Hullujen setelifanaatikkojen joukkokokoontuminen Tampereella

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Äänestä vain jos olet varma mitä äänestät

Kyllä ja nimenomaan alustavana viikonloppuna
7
23%
Kyllä, ihan sama milloin.
4
13%
Kyllä, mutta vko 24 ei käy. Ehdotan muuta aikaa
0
No votes
Tämä on lähinnä niille jotka ei tuu.
20
65%

Total votes: 31

aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

ellinoora wrote: Ei hätää, 6 innokasta jo mukana :P
Ei vaan 7, koska itse en ole äänestänyt
Eli:

aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora,

eli 5 nimeä. Kaksi muutakin on äänestänyt tulevansa mutta nimiä ei näy, eli ilmottaisitteko.

Kiitos
SPACE FP
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by SPACE FP »

aplfi wrote:Kaksi muutakin on äänestänyt tulevansa mutta nimiä ei näy, eli ilmottaisitteko.

Kiitos
Meikäläinen on toinen niistä nimettömistä. Olen kesäkuussa juhannukseen saakka lomillakin joten lähden mielelläni jos vain suinkin ennätän katsomaan miltä muut tähän eurohommaan kajahtaneet ihmiset oikein näyttävät, yhtäkään toista harrastajaa kun en ole vielä ihme kyllä tavannut, ainakaan tietääkseni.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

aplfi wrote:
ellinoora wrote: Ei hätää, 6 innokasta jo mukana :P
Ei vaan 7, koska itsekin olen jo äänestänyt
Eli:

aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora
SPACE FP

eli 6 nimeä. Yksi muukin on äänestänyt tulevansa mutta nimee ei näy, eli ilmottaisitko.

Kiitos
Niin ja alkakaa nyt sitten paikkaa ja kellonaikaa vunteeraamaan, Tietenkin vähän niinku pitkämatkalaisten eli ellinooran ja mahdollisten ulkomaan elävien ehdoilla.

Siis päivämäärä 12.6 on täten lyöty lukkoon kun ei muitakaan ehdotuksia tullu.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Eikö kellään oo mitään ehdotuksia vai eikö tulijat oo käyny täällä keskustelupalstalla????????? :? :? :? :? :? :?

Sanokaa ny edes mielipiteenne, että pidetäänkö pelkkä terassi-ilta vai kokoonnutaanko jo aamu/keskipäivällä ja hillutaan jossain koko päivä vai mitä. Jokainen tulija saa sanoo mielipiteensä ja enemmistö voittaa. :idea: :?: :idea: :?: :idea: :?:
vanska
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by vanska »

Meikäläinen ei ainakaan kerkiä koko päivää hillumaan kaupungilla. Sellanen terassi kokoontuminen illansuussa sopii parhaiten. Ajallisesti siinä 17-18 jälkeen. Ja kaikki keskustan terassit/pubit kelpaa, ei tolla porukalla ainakaan tunkua niihin saada aikaseks.

Toivottavasti noi ilmat vaan kerkiää plussan puolelle tässä ennen h-hetkeä.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Mulle sopii ihan kaikki ajat :) Mieluiten kuitenkin terassille jos vaan säät sallii, eikä minnekkään tunkkaiseen pubiin missä ei edes omia ajatuksiaan kuule musiikin pauhaessa ;)
SPACE FP
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by SPACE FP »

Fundamental wrote: Mieluiten kuitenkin terassille jos vaan säät sallii, eikä minnekkään tunkkaiseen pubiin missä ei edes omia ajatuksiaan kuule musiikin pauhaessa ;)
Sitä mieltä olen minäkin, että pihalla olisi mukava olla jos sään puolesta pystyy. jossain vaiheessa iltapäivää olisi ehkä mukava aloitella, en tiedä löytyisikö koko päiväksi vielä tekemistä tällä porukalla.
Jos porukka on mukavaa (niinkuin ihan varmasti onkin), saattaisi tällaisesta lähteä liikkeelle oikein jonkinlainen mukava pikku perinne, ja olisi ehkä helpompi keksiä jonkinlaista tekemistäkin... juuh.
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Timo63 »

Olen tulossa tapaamiseen. Onko paikka jo sovittu? Minulle käy vaikka klo 14.00 eteenpäin.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Timo1963 wrote:Olen tulossa tapaamiseen. Onko paikka jo sovittu? Minulle käy vaikka klo 14.00 eteenpäin.
Eipä oo päätetty mitään mutta varmaan joku terassi. Telakka tai Rosso tai joku muu. Täällä sitä ehdotuksia odotellaan.

Päivitetty osallistuja lista:

aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora
SPACE FP
Timo1963
sekä joku joka on toistaiseksi tuntematon

Vielä sopii ilmoittautua mukaan

Ja iskostetaan nyt jo tässä vaiheessa kaikkien mieleen että älkää edes ottako mukaan muuta rahaa kuin vitosia ja kolikoita, ettei tuu turhaan moderoitavia osumia. Eli edellisenä perjantaina käykää esim. pankissa vaihtamassa tarpeeksi vitosia tai kerätkää ennakkoon.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Nyt sitten kerätään kootut selitykset vielä miksi et voi olla paikalla todistamassa tätä hienoa tapahtumaa.. ainakin näiltä henkilöiltä kaivataan kommenttia:

avij
Klazu (and friends) ;)
Poutsi
KimmoJ
Aaron
Dakkus

Mukava olis tietysti saada paikalle myös Airis ja oulu edustusta, mutta ymmärrän että vähän kaukanahan te asutte..
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

Fundamental wrote:Mukava olis tietysti saada paikalle myös Airis ja oulu edustusta, mutta ymmärrän että vähän kaukanahan te asutte..
Edestakainen junalippu on aika *auts* hinnaltaan ilman opiskelija-alennusta. :cry:
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Hmm.. Koko ajan olen miettinyt, että kukahan se tuntematon, joka seuraamme tulee, mahtaa olla. Nyt tajusin :roll: :oops:

Eli en sitten näköjään tullutkaan lähettäneeksi sitä viestiä, jossa olisin sanonut aikovani liftata paikan päälle, mutta ottavani mielelläni myös autokyydin joltain pääkaupunkiseudun kautta kulkevalta ebtiholistilta.

Tulipahan tämäkin nyt tiedotettua :)

Ja muistakaa sitten valita paikka, joka on halpa. Ja varokaa valitsemasta paikkaa, jonne ei pääse 18-vuotias.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

aplfi wrote: Päivitetty osallistuja lista:

aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora
SPACE FP
Timo1963
Dakkus, jos oikein ymmärsin.
Eiköhän me saada Dakkuskin terassille sopiin. Kyllä aina yks menee joukon jatkona. Etkös sää kumminki justiinsa ollu tarpeellista ikää täyttämässä
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Noh, kun nyt kerran erityisesti pyydetään niin voinhan minäkin tulla mukaan. Tuppaa vain nuo viikonloput olevan aika täyteen buukattuja, tosin tällä hetkellä juuri tuo viikonloppu näyttää olevan vapaana. Eli tulossa ollaan, pienellä force majeure -varauksella kuitenkin. Oli minun alunperinkin tarkoitus tulla mukaan, mutta kun nämä menoni voivat joskus muuttua aika nopeastikin niin en ihan heti uskaltanut luvata mitään.

Oma skenaarioni tästä tapahtumasta lienee jotain siihen suuntaan, että hyppään aamupäivällä sopivaan junaan tai bussiin, hillun pari tuntia itsekseni kaupungilla ja levittelen hiukan seteleitä sopiviin paikkoihin, jonka jälkeen suuntaan kohti sovittua tapaamispaikkaa. Tästä tapaamisesta ei varmaan kannata kerätä kenellekään mitään sen kummempia suorituspaineita, joten joku terassi voisi varmaan olla ihan hyvä, tosin joku suunnitelma B pitäisi olla siltä varalta jos alkaa sataa räntää tms. Sinänsä minulla ei ole erityisiä vaatimuksia tai edes ehdotuksia tapaamisen suhteen, kaikki käy.

Julkisilla kuljen lähinnä siksi kun omaa autoa ei ole (eli Dakkus joutuu valitettavasti etsimään jonkun muun kyyditsijän), oma auto on jokseenkin turhuutta kun asuu hyvien liikenneyhteyksien varrella. Täältä Kalliosta nimittäin pääsee hyvin sujuvasti lähes kaikkialle julkisia käyttäen, mm. työpaikalle pääsee kun kävelee yhteensä 100m ja viettää 10 minuuttia 17-linjan bussissa. Lisäksi matkustuskuluja vähentää roimasti lompakossa majaileva opiskelijakortti :wink:
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Dakkus wrote:Hmm.. Koko ajan olen miettinyt, että kukahan se tuntematon, joka seuraamme tulee, mahtaa olla. Nyt tajusin :roll: :oops:

Eli en sitten näköjään tullutkaan lähettäneeksi sitä viestiä, jossa olisin sanonut aikovani liftata paikan päälle, mutta ottavani mielelläni myös autokyydin joltain pääkaupunkiseudun kautta kulkevalta ebtiholistilta.

Tulipahan tämäkin nyt tiedotettua :)

Ja muistakaa sitten valita paikka, joka on halpa. Ja varokaa valitsemasta paikkaa, jonne ei pääse 18-vuotias.
Tai jos se tuntematon olen vaikka mä... Ei sitä tiedä jos me Sakun kaa eksytään paikalle kun muuttokin on jo kuun vaihteessa... Tosin taidan joutuu töihin jo sunnuntaina kun tää lauantai on viimeinen lomapäiväkin. Siinä tapauksessa kannattais Dakkuksella olla joku tuntomerkki mistä hänet tunnistais, jos ajamme ohi. Ainakin lähdemme samasta suunnasta.... Vaikka selkään iso mainos jossa myös sivulliset ohikulkijat kiinnittäis huomion ja etsisivät heti netin ja ebt.n sivun :oops:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”