Oho, en ollut tullut tuota kokeilleeksikaan ennen, aika merkillistä, itse en ilman rillejä tuota kuvaa muulla lailla näekään kuin tuon syvyysvaikutelman kanssa.... Sen verran huono näkö että mitään muuta en sitten ruudulta enää erotakaan.aplfi wrote:Ja muuten ainakin meikäläisellä onnistuu helpommin kun ottaa noi kakkulat pois päästä
Uusi haastaja suomalaisille eurotrackereille...?
-
Guest
Heheh, loggautumisharjoituksia meikäläisellekin. Se olin minä.Anonymous wrote:Oho, en ollut tullut tuota kokeilleeksikaan ennen, aika merkillistä, itse en ilman rillejä tuota kuvaa muulla lailla näekään kuin tuon syvyysvaikutelman kanssa.... Sen verran huono näkö että mitään muuta en sitten ruudulta enää erotakaan.aplfi wrote:Ja muuten ainakin meikäläisellä onnistuu helpommin kun ottaa noi kakkulat pois päästä
me kuulutaan sitten siihen ryhmään, jolla on hankaluuksia heittää tikkaa edes ladon seinään. esimerkiksi mato-onginta on mulle ihan turhaa hommaa. ei sillä että kalasta muutenkaan pitäisin. eli mikään luonnollinen syvyysvaikutelma ei toimi.aplfi wrote:psych3 wrote:Mä taidan kuulua siihen ryhmään joka ei yksinkertasesti kykene näkeen tuos yhtään mitään![]()
Ja muuten ainakin meikäläisellä onnistuu helpommin kun ottaa noi kakkulat pois päästä
johtuukohan siitä, että tavaroiden sijoittelu esim kaappeihin ei lainkaan onnistu.