Mutta joku kerta kun sinne päin asiaa!!
Perjantaina saa sitte pari seteliä Tallinnasta

Onpa hyvinkin, kieltämättä hankala ruutu osua 1-tieltä ja saattaa onnistua vain Suomusjärven Kitulan kylässä. Ruudun rajat kulkevat sen verran konstikkaasti näillä main 1-tiehen nähden, että 6km päässä sijaitseva, Suomusjärveen myös kuuluva,Lahnajärvi on jo itäpuolella seuraavassa ruudussa eli samassa kuin tämä suhteellisen tuore osuma.Evert wrote:Ei kellään olis tietoa tuosta Turun suunnan pisteestä?
No en arvaa? Olenhan minä tuossa Kiskon Nesteellä kerran ehtinyt pysähtymään ja pientä sinne jätin, mutta mitä sitten. En tiedä. Ei raksuta.MarkkaPois wrote:Klazu ei muuten arvaa, miten tämä 2kymppinen liittyy häneen.

Niin pysähdyit tasan kuukautta meikäläisen jälkeen. Kun tankkasin, vaihdoin vielä nipun kymppejä ja vitosia 2kymppisiksi.Klazu wrote:Olenhan minä tuossa Kiskon Nesteellä kerran ehtinyt pysähtymään ja pientä sinne jätin, mutta mitä sitten. En tiedä. Ei raksuta.
Ohoh, no sitten olikin sattumaa pelissä. Olen meinaan vain kerran käynyt tuolla Kiskon Osuuspankissa / Nesteellä ja luulin, että tuo osuma oli peruja niiltä ajoilta kun itse kävit siellä (muistan nähneeni sinut kirjaamassa suuria määriä vitosia Kiskon OP:stä joskus aiemmin). Noh nythän tämä selvisi ja taustalla onkin yllättävän paljon sattumaa. Hienoa!MarkkaPois wrote:Niin pysähdyit tasan kuukautta meikäläisen jälkeen. Kun tankkasin, vaihdoin vielä nipun kymppejä ja vitosia 2kymppisiksi.
Yksi niistä vitosista oli tämä