Veel nieuwe finse users
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Blueman
- Euro-Master
toch niet via welke referernodisch18 wrote:morgen rond het middaguur zal het duidelijk worden. Als je dan rechtsonder op de ebt-pagina klikt kom je op de estat-site. Als je vervolgens op PROVENANCE en dan op Liens d'accès klikt zie je waar iedereen die vandaga op de ebt-site kwam vandaan is gekomen.

Blue is the color that makes people wild!
- nodisch18
- Euro-Master
Nee dat niet, maar meestal kun je daar wel heel makkelijk achterkomen doordat als je vervolgens op de link klikt die heel veel mensen naar EBT heef gelokt krijg je een pagina te zien, als je vervolgens daar even gaat zoeken zie je waarschijnlijk vrij snel een link naar EBT en misschien ook wel een ref-lin van een van de huidige users.Blueman wrote:toch niet via welke referernodisch18 wrote:morgen rond het middaguur zal het duidelijk worden. Als je dan rechtsonder op de ebt-pagina klikt kom je op de estat-site. Als je vervolgens op PROVENANCE en dan op Liens d'accès klikt zie je waar iedereen die vandaga op de ebt-site kwam vandaan is gekomen.
- Blueman
- Euro-Master
goed punt..nodisch18 wrote:
Nee dat niet, maar meestal kun je daar wel heel makkelijk achterkomen doordat als je vervolgens op de link klikt die heel veel mensen naar EBT heef gelokt krijg je een pagina te zien, als je vervolgens daar even gaat zoeken zie je waarschijnlijk vrij snel een link naar EBT en misschien ook wel een ref-lin van een van de huidige users.
als het nou een nieuwe is, knalt hij je dadelijk naar plaats 10 in de reflist

Blue is the color that makes people wild!
- de-jo
- Euro-Master
Op wat wachten dan nog...
Op naar het Noorden,
ipv van Christmas shopping in Londen, (waar je btw met Britse Ponden moet betalen..)
Gaan we met zijn allen naar Finland.......hoera...
In 't Noorden daar moeten er leuke ski-oorden zijn
En momenteel zijn er regelmatig Poollichtavoden.
En we hebben nog veel kans op een hit erbij.
Misschien moeten we de reis betalen met biljetjes van 5€. Daar moet er dan toch zeker een biljet van bbhoeyb tussen zitten....
Toch een leuk idee niet....
Blijft alleen maar de vraag?
"Wie zal dat betalen.....?
Van absurd gesproken.
Op naar het Noorden,
ipv van Christmas shopping in Londen, (waar je btw met Britse Ponden moet betalen..)
Gaan we met zijn allen naar Finland.......hoera...
In 't Noorden daar moeten er leuke ski-oorden zijn
En momenteel zijn er regelmatig Poollichtavoden.
En we hebben nog veel kans op een hit erbij.

Misschien moeten we de reis betalen met biljetjes van 5€. Daar moet er dan toch zeker een biljet van bbhoeyb tussen zitten....

Toch een leuk idee niet....

Blijft alleen maar de vraag?
"Wie zal dat betalen.....?

Van absurd gesproken.
- nodisch18
- Euro-Master
Re: Veel nieuwe finse users
Wellicht heb je het al op het engelse forum gelezen maar hier komen al de finnen vandaan:mollie3 wrote:Weet iemand of er iets op internet gestaan heeft of in de krant of iets dergelijks?
Er komen er ineens wel een heleboel finnen binnen.....
http://www.yle.fi/ylex/ohjelmat/alasivu.3.shtml
In totaal gisteren 264 keer....

Inderdaad had ik al gelezen en gezien, alleen mijn fins moet ik nog een beetje (veel) bijschaven vrees ik, het enige wat ik begreep was www.eurobilltracker.com............