zo gauw ik mijn nieuwe bril heb doe ik terug mee dat rotding blijft maar weg en ik wil eigenlijk er niet te veel mensen mee lastig vallen.
in elk geval staan er voor nieuwjaar nog minstens 600€ van mij te verwachten (=bril-voorschot)
Ik heb de afgelopen 4 dagen €4415 ingevoerd, waaronder 8 tweehonderd-
jes. Laten we hopen dat HNL nog ergens een hele stapel vijfhonderdjes
heeft liggen...
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Wat we ook moeten halen (Nederlanders), is het totale aantal in Nederland ingevoerde biljetten, dat moet toch wel voor het einde van het jaar bij de 300.000 zijn, we staan nu op 292.830 biljetten.
Elmo wrote:Ik heb de afgelopen 4 dagen €4415 ingevoerd, waaronder 8 tweehonderd-
heeft liggen...
Vroeger gebeurde dat inderdaad af en toe, maar al een lange tijd niet meer, kom op HNL
Fons wrote:Wat we ook moeten halen (Nederlanders), is het totale aantal in Nederland ingevoerde biljetten, dat moet toch wel voor het einde van het jaar bij de 300.000 zijn, we staan nu op 292.830 biljetten.
Elmo wrote:Ik heb de afgelopen 4 dagen €4415 ingevoerd, waaronder 8 tweehonderd-
heeft liggen...
Vroeger gebeurde dat inderdaad af en toe, maar al een lange tijd niet meer, kom op HNL
heu, veel briefjes kan ik niet meer noteren wegens de drukte op het werk maar om het te halen ben ik alle grote briefjes vanaf 100 Euro druk aan het noteren en invoeren. Ik doe mijn best tenzij je liever HNL hebt natuurlijk
heeft liggen...
heu, veel briefjes kan ik niet meer noteren wegens de drukte op het werk maar om het te halen ben ik alle grote briefjes vanaf 100 Euro druk aan het noteren en invoeren. Ik doe mijn best tenzij je liever HNL hebt natuurlijk
Wat je ook kunt doen is de serienummers als een SMS-je opslaan in je
mobiele telefoon. Dat doe ik de laatste tijd wel eens.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Elmo wrote:We hebben op dit moment nog €581.035 nodig. Ik hoop dat we het halen,
deze kerstdagen dreigt het invoertempo nogal in te kakken, er zijn
gisteren maar 2593 biljetten ingevoerd...
gisteren was het al niet veel beter.
2591 biljetten dat is nog erger dan eergisteren.
op dit moment hebben we nog 534460 euro nodig.
dat is 106892 euro per dag dat is veel maar niet onhaalbaar
B3n|ght3d wrote:ik zit al 2 dagen zonder biljetten, en dat op kerstmis :'( :'(
hopelijk ziet het er de komende week rooskleuriger uit!
even off topic B3nlght3d ik bekeek net even je statieken.
ten eerste heel erg mooi gedaan
toen viel me op dat we alle twee op 2 augustus 2003 begonnen zijn
en er met het aantal biljetten maar 100 verschil is