Zijn er hier mensen die bij de bank werken?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Rinkje
- Euro-Newbie
Ik weet niet wat mijn baas er van vind, maar als ik de tijd er voor heb werk ik het hele geldkistje af.....Ralf wrote: maar als je een winkel hebt dan ga je denk ik niet zo snel alle biljetten op zitten schrijven want dan komen er elke keer weer mensen binnen (Ik weet niet wat je baas er van zou vinden. Als je eigen baas bent is het geen probleem) Maarja het zo wel kunnen.

Vanaf volgende week ga ik weer verschillende vestigingen af om te werken, dus weer meer kans op verse biljetten.
Deze vestiging had ik al helemaal genoteerd.
Had een nieuwe tactiek bedacht, 1 kant van de kassa voor "oude" biljetten en 1 kant voor de "nieuwe" biljetten....
Zo blijven geregistreerde en ongeregistreerde biljetten gescheiden.....
Dit heeft mij al 1 hit opgeleverd....
Helaas elke dag de zelfde mensen langs de kassa, dus ook vaak weer de zelfde biljetten terug....

- giberski
- Euro-Master
Nou als je zegt, ik wil een deal sluiten, 45euro in 5jes, moet je eens kijken hoe snel ze kleingeld hebben. Ik heb ook eens in een garage gewerkt en ze wilden liever van het kleingeld af, dus ik werd altijd uitbetaald uit klein potjes die overal opdoken!Rufes wrote:Ik werk nu als schoonmaker, bij een spuitbedrijf maar daar word niet contant betaald.... ik krijg wel contant betaald altijd in briefjes van 50... want hij heeft nooit kleiner jammergenoeg
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
Rufes wrote:Ik werk nu als schoonmaker, bij een spuitbedrijf maar daar word niet contant betaald.... ik krijg wel contant betaald altijd in briefjes van 50... want hij heeft nooit kleiner jammergenoeg
€50 biljetten kunnen ook ver reizen hoor:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=3923835
Maar ja, het is inderdaad leuker om kleinere biljetten te krijgen, grotere hitkans en meer biljetten!
- bhoeyb
- Euro-Master
Vandaag betaalde een klant bij mijn FG-plaats met 200€ .. "Kan dat??" vroeg hij ... Tuurlijk ... Hij kreeg briefjes van 5 en enkele van 10 als wisselgeld teruggiberski wrote:Nou als je zegt, ik wil een deal sluiten, 45euro in 5jes, moet je eens kijken hoe snel ze kleingeld hebben. Ik heb ook eens in een garage gewerkt en ze wilden liever van het kleingeld af, dus ik werd altijd uitbetaald uit klein potjes die overal opdoken!

- hailtotheking
- Euro-Master
Helaas, nee telt niet mee!!EryciusPuteanus wrote:Ik heb vanop m'n bureau zicht op de Fortisbankkantoren van de Wolvengracht in Brussel... telt dat ook?

http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play