1 februari 2014: Nat. meeting ("Finnish style") Roosendaal.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator
Re: 1 februari 2014: Nat. meeting ("Finnish style") Roosenda
Ik heb de informatie aangevuld (o.a. voor wat betreft het eten en de bereikbaarheid).
Als het bij dit aantal mensen blijft, zal het wel à la carte worden (voor 4 mensen zal geen barbecue opgestart worden).
Ik moet er nog een keertje naar toe, want ik heb nog niet gecontroleerd of de retailmix buiten openingstijden bereikbaar is (ik dacht van niet, maar ik wil het zeker weten). Deze automaat heeft wel het voordeel, dat je er niet kan storten (we hoeven dus niet bang te zijn dat we onze eigen biljetten terugkrijgen).
Voor wat betreft de begintijd ben ik van plan om er vroeg heen te gaan, zodat we voor de liefhebbers eventueel met zijn allen naar de ABNAMRO kunnen gaan (en evt. andere automaten).
Als het bij dit aantal mensen blijft, zal het wel à la carte worden (voor 4 mensen zal geen barbecue opgestart worden).
Ik moet er nog een keertje naar toe, want ik heb nog niet gecontroleerd of de retailmix buiten openingstijden bereikbaar is (ik dacht van niet, maar ik wil het zeker weten). Deze automaat heeft wel het voordeel, dat je er niet kan storten (we hoeven dus niet bang te zijn dat we onze eigen biljetten terugkrijgen).
Voor wat betreft de begintijd ben ik van plan om er vroeg heen te gaan, zodat we voor de liefhebbers eventueel met zijn allen naar de ABNAMRO kunnen gaan (en evt. andere automaten).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ik kom alleen , Eddy ! Steven kan helaas niet !
- de*lerger
- Euro-Master
Zet mij ook maar in het bovenste rijtje. Ik heb al een plaatsje op de veerboot geregeld.
Alleen sneeuwval kan nog roet in het eten gooien, dan is het mij wat te ver rijden.
Alleen sneeuwval kan nog roet in het eten gooien, dan is het mij wat te ver rijden.
My map
-
- Euro-Master
Ik zie dat ik nog bij misschien sta, zet mij maar bij zeker.
- eddydevries
- Forum Moderator
Voor degenen die bij de Rabobank naar binnen willen komt de meeting net op het verkeerde moment.
De vestiging in Roosendaal wordt verbouwd.
Ze gaan naar een tijdelijke vestiging (in de Praxis). Die gaat op maandag 3 februari open (met automaten).
De verhuisdatum is op onze meetingdag: 1 februari. Daarom is de huidige vestiging vanaf vrijdag 31 januari (17.00 uur) gesloten en zaterdag 1 februari gaat hij ook helemaal niet open.
Omdat er zoveel mensen (verhuizers) in en uit zullen lopen, zijn de automaten op 1 februari al afgesloten.
Er is daar voor ons dus niets meer te doen.
Gelukkig is er nog wel een losse automaat in het centrum (daar kunnen we langs lopen), maar dat is een "gewone" automaat.
Ze gaan naar een tijdelijke vestiging (in de Praxis). Die gaat op maandag 3 februari open (met automaten).
De verhuisdatum is op onze meetingdag: 1 februari. Daarom is de huidige vestiging vanaf vrijdag 31 januari (17.00 uur) gesloten en zaterdag 1 februari gaat hij ook helemaal niet open.
Omdat er zoveel mensen (verhuizers) in en uit zullen lopen, zijn de automaten op 1 februari al afgesloten.
Gelukkig is er nog wel een losse automaat in het centrum (daar kunnen we langs lopen), maar dat is een "gewone" automaat.
Eddy - Rotterdam - NL
Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik word 1 febr.verwacht bij WK Veldrijden te Hoogerheide. Iedereen veel plezier en wie weet vinden jullie wel wat biljetjes van mij.
Groetjes uit St.Annaland
Groetjes uit St.Annaland
Maak van dat 'waarschijnlijk' maar een 'zeker'.Elmo wrote:Ik heb die dag geen plannen, dus ik zal er waarschijnlijk ook bij zijn.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Ook ik zal me melden, maar het is wel een week reizen ongeveer, dus ik ben er wat later dan de rest.
- googlejaps
- Euro-Master
Gewoon niet te vaak stoppen onderwegTjariet wrote:Ook ik zal me melden, maar het is wel een week reizen ongeveer, dus ik ben er wat later dan de rest.

Ik ben er (zoals er al staat) alleen 's middags bij.
- eddydevries
- Forum Moderator
Als je de trein van 9.46 pakt, ben je zelfs ruim op tijd om de retailmixautomaat te gebruiken (dat is makkelijk te lopen in 40 minuten).

(als je met de trein gaat, kom je niet zo in de verleiding om elke 10 km te stoppen
)

(als je met de trein gaat, kom je niet zo in de verleiding om elke 10 km te stoppen

Eddy - Rotterdam - NL
- eddydevries
- Forum Moderator
Omdat ik nu ongeveer aan zal moeten geven bij het restaurant wat we willen doen (barbecue, vast menu of à la carte), denk ik het volgende:
Ik heb niet het idee, dat er (veel) meer dan 10 mensen zullen komen. Dus lijkt mij de barbecue minder geslaagd.
Als vast menu krijgen we het nu voor €27,50.
Dus voor het menu kregen we maar 50 cent korting. En met à la carte kan iedereen bekijken wat hij/zij wil eten.
Dus ik stel voor dat we à la carte gaan eten (bij zo'n 10 mensen was dat geen probleem).
Ik zal vanavond in mijn e-mail zetten, dat we met 7-10 mensen zullen komen (als er nog mensen aan willen melden kan het nog, dat willen ze vaak 1-2 dagen van tevoren weten).
Ik heb niet het idee, dat er (veel) meer dan 10 mensen zullen komen. Dus lijkt mij de barbecue minder geslaagd.
Als ik nu kijk hoeveel hetzelfde menu à la carte zou kosten kom ik uit op €28,00 (€7,50+€15,00+€5,50).eddydevries wrote:Ze bieden een 3-gangenmenu aan voor €27,50, bestaande uit:.......
- Carpaccio van ossehaas of gerookte zalm en Hollandse garnaaltjes op een bedje van sla
- Varkenshaas of biefstuk met diverse sausjes of zalmfilet in dillesaus
- Grand desert
Maar we kunnen er ook à la carte eten (zeker als we met niet meer dan 10 mensen komen).
Hun website is niet up-to-date, dus ik kan geen link doorgeven naar de menukaart, maar deze gerechten staan er op:
Voorgerechten
€3,50 Stokbrood met kruidenboter
€6,50 Ham met meloen
€6,50 Tomaat met mozzarella
€7,50 Gerookte zalm en Hollandse garnalen op een bedje van sla
€7,50 Carpaccio van ossehaas
€8,50 Gamba's in lookboter gebakken
€4,50 Champignon roomsoep
€4,00 Tomaten roomsoep
Hoofdgerechten
€13,50 Kipfilet Toscane met knoflook, tomaat, ham en mozzarella
€15,00 Biefstuk met saus naar keuze
€15,00 Varkenshaas met saus naar keuze
€15,00 Oerhammetje
€15,00 Spare ribs
€17,50 Mixed Grill
€16,50 In lookboter gebakken gamba's
€12,50 2 slibtongetjes
(sauzen zijn: Stroganoff-, champignongroom- en pepersaus)
Nagerechten
€5,50 Iced cappuccino met roomijs en slagroom
€5,50 Coupe meloen
€5,50 Coupe aardbeien
€5,50 Dame blanche
€3,50 Kinderijsje
Als vast menu krijgen we het nu voor €27,50.
Dus voor het menu kregen we maar 50 cent korting. En met à la carte kan iedereen bekijken wat hij/zij wil eten.
Dus ik stel voor dat we à la carte gaan eten (bij zo'n 10 mensen was dat geen probleem).
Ik zal vanavond in mijn e-mail zetten, dat we met 7-10 mensen zullen komen (als er nog mensen aan willen melden kan het nog, dat willen ze vaak 1-2 dagen van tevoren weten).
Eddy - Rotterdam - NL
- eddydevries
- Forum Moderator
Voor wat betreft het programma vraag ik me nog af, of er mensen langs de retailmix willen gaan.
In dat geval beginnen we om 13.00/13.30 uur.
Maar als iedereen op eigen gelegenheid erheen gaat (of iets anders wilt doen), kunnen we om 14.30-15.00 uur afspreken.
In dat geval beginnen we om 13.00/13.30 uur.
Maar als iedereen op eigen gelegenheid erheen gaat (of iets anders wilt doen), kunnen we om 14.30-15.00 uur afspreken.
Eddy - Rotterdam - NL
Ik had het gisteren al op de chat gezegd , maar doe het hier nog eens.
Kan helaas niet komen. Ben ziek. Ontsteking vd luchtwegen.
Kan helaas niet komen. Ben ziek. Ontsteking vd luchtwegen.
-
- Euro-Master
Ik ga niet naar de retailmix. Ik kom denk ik ook pas tussen 4 en 5. Dus ik bel wel even om te kijken waar jullie uithangen. En à la carte lijkt me ook best.
Heb je getest wat de Rabobank aan de Laan van Limburg nog uitgeeft? Het zou
met vrije biljetkeuze moeten zijn.
Heb je getest wat de Rabobank aan de Laan van Limburg nog uitgeeft? Het zou

- eddydevries
- Forum Moderator
Nee, heb ik niet getest, want:MDeen wrote:Heb je getest wat de Rabobank aan de Laan van Limburg nog uitgeeft? Het zoumet vrije biljetkeuze moeten zijn.
Als je uit die automaat nog wat zou willen halen, moet je er dus op vrijdag al heen (en dan vóór 17:00 uur, want de koopavondopenstelling is er dan ook niet).eddydevries wrote:Voor degenen die bij de Rabobank naar binnen willen komt de meeting net op het verkeerde moment.
Op het nieuwe adres (Praxis: Laan van België 51) kan je pas vanaf maandag terecht bij de automaten.
Het adres van de automaat in het centrum waar we WEL heen kunnen is: Nieuwe Markt 49G (4701 AD).
Eddy - Rotterdam - NL