Osuma Ensimmäisellä

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

nti Täti
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by nti Täti »

Hei kiitti, mietinkin, mistä saisi tietää, mikä on esimerkiksi jonkun kaupan, josta saa kirjattavat setelit, postinumero.
Ei, ei yhtään monimutkainen lause... :roll:
Kohtuus kaikessa mutta liioitella saa aina.
Kuningas
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Kuningas »

Hohhoijaa....Vois alkaa mullekki pikkuhiljaa tuleen osumaa. Alkaa usko loppu pikkuhiljaa tähän hommaan reilun vuojen oon lyöny seteleitä tänne viimeaikoina kylläkin vähemmän ja syötettyjä seteleitä tällä hetkellä 317 ilman osumaa.
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

En tiedä, missä päin kuningas asuu, mutta riippuu aika paljon näköjään siitäkin tuo osumien määrä. Tampereella näyttäisi napsuvan melko tiheään, mutta täällä oulussa ei sitten millään. Eilen tuli minulle ensimmäinen osuma, 791 seteliä syötettyäni.
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

Onneksi olkoon, JuusoJuu! Olen vannonut käyväni jokaisessa paikassa, jossa osumasetelini on aiemmin seikkaillut tai tulee seikkailemaan. Täytyy siis suunnata Liminkaan. :D
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

No eihän tuo vielä pitkä matka ole. Tulee varmaan itelläki tuossa keskustassa käytyä, eikö se ollu 90100 alueella ilmoitettu aiemmin :)
MestariM

Post by MestariM »

Olin minäkin vähän äimän käkenä kun heti eka osui kohdalle. Ajattelin että taitaa ollakin aika suosittua touhua... Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Hehehe todellakin aika mäihä kävi. Kiitoksia ja onnea kun löysit setelini :)
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Mistä muuten kuulit näistä sivuista MestariM?
Kuningas
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Kuningas »

Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

MestariM wrote:Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Harmi kun ei ollut mun setelini. Olen kyllä kanssa aika runsaasti seteleitä tuonne Virroillekkin levitellyt.
Siellä tulee käytyä ainakin kerran kuukaudessa muiden harrasteiden puolesta.
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

Kuningas wrote:Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
Kyllä aika tekee tehtävänsä ja osuma sieltä tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin Kuninkaallekin. On kyllä kieltämättä harmillista, että Oulussa ei ole kovin paljon aktiivisia ebt-käyttäjiä. Ainut "turbosyöttäjä" taitaa olla JuusoJuu.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Kuningas wrote:Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.
Tervetuloa ja tuo paljon oululaisia seteleitä mukanas niin josko joku niistä löytyis ja saatais osumille välimatkaa :P
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

Tuo mielummin kymppejä ja vitosia. Ne kiretää paremmin, vaikka elinaika lyhyempi.

Suurin osa kaupoista tilittää 20 euroset ja sitä suuremmat pankkiin, joten leviävät sieltäkäsin automaatteihin eri puolille maata.
juk3965

Post by juk3965 »

MestariM wrote:Olin minäkin vähän äimän käkenä kun heti eka osui kohdalle. Ajattelin että taitaa ollakin aika suosittua touhua... Nyt olen kaksi seteliä naputellut, se eka oli Tampereelta liikkunut sata kilsaa pohjoiseen, Virroille ja se oli viety pankkiin. Saa nähdä jatkuuko mäihä, ilmeisesti tuskin.
Onnea meidänkin syöttäjäperheen puolesta. Tulemme viikonlopuksi Virroille levittelemään pohjoissavolaisia seteleitä. Jos vaikka saisit uusia hittejä...
Jos asialla nyt on jotain merkitystä, niin Virtain (keskustan) postinumero on 34800, ei 16200.
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

Näin on. Kumpaan meet Onnenpäiviin vai Eetvarttiin?? :lol:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”