Hebben jullie een EIGEN EBT-site?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Zoals mijn 'signature' het al aangeeft heb ik een weblog op http://burdie.blogspot.com/ en mijn Statistieken gegenereerd door NIG heb ik hier geplaatst
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple
3
407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog

list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
- BaliBennie
- Forum Moderator
Vandaag heb ik mijn eigen EBT-statistieken website gelanceerd.
Voorlopig alleen een introductie en de statistieken van NIG. Maar binnenkort volgen kaartjes van bezochte gebieden die ik met Mappoint genereer en een linkspagina.
Voorlopig alleen een introductie en de statistieken van NIG. Maar binnenkort volgen kaartjes van bezochte gebieden die ik met Mappoint genereer en een linkspagina.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- BaliBennie
- Forum Moderator
HmmWestinghouse wrote:@Balibennie: ik zie een groot wit scherm met rechtsonder: Websites met beperkte toegang.
Da's vreemd. Ik krijg bij zowel Opera als Internet Exploder gewoon mijn pagina te zien.
Mochten er meer mensen zijn die dit ervaren dan graag per PM melden!
- BaliBennie
- Forum Moderator
Hij is gewoon met Frontpage gemaakt hoor. De meest standaard html-editor....Westinghouse wrote:Met Internet Explorer nog steeds foutmelding, maar met Mozilla Firefox krijg ik hem wel te pakken.

-
- Euro-Regular in Training
- BaliBennie
- Forum Moderator
Na anderhalve maand klooien op deze oude gratis site die ik destijds registreerde voor andere doeleinden heb ik nu toch een eigen domeinnaam gekocht en host daar nu voortaan mijn website.BaliBennie op 12 maart 2006 wrote:Vandaag heb ik mijn eigen EBT-statistieken website gelanceerd.
De vorige provider CoolFreePages.com is nu al vijf dagen onbereikbaar. Blijkbaar zijn ook alle websites die daar zijn gehost verdwenen evenals de hoofdpagina van de provider. Gewoon spoorloos verdwenen zonder enig spoor of mededeling.
Nu zat ik daar ook al te klooien met de maximale bestandsgrootte. Ik kon er niet alles kwijt en de grote statistiekenpagina's van NIG waren al te groot en werden regelmatig door de provider verwijderd.
Al met al is het aanschaffen van een eigen domeinnaam hierdoor in een stroomversnelling geraakt, maar ik had ook niet erg veel langer bij deze haperende provider willen blijven.
Iedereen die mijn site gelinkt heeft dient dus nu een url-wijziging door te voeren!
Mijn nieuwe url is http://www.balibennie.nl/