Hitkans per land

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Elmo wrote:Maar jij hebt dan ook zo'n 20 hits (coorect me if I'm wrong) met Homerken,
een gebruiker die in een plaats een paar kilometer verderop woont. Als je de
hits met hem niet meerekent is je biljetten/hits-ratio ongeveer 965, dus het
maakt wel een verschil.
Hoeveel het er precies zijn, weet ik nu niet maar 20 is wel erg veel. Ik schat op 13 ofzo.

Heeft Euroblaster ook niet een deel korte afstand-hits?
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

bhoeyb wrote:
Elmo wrote:Maar jij hebt dan ook zo'n 20 hits (coorect me if I'm wrong) met Homerken,
een gebruiker die in een plaats een paar kilometer verderop woont. Als je de
hits met hem niet meerekent is je biljetten/hits-ratio ongeveer 965, dus het
maakt wel een verschil.
Hoeveel het er precies zijn, weet ik nu niet maar 20 is wel erg veel. Ik schat op 13 ofzo.

Heeft Euroblaster ook niet een deel korte afstand-hits?
Het ging meer om het feit dat jij met één en dezelfde user een heleboel hits
had.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Mijn lijstje is weer ge-update :) .. zie pagina 1
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:Mijn lijstje is weer ge-update :) .. zie pagina 1
Leuk om te zien dat de hitkans overal stijgt :D
Zal in de toekomst nog veel meer stijgen :)
de-jo
Euro-Master
Euro-Master

Post by de-jo »

Fonzie wrote:
Ralf wrote: Ik had het van nederland toch wel hoger verwacht maar het is net wat je zegt het komt door veel nederlanders in vergelijking met bijv Belgie en Finland.
Ja, Duitsland heeft dat probleem nog sterker: in absolute aantallen hebben zij de meeste geregistreerde biljetten maar door hun enorme inwoneraantal is het relatieve aantal geregistreerde biljetten nog erg laag. Dan heeft Luxemburg het weer een stuk gemakkelijker :)
Alle grote landen hebben dat probleem;
maar als er dan een 'genuine' hit gerealiseerd wordt, dan is dat meestal ook wel een mooie! Vele km en lange duurtijd. Frankrijk heeft nog meer dat probleem. Dus heel weinig hits, maar die die er zijn zijn klappers!
(zie ook engelstalig forum met de Top 50 afstanden en duurtijd)
EryciusPuteanus
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by EryciusPuteanus »

Ik wil nu niet de Vlaams nationalist uithangen of zo (integendeel... ) maar kan er es geen onderscheid gemaakt worden tussen Vlaanderen en Wallonië wat dat betreft?
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

EryciusPuteanus wrote:Ik wil nu niet de Vlaams nationalist uithangen of zo (integendeel... ) maar kan er es geen onderscheid gemaakt worden tussen Vlaanderen en Wallonië wat dat betreft?
De biljetten worden niet per landsdeel op de site gepubliceerd dus dat gaat niet lukken. Om diezelfde reden staan ook de Friezen niet apart vermeld... en de Basken, Padaniërs, Grieks-Macedoniërs, Bosnische Serviërs, Bosnische Moslims, Zuid-Tirolers, Jutlanders, Lappen, Sudentenduitsers, Retro-Romanen etc. etc. etc. :lol: :wink: 8)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by DrGreenTom »

Kan je ergens zien hoeveel hits er nu eigenlijk per land zijn ?

Want als je dit lijstje ziet zijn er precies onevenredig veel hits in Finloand zijn ? Al kan dat misschien verklaard worden doordat het land zo geïsoleerd ligt en er weinig biljetten naar EBT-woestijnen verdwijnen ?
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

De lijst is weer geupdate (zie eerste pagina)

Nog een leuk feitje: Als alle 12 eurolanden nou evenveel biljetten per inwoner hadden ingevoerd als de Finnen, dan zaten we nu op 31.613.993 biljetten, da's ongeveer 12 keer zoveel als nu het geval is. Zou de server dat nog aankunnen?
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

De lijst heeft weer een update ondergaan. Ik heb de getallen vergeleken met 3 maanden geleden dus dat geeft een goed beeld van de EBT-activiteit per land... :)
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Ik verwacht dat deze lijst wel een beetje veranderingen zal ondergaan door de toevloed aan gebruikers uit de zuiderse landen.
M.a.w. deze lijst vraagt om een update. :wink:
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Fonzie is momenteel bezig met veldonderzoek.

Hij is bezig de hitgevoeligheid van Italie te testen en komt binnenkort terug.

Terwijl hij zich geconcentreerd aan dit onderzoek wijdt, beweegt hij zich meestal voort op de ski. Een toepasselijk vervoermiddel voor de besneeuwde bergen en dalen van de Italiaanse Alpen.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

De Slak wrote:Ik verwacht dat deze lijst wel een beetje veranderingen zal ondergaan door de toevloed aan gebruikers uit de zuiderse landen.
M.a.w. deze lijst vraagt om een update. :wink:
:roll: :P Ga je gang Slak.dan kunnen we dit als motivatie gebruiken om de Nederlandse bevolking wat aan te sporen om meer mee te doen. succes.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”