arjanvs wrote:is dat er vandaag bijgekomen of zo
is in ieder geval harstikke leuk ook dat je kunt zien op welke plaats je
staat in je eigen woon plaats helemaal top avij / HNL
is inderdaad ook voor beginnende leden
ik weet nog toen ik begon duurde het heel lang voor je kon zien op welke
plaats je stond
Avij bedankt voor de nieuwe statistieken en kevertje bedankt dat je het gevraagd hebt, heeft het een met het ander te maken.... feit is dat er meer spanning in de ebt hobby er komen nog meer lijstjes waarin je kunt stijgen, voorwaarts mars, let op> op dit moment staan we 221 biljetten achter op de finnen.
Het viel mij ook gelijk op toen ik bij iemand in zijn acount keek!
ziet er mooi uit zo kan iedereen zien waar hij staat
ebt wordt beter en beter goed werk van Avij en de rest!
GRACIAS
Francis wrote:Joe hoe!
Ik ben internationaal 5.000ste!
proficiat, maar tip:
bij elk biljet dat je invoert kan je 1 of meerdere plaatsen stijgen in de ranglijst!
De plaats waar jij hangt (5000ste) liggen het aantal ingevoerde biljetten nog dicht bijeen zodat je zeer snel kan stijgen in deze lijst.
Klopt, met een biljetje meer ben je ineens 4956e. Zijn toch weer een paar plaatsjes.
Dat te bedenken dat ik twee ongeregistreerde biljetten heb uitgegeven! Ik verbaasde me toch dat ik daar wel mee zat. Na 50 biljetten invoeren begint de registratiekoorts al te komen!
Dat wordt alleen maar erger. Ik betrap mezlef erop dat ik sinds kort alles contant betaal. Pinnen is er niet meer bij. Eerst geld halen, registreren en dan gaan betalen.
Thank god for my PDA. Dan kan ik ook onderweg registreren. Dat scheelt een hoop tijd.
op een kladblokje met potlood lukt het me ook nog wel om te registreren. Maar op het nivo van tussen de 500 en 330 internationaal gaat het ook vrij vlot hoor Nog 30 biljtten en ik ben 330e internationaal en dan kun je me zien op de internationale hitlijsten
hoe dan ook ; de extra toevoeging van de NL lijst en de int stand is een extra motivatie geweest voor mij en voor velen denk ik.
Hoe kan je de ranglijst van je stad zien, ik zie wel wie er allemaal uit mijn stad komen maar niet in welke volgorde die mensen staan. Ik weet mijn ranglijst nummer wel maar niet die van degene boven mij.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo