Ei vaan 7, koska itse en ole äänestänytellinoora wrote: Ei hätää, 6 innokasta jo mukana
Eli:
aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora,
eli 5 nimeä. Kaksi muutakin on äänestänyt tulevansa mutta nimiä ei näy, eli ilmottaisitteko.
Kiitos
Meikäläinen on toinen niistä nimettömistä. Olen kesäkuussa juhannukseen saakka lomillakin joten lähden mielelläni jos vain suinkin ennätän katsomaan miltä muut tähän eurohommaan kajahtaneet ihmiset oikein näyttävät, yhtäkään toista harrastajaa kun en ole vielä ihme kyllä tavannut, ainakaan tietääkseni.aplfi wrote:Kaksi muutakin on äänestänyt tulevansa mutta nimiä ei näy, eli ilmottaisitteko.
Kiitos
Niin ja alkakaa nyt sitten paikkaa ja kellonaikaa vunteeraamaan, Tietenkin vähän niinku pitkämatkalaisten eli ellinooran ja mahdollisten ulkomaan elävien ehdoilla.aplfi wrote:Ei vaan 7, koska itsekin olen jo äänestänytellinoora wrote: Ei hätää, 6 innokasta jo mukana
Eli:
aplfi
Fundamental
vanska
DJ Frank
ellinoora
SPACE FP
eli 6 nimeä. Yksi muukin on äänestänyt tulevansa mutta nimee ei näy, eli ilmottaisitko.
Kiitos

Sitä mieltä olen minäkin, että pihalla olisi mukava olla jos sään puolesta pystyy. jossain vaiheessa iltapäivää olisi ehkä mukava aloitella, en tiedä löytyisikö koko päiväksi vielä tekemistä tällä porukalla.Fundamental wrote: Mieluiten kuitenkin terassille jos vaan säät sallii, eikä minnekkään tunkkaiseen pubiin missä ei edes omia ajatuksiaan kuule musiikin pauhaessa
Eipä oo päätetty mitään mutta varmaan joku terassi. Telakka tai Rosso tai joku muu. Täällä sitä ehdotuksia odotellaan.Timo1963 wrote:Olen tulossa tapaamiseen. Onko paikka jo sovittu? Minulle käy vaikka klo 14.00 eteenpäin.

Tai jos se tuntematon olen vaikka mä... Ei sitä tiedä jos me Sakun kaa eksytään paikalle kun muuttokin on jo kuun vaihteessa... Tosin taidan joutuu töihin jo sunnuntaina kun tää lauantai on viimeinen lomapäiväkin. Siinä tapauksessa kannattais Dakkuksella olla joku tuntomerkki mistä hänet tunnistais, jos ajamme ohi. Ainakin lähdemme samasta suunnasta.... Vaikka selkään iso mainos jossa myös sivulliset ohikulkijat kiinnittäis huomion ja etsisivät heti netin ja ebt.n sivunDakkus wrote:Hmm.. Koko ajan olen miettinyt, että kukahan se tuntematon, joka seuraamme tulee, mahtaa olla. Nyt tajusin![]()
![]()
Eli en sitten näköjään tullutkaan lähettäneeksi sitä viestiä, jossa olisin sanonut aikovani liftata paikan päälle, mutta ottavani mielelläni myös autokyydin joltain pääkaupunkiseudun kautta kulkevalta ebtiholistilta.
Tulipahan tämäkin nyt tiedotettua
Ja muistakaa sitten valita paikka, joka on halpa. Ja varokaa valitsemasta paikkaa, jonne ei pääse 18-vuotias.