taalfout

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

emmem wrote:Ik heb dus mijn wens om vertaler te worden zonet naar support gestuurd. :P
Join the club :wink:
Ik heb liever ook een vertaler of 4/5 dan 2, dit om a) de tijd die in het vertalen gaat zitten en b) je kijkt werkelijk waar altijd over een aantal dingen heen (gisterenavond zag ik nog3 andere "fouten" die in dit forum nog niet besproken zijn). Dus als er dan 4 actieve vertalers zijn die elkaar kunnen aanvullen: ideaal :P !
Craco
Forum Administrator
Forum Administrator

Re: nog tik- enspellingfouten.

Post by Craco »

georgie wrote:In de rubriek "FAQ" heb ik weer enkele foutjes gevonden. Ik doe dit niet om kritiek uit te brengen maar wel om de kwaliteit naar buiten toe te verbeteren:
in § " Waarom moet ik jou mijn emailadres geven, moet zijn " e-mail",email is lak(verf) !!
lijn 2 "indentificatiemiddel" moet zijn "identificatie......"
lijn 3 "gebruikensnaam" moet zijn "gebruikersnaam"
in § "is het toegestaan om biljetten te markeren"
lijn 2 ....van de ECB ontvangen die bevestigd.., moet uiteraard zijn "bevestigt"
lijn 4 "wite achtergrond" moet zijn "witte"
laatste lijn "...om "hem" te vervangen " moet zijn "om "het" te vervangen", biljet is onzijdig !
Misschien kunnen andere "puristen" ook nog anomalieën ontdekken en ze doorgeven. Dit komt enkel EBT ten goede.
Groetjes[/b]
Alle foutjes zijn gecorrigeerd in de PHPBabel-tool..
Greetzz,
Craco
Forum Administrator
Forum Administrator

Post by Craco »

Wouter1 wrote:FAQ: "Je bent vergeten sommige landen waar euro's worden gebruikt op te nemen in de lijst."
Ook rechtgezet in PHPBabel.. nu maar wachten totdat de site wordt ge-updated..

Greetzz,
Craco
Forum Administrator
Forum Administrator

Post by Craco »

emmem wrote:
Nieuw biljet Advanced wrote: Als je een lijst hebt gemaakt met biljetten die je wilt invoeren op eurobilltracker, kun je de tekst ruimte hieronder gebruiken om de biljetten in te voeren.
zou beter zijn (stijl : wegwerken van herhaling invoeren en in te voeren)
Nieuw biljet Advanced wrote: Als je een lijst hebt gemaakt met biljetten die je wilt invoeren op eurobilltracker, kun je de tekst ruimte hieronder hiertoe gebruiken.
...
Nieuw biljet Advanced wrote: Nadat je hebt gecontroleerd of alle gegevens kloppen, kun je op de GO knop klikken om de biljetten in te voeren.
zou beter zijn (stijl : wegwerken van herhaling in te voeren)
Nieuw biljet Advanced wrote: Nadat je hebt gecontroleerd of alle gegevens kloppen, kun je op de GO knop klikken om de biljetten te verwerken
Emmem,
verdergaand op je opmerkingen ivm wegwerken van herhaling "in te voeren", heb ik er het volgende van gemaakt:

Als je een lijst hebt gemaakt met biljetten die je wilt invoeren op eurobilltracker, kun je hiervoor de tekst ruimte hieronder gebruiken.

en

Nadat je hebt gecontroleerd of alle gegevens kloppen, kun je op de GO knop klikken om de biljetten te registreren.

Allemaal nog eens bedankt om jullie opmerkingen hier op het forum te posten..

Greetzz,
georgie

tijp- en spellingfouten

Post by georgie »

Craco wrote :

i.v.m. het gebruik van de "tekst ruimte" dient " tekstruimte" in één woord geschreven.

Groetjes.
Georgie
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

Craco wrote:
Emmem,
verdergaand op je opmerkingen ivm wegwerken van herhaling "in te voeren", heb ik er het volgende van gemaakt:

Als je een lijst hebt gemaakt met biljetten die je wilt invoeren op eurobilltracker, kun je hiervoor de tekst ruimte hieronder gebruiken.
Ik moet toegeven dat ik eerst ook hiervoor wou gebruiken. Ik had hem echter op de plaats gezet waar ik hiertoe voorgesteld heb. En ik vond dat "...de tekst ruimte hieronder hiervoor gebruiken." totaal niet klonk. Zo komt alles nog op zijn pootjes terecht. :D
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”