Hei kiitti, mietinkin, mistä saisi tietää, mikä on esimerkiksi jonkun kaupan, josta saa kirjattavat setelit, postinumero. Ei, ei yhtään monimutkainen lause...
Hohhoijaa....Vois alkaa mullekki pikkuhiljaa tuleen osumaa. Alkaa usko loppu pikkuhiljaa tähän hommaan reilun vuojen oon lyöny seteleitä tänne viimeaikoina kylläkin vähemmän ja syötettyjä seteleitä tällä hetkellä 317 ilman osumaa.
En tiedä, missä päin kuningas asuu, mutta riippuu aika paljon näköjään siitäkin tuo osumien määrä. Tampereella näyttäisi napsuvan melko tiheään, mutta täällä oulussa ei sitten millään. Eilen tuli minulle ensimmäinen osuma, 791 seteliä syötettyäni.
Onneksi olkoon, JuusoJuu! Olen vannonut käyväni jokaisessa paikassa, jossa osumasetelini on aiemmin seikkaillut tai tulee seikkailemaan. Täytyy siis suunnata Liminkaan.
Olin minäkin vähän äimän käkenä kun heti eka osui kohdalle. Ajattelin että taitaa ollakin aika suosittua touhua... Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
MestariM wrote:Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Harmi kun ei ollut mun setelini. Olen kyllä kanssa aika runsaasti seteleitä tuonne Virroillekkin levitellyt.
Siellä tulee käytyä ainakin kerran kuukaudessa muiden harrasteiden puolesta.
Kuningas wrote:Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
Kyllä aika tekee tehtävänsä ja osuma sieltä tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin Kuninkaallekin. On kyllä kieltämättä harmillista, että Oulussa ei ole kovin paljon aktiivisia ebt-käyttäjiä. Ainut "turbosyöttäjä" taitaa olla JuusoJuu.
Kuningas wrote:Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
Tervetuloa ja tuo paljon oululaisia seteleitä mukanas niin josko joku niistä löytyis ja saatais osumille välimatkaa
MestariM wrote:Olin minäkin vähän äimän käkenä kun heti eka osui kohdalle. Ajattelin että taitaa ollakin aika suosittua touhua... Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Onnea meidänkin syöttäjäperheen puolesta. Tulemme viikonlopuksi Virroille levittelemään pohjoissavolaisia seteleitä. Jos vaikka saisit uusia hittejä...
Jos asialla nyt on jotain merkitystä, niin Virtain (keskustan) postinumero on 34800, ei 16200.