Risteily Poll #1 (Paikkakunta)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Turusta vai Helsingistä matkaan?

Poll ended at Sun Sep 12, 2004 1:29 pm

Helsinki
14
52%
Turku
13
48%
 
Total votes: 27

User avatar
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 431
Joined: Thu Jul 10, 2003 5:40 pm
Location: Turenki, Finland

Post by Prynde »

jjuuh, kyllähän mä pääsen kätevästi bussilla hesaan jottei sen puoleen, ihan mitä päätätte... mulle käy molemmat, sit vaan pitää kattoa aikataulut... kun niitä bussei ei kovin useesti täältä suunnalta tule... mutta jahka päätätte lähtö- ja kohdesataman, aikataulut ja muut niin kattellaan sitte :)
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Re: Risteily Poll #1 (Paikkakunta)

Post by Hyvis »

Fundamental wrote:Elikä pistetään nyt äänestys ensin siitä halutaanko lähteä Turusta vai Helsingistä risteilylle.

EDIT: Mieluiten vain ne vastaisivat jotka ovat mahdollisesti risteilylle lähdössä :)
tuli vaan mieleen, että nyt pitää sitten ratkaista porukalla, pistetäänkö ne risteilyosumat turkuun, tukholmaan, långneesiin, maarianhaminaan vai helsinkiin. vai ihan fyysisen kohdan mukaan. joka kolmannelle siis siinä tapauksessa gps mukaan. 8) 8) 8)
Viperazzi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1632
Joined: Fri Jun 11, 2004 12:26 pm

Post by Viperazzi »

Mut ainakin saitte ylipuhuttua. Se juna tosiaan tulee todella kätevästi Turun satamaan ja sitäpaitsi samalla voisi merkata osumat Turkuun, Ahvenanmaalle ja jopa Tukholmaan! ;-)

Pääasia olisi vaan päättää nyt muutaman viikon sisällä mistä lähdetään ja millä laivalla, on kuitenkin (toivottavasti) iso porukka lähdössä niin se helpottaa asiaa monella tavalla. Hytin koko ja paikka ratkaisee varmaan eniten, mutta piipahdus Tukholmassa olisi varmasti rahanarvoinen juttu. Jos joku voisi ryhtyä tutkimaan hintoja yms. se olisi hieno homma!
User avatar
Craft
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1182
Joined: Fri Jun 07, 2002 4:36 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Craft »

Auton ottaminen mukaan laivalle ei ole kovin kallista sekään, ja silloin pääsee Tukholmassa kiertämään vaikka vähän laajemmin. Tosin keskustassa ei kannata siellä autoilla, paljon yksisuuntaisia ja umpikujia, ja metro&bussit on paljon tehokkaampi tapa. Mutta jos haluaa ympäristössä poiketa...
(Tämä vain "vinkkinä" vaikken itse osallistumista suunnittelekaan :))
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 832
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Re: Risteily Poll #1 (Paikkakunta)

Post by pejole »

Juha Hyvönen wrote:tuli vaan mieleen, että nyt pitää sitten ratkaista porukalla, pistetäänkö ne risteilyosumat turkuun, tukholmaan, långneesiin, maarianhaminaan vai helsinkiin. vai ihan fyysisen kohdan mukaan. joka kolmannelle siis siinä tapauksessa gps mukaan. 8) 8) 8)
Ainakin joillain laivoilla on kyl semmosii karttoja missä palaa valo sillä kohtaa missä mennään. :?:
User avatar
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 832
Joined: Mon Aug 23, 2004 5:47 pm
Location: Turku, Finland

Post by pejole »

Aaron wrote:
Juha Hyvönen wrote:ihan vinkkinä, kannattaa siis kiinnittää aluvanteet kunnolla. täällä joku paikallinen oli ollut korpipolulla lenkkeilemässä ja palatessaan autolle joku oli vohkinut renkaat aluvanteilla ja jättänyt auton vanhojen renkaiden päälle lojumaan. 8O 8O 8O :? :? :?
No sittenhän ainakin Helsingin suunnasta tulevien kannattaa kääntyä Kaarinan kohdalla vanhalle tielle ja Piispanristille, mistä ostaa erikoispultit/mutterit autoonsa. Kun vaihtaa jokaisesta pyörästä yhden mutterin jonka saa auki vain erikoisavaimella, se ainakin hidastaa rosmojen touhua. :)
.
Taattua Biiltema laatua :)
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Re: Risteily Poll #1 (Paikkakunta)

Post by Hyvis »

pejole wrote:
Juha Hyvönen wrote:tuli vaan mieleen, että nyt pitää sitten ratkaista porukalla, pistetäänkö ne risteilyosumat turkuun, tukholmaan, långneesiin, maarianhaminaan vai helsinkiin. vai ihan fyysisen kohdan mukaan. joka kolmannelle siis siinä tapauksessa gps mukaan. 8) 8) 8)
Ainakin joillain laivoilla on kyl semmosii karttoja missä palaa valo sillä kohtaa missä mennään. :?:
ainakin joillakin laivoilla eivät ole uusineet niitä lamppukarttoja kun reitit muuttuivat helsinki-ahvenanmaa-tukholma :( :( :(
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”