Kheb op de site van tgewest van de chiro's in de regio oostende ook een link geplaatst, maar er werd nog niet op gereageerd. Hopelijk komen er snel bij.
Het toeval bracht me gisterenavond in Kortrijk en er is daar een jeugdcafé schuins tegenover het station. Ik heb daar nog enkele biljetten achtergelaten, dus m'n beste West-Vlamingen, met z'n allen naar daar!
Het valt op dat er drie leden uit Oostende en Kortrijk zijn, die de laatste dagen actief zijn geweest. Ook Nieuwpoort heeft twee actieve gebruikers, voor zover ik er de laatste dagen heb zien invoeren natuurlijk. Bekendste blijft natuurlijk de-jo...
Last edited by Nick6502 on Thu Jun 03, 2004 4:23 pm, edited 2 times in total.
We kunnen natuurlijk voorstellen aan de Webmaster om een West-vlaams vlagske te introduceren in de site, dan vallen ze beter op!
Vooruit gasten..
We gaan een beetje reclame moeten maken, want zelfs de 2de plaats van België in de landenlijst is zwaar in gevaar door zowel de Finnen als door de Hollanders!
de-jo wrote:We kunnen natuurlijk voorstellen aan de Webmaster om een West-vlaams vlagske te introduceren in de site, dan vallen ze beter op!
Vooruit gasten..
We gaan een beetje reclame moeten maken, want zelfs de 2de plaats van België in de landenlijst is zwaar in gevaar door zowel de Finnen als door de Hollanders!
Tis zwaar nodig, en ik denk zelfs dat we eraan zijn voor de moeite. Nederland komt wel zéér snel oprukken.
Kheb er net nog een 60tal ingevoerd. Daardoor steeg ik een plaats of 2 op m'n zelfgemaakte kl***ranglijst van ongelukkige Belgen. (sorry, ben beetje gefrustreerd )
Dat vlagje vind ik een wel een goed idee. In plaats van landen alles verdelen in provincies. Misschien staat er dan toch een Belgische provincie (Antwerpen -> bhoeyb) op kop.