mij maar op de mischien lijst

ik moet nog mijn werkschema ontvangen
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Fons wrote:Het lijkt me erg leuk, maar ik denk dat ik die dag niet kan.

En voor een afterparty is Duitsland te ver vanaf daar... ;)

Ze mij maar bij 'misschien'
De rondwandeling ga ik niet halen, maar misschien lukt het me om er rond 16:30 te zijn...
pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

Vanwege wintersport niet gereageerd . Wat een leuk idee. Dus ik ben wel voor een meeting incl. complete karting te vinden.

Ik ga komen

Groet Pet26644
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Ik weet nog niet zeker of ik kom, dus zet me maar op het misschien lijstje. Jammer dat de Belgische Bank in Antwerpen niet op zaterdag open is, anders konden mensen er
voor de meeting nog naar toe. Misschien kunnen we een afterparty in Frankrijk houden :lol: , is ten slotte ook niet zo ver weg.
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

rlaurenssen wrote:Ik weet nog niet zeker of ik kom, dus zet me maar op het misschien lijstje. Jammer dat de Belgische Bank in Antwerpen niet op zaterdag open is, anders konden mensen er
voor de meeting nog naar toe. Misschien kunnen we een afterparty in Frankrijk houden :lol: , is ten slotte ook niet zo ver weg.
er zijn voldoende gewone banken open op zaterdagmorgen in België, biljetten halen is niet zo moeilijk. Je kan makkelijk voor je naar Sint-Niklaas komt stoppen op de markt van Beveren, daar zijn ook verschillende banken open. :wink:
en we zitten idd dichter bij frankrijk dan bij duitsland, maar Lille/Rijsel is een uur rijden vanuit Sint-Niklaas. Als je daarna nog terug moet naar Nederland, ben je wel lang onderweg.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

erzin wrote:
rlaurenssen wrote:Ik weet nog niet zeker of ik kom, dus zet me maar op het misschien lijstje. Jammer dat de Belgische Bank in Antwerpen niet op zaterdag open is, anders konden mensen er
er zijn voldoende gewone banken open op zaterdagmorgen in België, biljetten halen is niet zo moeilijk. Je kan makkelijk voor je naar Sint-Niklaas komt stoppen op de markt van Beveren, daar zijn ook verschillende banken open. :wink:
en we zitten idd dichter bij frankrijk dan bij duitsland, maar Lille/Rijsel is een uur rijden vanuit Sint-Niklaas. Als je daarna nog terug moet naar Nederland, ben je wel lang onderweg.
De reden, om een 'afterparty' in Duitsland te houden, was dat je €500 aan :note-5: kunt pinnen (dus 100 biljetten erbij).

Volgens mij is dat in Frankrijk niet mogelijk; in België kan je er makkelijker aan komen (of weet je een plekje, waar je wel terecht kan?).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

geen idee of je in Frankrijk :note-5: kan pinnen, dat zou ik moeten vragen op het Franse forum.
maar of je nu naar Duitsland of Frankrijk gaat, vanuit Sint-Niklaas is het altijd een grote omweg.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Omwegen maken is voor ons niet zo bijzonder. Als je ziet vanuit welke meetings we "even" door zijn gereden naar Duitsland..... (dan maakt 100 km niet zoveel meer uit).
erzin wrote:
eddydevries wrote: De weg naar Sint-Niklaas ken ik "blindelings" (ik kom er wel vaker), maar naar het kartcentrum zal ik even apart naar gaan kijken. Als de meeting bij een bank werd gehouden was het heel makkelijk geweest :wink: .

P.S.: ik hoop, dat ik genoeg Frans spreek om met iedereen te kunnen spreken.
We beginnen op de markt van Sint-Niklaas. Sint-Niklaas heeft de grootste markt van België, daar kan je toch moeilijk naast kijken. Er zijn op de markt en dicht bij de markt voldoende banken (vb 2x dexia, fortis & Ing). Als je vanaf de E17 autosnelweg komt, passeer je op de parklaan nog een ING en een KBC. Genoeg mogelijkheden om aan biljetten te komen. En de meeting begint op het moment dat de banken dicht gaan, of dacht je dat dit toeval was ? :wink:
Ik zal wel voor plannetjes zorge hoe het makkelijkste naar JPR te rijden (via de markt voorbij KBC en ING, afslaan naar links en voorbij de Fortis baan volgen :lol: )
Om nog even hierop terug te komen: de Markt kan ik wel vinden :wink: . Ik heb haast zelfs een eigen parkeerplaats onder de Markt (de precieze naam van dat gedeelte kan ik nooit onthouden (zulke allerdaagse namen zijn het niet), maar ik zet hem altijd in het gele gedeelte).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

elk deel van de parking wordt aangeduid met een sinnekloases (sint-niklaas) woord zoals oekedoeleke (kikkervisje), weir (haag) of blaffetuur (luik voor een raam). ik ken niet alle namen van buiten en sommige namen zijn echt oud-sint-niklase woorden die niet veel meer gebruikt worden.
philgelico
Euro-Master
Euro-Master
Location: Arras, France - Viriville, France - Lido di Dante, Italy, and anywhere else inside Eurozone.

Post by philgelico »

Hello ezrin !
Excellent news : as expected Brother Jack and I will come for sure to the Sint-Niklaas meeting.
Therefore you can change and place us into the "Ik Kom" instead of "Ik Kom misschien".
I'm really happy about that ! :D
Si tu veux voler avec les aigles, éloigne-toi des paons. (proverbe d'origine inconnue)
千里之行 始于足下, proverbe chinois
اتَّكَلْنا منه على خُصٍّ الاتحاد قوة, proverbe arabe
ספר המעשיות: כולל אגדות וסיפורים מתוך קובץ כ"י ישן, proverbe sanskrit
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Cool! you're welcome. I think it's the first time that someone from france come to a Benelux meeting.
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by erzin »

tres bien, vous êtes dans la liste 'je viens' :D
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Zet mij maar bij het lijstje, ik kom. Heb vrij kunnen krijgen op mijn werk.
Tot 8 mei,

ps. Ik wil ook wel karten.
aloxe
Euro-Master
Euro-Master

Post by aloxe »

erzin wrote:geen idee of je in Frankrijk :note-5: kan pinnen, dat zou ik moeten vragen op het Franse forum.
maar of je nu naar Duitsland of Frankrijk gaat, vanuit Sint-Niklaas is het altijd een grote omweg.
Dat was heel moeielijk in Frankrijk om een :note-5: pinnen (zie hier) maar nu La Banque Postale heft veel niew geldautomaat met :note-5: (zie hier)

P.S. Ik kom
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other statsmy map of France
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”