Jules wrote:We kunnen misschien aan "aggresieve ledenwerving" beginnen doen :
je serienummertjes of je leven
Ja dat lijkt me een goeie. Je opdringen aan mensen. Ze dwingen mee te doen. De geschiedenis heeft toch wel uitgewezen dat dat niet werkt.
Vrienden begin ook alsjeblieft niet in het rond te spammen,
dit brengt de site in een slecht daglicht en zou derhalve een averechts effect kunnne hebben.
My Flickr Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Ik denk dat je het beste gewoon verder doet met de site op andere fora te vermelden, reclame te maken in tijdschriften/kranten,.. en met mond-aan-mondreclame. Wat ik nu soms doe, is aan vrienden vragen of ze biljetten op zak hebben en of ik de codes mag noteren. Ze vragen dan waarom en dan vraag ik of ze EBT al kennen. Als ze dan nee zeggen, dan leg ik het hen uit. Het nadeel is dan wel dat ik de biljetjes van hen niet mag noteren , maar het voordeel is dan dat ze het zelf gaan proberen . En da's toch ook goed!!
Is het geen idee om stickers voor op je truck te maken?
Ik weet wel dat je kleine stickertjes heel simpel met van die Dynolabelers kan maken (bedrijven gebruiken die voor op bijvoorbeeld enveloppen zodat ze niet overal het adres op moeten schrijven.
Tja de baas wil niet dat de truck bekleefd wordt. Zelfs een stikkertje van een radiozender om een auto te kunnen winnen hebben ze hier niet zo graag. Op een bachewagen zeggen ze niet zoveel, maar op de tankwagens staan al zoveel veiligheidsstickers waardoor de andere kleefdingen niet meer kunnen voor de baas.
rufus50 wrote:
Tja de baas wil niet dat de truck bekleefd wordt. Zelfs een stikkertje van een radiozender om een auto te kunnen winnen hebben ze hier niet zo graag. Op een bachewagen zeggen ze niet zoveel, maar op de tankwagens staan al zoveel veiligheidsstickers waardoor de andere kleefdingen niet meer kunnen voor de baas.
Op zich een goede redenatie van je baas ja...
En voorin je truck dan iets van papieren leggen over EBT?
De meeste truckers hebben namelijk iets van een nummerbord voorin liggen ofzoiets..