Eind december is het weer jumping in Mechelen (http://www.jumping-mechelen.com). Dit brengt weer een heleboel deelnemers en supporters uit onze omliggende landen naar Mechelen. Dit verhoogt natuurlijk de kans op een internationale hit.
Begin mei 2006 komt de Giro (Ronde van Italië) voor een enkele dagen naar België. Misschien de uitgelezen kans om eens een internationale hit met Italië te scoren.
Hier is alvast een overzicht van de ritten in België.
De 89e Giro, 21 ritten van 6 tot 28 mei 2006
6 mei - rit 1: proloog - Seraing-Seraing (6km)
7 mei - rit 2: Mons-Charleroi/Marcinelle (203 km)
8 mei - rit 3: Perwez-Namen (292 km)
9 mei - rit 4: Wanze-Hotton (182 km)
Met pasen heeft er hier in Hamont een groot voetbaltournooi plaats met 100 teams plaats. Voor mij een uitgelezen kans om propaganda te maken voor EBT. Voor diegene die intresse hebben in dit tournooi er is normaal gezien geen inkom en het is een uitgelezen kans om biljetten te verspreiden. Verleden jaar waren er teams uit 9 landen .
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
wally2cv wrote:Met pasen heeft er hier in Hamont een groot voetbaltournooi plaats met 100 teams plaats. Voor mij een uitgelezen kans om propaganda te maken voor EBT. Voor diegene die intresse hebben in dit tournooi er is normaal gezien geen inkom en het is een uitgelezen kans om biljetten te verspreiden. Verleden jaar waren er teams uit 9 landen .
Moet ik zien te onthouden
Bedankt voor de tip.
Dit weekend komt mijn wederhelft terug vanuit Parijs naar Hamont, met een hoopje biljetten uiteraard dus begin al maar vast te zoeken in Hamont naar deze biljetten
in een deelgemeente van Geraardsbergen zijn er geruchten dat er volgend jaar een groots evenement komt met optredens enzo. het zou iets zijn in de aard van Torhut-Werchter, maar dan toch weer een beetje anders.
Voor België zou het een primeur zijn voor een dergelijk evenement (de details bespaar ik nog effe) maar er zou zo een 15000 personen verwacht worden... Kzal eens moetne kijken of ik daar neit kan meehelpen zal wel volk van overal een beetje naartoe komen.
Wat mij opvalt is dat ik in Nederland de laatste tijd alleen maar Duitse en Belgische Euromunten in mijn beurs vindt. Overige Eurolanden krijg ik nauwelijks. Hoe zit dat bij jullie?
Wat vindt je dan van deze reuze hit Bocholt-Kaulille 5 km 143dagen
Van een vemenging gesproken het was echt de moeite
Maar ja wie het kleine niet eert....
Volgend weekend , met Pasen , is hier in Hamont een groot jeugdvoetbaltornooi. Ik sta oa in voor ontvangst van de teams op Vrijdag. Verleden jaar had ik 2 hits van biljetten ontvangen op t tornooi. Om een gedacht te hebben van waar de ploegen komen kan je op de site zien. http://www.kfchamont99.be/euro-cup/index.php
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)