Nippu seteleitä Parkanosta
En osaa sanoa. Tuosta viitosten hamstraamisesta on vasta kokemusta. Tänään ensi kertaa pankista 410 eurolla kymppejä. Kaikki kuluneita, mutta ei vieläkään osumaa. Olen päättänyt tutustua kymppirintamaan hieman tarkemmin kesäkuun aikana.rubia wrote:Sen olen huomannut, että vitosia on helpompi saada kuin kymppejä. Vitosia pyytäessäni aina löytyy vanhoja hillitön pinkka tai sitten ihan uusi pakka seteleitä (Suomen Pankin sinetit - uusi keräilykohde!). Onko muualla havaittavissa tämmöistä, vai onko Oulussa jostain syystä hirveä uupelo kympeistä?
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Fundamental
- Euro-Master

Taitaa olla pankkien varastoissa pelkkiä uusia seteleitä. Hain Kauppahallin Osuuspankista satasia ja 7 oli uusia samasta nipusta.
Tästä harmistuneena kokeilin automaatista ja sain ekan Irlantilaisen viiskymppisen. Ei ollut vaan osumaseteli sekään!
Mistä pitäis haeskella isompia määriä seteleitä että sais käytettyjä?
Tästä harmistuneena kokeilin automaatista ja sain ekan Irlantilaisen viiskymppisen. Ei ollut vaan osumaseteli sekään!
Mistä pitäis haeskella isompia määriä seteleitä että sais käytettyjä?
- Fundamental
- Euro-Master

Käytettyjen viitosten saanti pankista on vähän tuuristakin kiinni, mutta sen olen huomannut että kympit ovat surkeassa kunnossa. Tänään tuli niin repaleisia että piti melkein silkkihansikkaat ottaa käteen numeroiden lukua varten. Mutta EI, ei ollut sielläkään osumaa. Nyt on hitto mennyt yli 500 seteliä viime osumasta. Nousee huolestuttavasti tuo 200:n tienoilla ollut osumakeskiarvo... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).